Kupnja novog C4 II

croiceman

New member
Nisam do sada bio vlasnik citroenovog vozila, i zato cu vam svima biti zahvalan na svakom savjetu.
Jako mi se sviđa izgledom novi C4, a isto tako vjerujem i da je kvalitetan auto.
Dilema mi je VTI 120 BVM ili HDI 90 BVM. Ne znam ni sam, ipak je razlika u cijeni a ja ne radim vise od 10000 km godisnje. Jos vise bih voli imati onoga sa 6 brzina, ali to je jos skuplje, tako da nisam siguran mogu li do njega kako :whistling:
Do sada sam bio vlasnik Forda i Opela, ali ovaj C4 izgleda prekrasan auto, i bas ga zelim, nadam se da cu nekako uspjeti doci do njega.
Molm vas komentare o svemu, kvaliteti, udobnosti, potrosnji, troskovima odrzavanja, svaki komentar je dobro dosao. Hvala svima :)
 

Marko

Well-known member
re: Kupovina novog C4 II

Pozz!
Sa svakim napravi test vožnju od barem pola sata (kombirnirano grad/otvoreno/zavoji) da vidiš koji ti bolje paše s vozačke strane i onda kalkulator u ruke i izračunaj financ. stranu, jer sam najbolje znaš kaj ti odgovara od opreme i udri!!! Nakon toga još dva, tri puta dojdi u isti salon da prodavače malo iznerviras i drukaj ih za bolju cijenu i to je to! Pa sama Citroen reklama ti govori kak se to radi... I da - nemoj se dati podmititi trokutom/kutijom prve pomoći i tepisima kao "eto to vam je poklon"... ;)
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

Ostani na onoj marki koju si do sada vozio
Moj savjet
Ne slušaj ga :D:D

C4 je prekrasan auto i samo naprijed..sam odluči šta ti najbolje paše..dizel il benzinac..malo si daj truda i vremena i pročitaj na forumu iskustva i mišljena vlasnika (a ima ih podosta ;) )..

E,da..moj glas ide za dizel :D:D
 

Zdravac

New member
re: Kupovina novog C4 II

Ostani na onoj marki koju si do sada vozio
Moj savjet
- A je ti saavjet, bože moj.

Pa nek si čovjek pogleda cijene novog focusa ili astre, pa se iz aviona vidi da sa tvojim "savjetom" može guz_cu obrisati.

Nisam do sada bio vlasnik citroenovog vozila, i zato cu vam svima biti zahvalan na svakom savjetu.
Jako mi se sviđa izgledom novi C4, a isto tako vjerujem i da je kvalitetan auto.
Dilema mi je VTI 120 BVM ili HDI 90 BVM. Ne znam ni sam, ipak je razlika u cijeni a ja ne radim vise od 10000 km godisnje. Jos vise bih voli imati onoga sa 6 brzina, ali to je jos skuplje, tako da nisam siguran mogu li do njega kako :whistling:
Do sada sam bio vlasnik Forda i Opela, ali ovaj C4 izgleda prekrasan auto, i bas ga zelim, nadam se da cu nekako uspjeti doci do njega.
Molm vas komentare o svemu, kvaliteti, udobnosti, potrosnji, troskovima odrzavanja, svaki komentar je dobro dosao. Hvala svima :)
...Pozdrav! - Pročitaj malo teme na forumu, vidjeti ćeš stvarnu potrošnju, nedostatke i pohvale.
Ako uspiješ, raspitaj se po salonima dali ima još onih Nizozemaca 1.6 120 benzinci, pa ukoliko imaju, to ti je najisplativija kupovina.

Ja imam jednog, i do sada (2100 km) sam više nego zadovoljan.
 

croiceman

New member
re: Kupovina novog C4 II

-
Ako uspiješ, raspitaj se po salonima dali ima još onih Nizozemaca 1.6 120 benzinci, pa ukoliko imaju, to ti je najisplativija kupovina.

Ja imam jednog, i do sada (2100 km) sam više nego zadovoljan.
Hvala, poslusat cu te, ovdje sve dobro procitati, obaviti i probnu voznju, ne zuri mi se, polako, a auto mi se stvarno jako sviđa :)
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
re: Kupovina novog C4 II

Nedavno je u Auto Bildu bila usporedba Astre, Megana, novog Focusa te novog C4

C4 je odnio pobjedu u gostima i to na Švapskom terenu. Prilično nevjerojatno za AB, no Vrancuz je doista proglašen najboljim.

Oni koji prate AB sasvim sigurno znaju kad je zadnji put, prije novog C4, francuski stroj odnio pobjedu nad švapskom tehnologijom – nikad. Barem se ja osobno ne sjećam. :)

Glavne prednosti C4 prema AB-u su vrhunski motori, "premium" materijali i završna obrada interijera (vrlo vjerojatno najboljeg u klasi), zatim udobnost, sjedala, zvučna izolacija (čime oni proseri iz domaćih kvazi-autoportala da se na 3000 obrtaja ne može slušati radio padaju u vodu), prostranost prednje klupe, najveći prtljažnik u klasi, razina opremljenosti i, vrlo važno, cijena.

Od minusa su naveli bezosjećajan upravljač i nešto lošije vozne osobine radi ovjesa koji je podešen prije svega za udobnost.

Sprijeda McPherson opružne noge, trokutasta ramena, stabilizator, straga polukruta osovina, stabilizator, za razliku od Focusovog: sprijeda neovisan, s poprečnim trokutastim ramenima, McPhersonove opružne noge, stabilizator: straga neovisan, s uzdužnim i poprečnim ramenima, (multilink), stabilizator.

Znači, što se tiče ovjesa, tu i Fiesta i Focus, svaki u svojoj klasi, imaju najbolje pogođene ovjese.

Također valja u koristi Focusa napomenuti da je pored standardnih pet zvjezdica u EURO NCAP testu, postao prvi model automobila koji ne pripada premium klasi, a koji je dobio dvije Euro NCAP Advanced nagrade.
Nešto o tome govori i činjenica da je novi Focus u prosjeku 300 kila teži od novog C4.

Osnovni model 1.6 benzinca 105 KS, model s 5 vrata, ručni mjenjač, vulgaris model ima masu od 1454 kila!
Ubrzanje 0-100 za impresivnih 12.3 s.

Isti model, diesel, 1.6 115KS; masa: 1516 kila
Ubrzanje bolje: 10,9 s.

Turbobenzinac 1.6 sa 182KS neznatno lakši s masom od 1505 kila
Ubrzanje 0-100 za solidnih 7.9 sekundi.

Sve u svemu i novi Focus i novi C4 su rame uz rame na čelu klase. Odabir je stvar samo nijansi osobnih preferencija u vožnji.

Osobno preferam komfor i udobnost u vožnji te bi moj osobni izbor uvijek bio Citroen.
 

1587 VTS

New member
re: Kupovina novog C4 II

Znači, što se tiče ovjesa, tu i Fiesta i Focus, svaki u svojoj klasi, imaju najbolje pogođene ovjese.
Definitivno. Moram priznati. Al to ce tesko shvatiti onaj koji ih nikad nije provozao :cool:

Sve u svemu i novi Focus i novi C4 su rame uz rame na čelu klase. Odabir je stvar samo nijansi osobnih preferencija u vožnji.

Osobno preferam komfor i udobnost u vožnji te bi moj osobni izbor uvijek bio Citroen.
Sve potpisujem. Moj izbor bi također bio C4 :palacgore:

P.S. Nevezano uz ovo - osobno mi je novi focus ruzan ko lopov :D I vani i unutra :cool:
 

sax

New member
re: Kupovina novog C4 II

Sto se tice izgleda svako ima svoje misljenje i ukus
Ali me nitko ne moze uvjerit u (ne)kvalitetu danasnjih modela Citroena
Imam par prijatelja koji su imali c4 i brzo su ga se rijesili,o c3 necu ni razgovarat
Kad Citroen bude imao normalnu garanciju onda cu mozda pomislit na novog,ali samo pomislit,Svi su podigli garancije na 4,5 ili 7 godina,samo su francuzi ostali na 2 godine.meni vise od toga ne treba:weeabooface:
 

Damaj

Active member
re: Kupovina novog C4 II

Sto se tice izgleda svako ima svoje misljenje i ukus
Ali me nitko ne moze uvjerit u (ne)kvalitetu danasnjih modela Citroena
Imam par prijatelja koji su imali c4 i brzo su ga se rijesili,o c3 necu ni razgovarat
Kad Citroen bude imao normalnu garanciju onda cu mozda pomislit na novog,ali samo pomislit,Svi su podigli garancije na 4,5 ili 7 godina,samo su francuzi ostali na 2 godine.meni vise od toga ne treba:weeabooface:
Djelomično te podržavam, ima Citroen puno mušičavosti i nesavršenosti, ali što se tiče jamstva da li si ti proučio ta jamstva na 5 god.? - kvačilo, dizne, kočioni sustav, većina elektronike, ispušni sustav sa katalizatorom itd..., sve se to smatra potrošnim materijalom tako da se pitam što će mi jamstvo ako većinu dijelova ne mogu zamijeniti pod jamstvom. A da ne pričam o - 5 god. jamstva ili 100 000 prijeđenih km - ja to prevalim za 3,5 god!?
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
re: Kupovina novog C4 II

Svi su podigli garancije na 4,5 ili 7 godina,samo su francuzi ostali na 2 godine
To možeš promatrati i po sofističkoj logici: ako ne crkne u dvije godine - nikad ni neće. :)

Zajebanciju u stranu. Sjećam se dok me zaintrigirao jedan proizvođač sa SEDAM godina jmastva. Reko sebi to je safe purchase i otišo do salona. Dok sam se raspitivao o jamstvenim uvjetima na ovo i ono sva objašnjenja su bila krcata s ali, ali, ali, ali... Cijeli razgovor me više približio izlazu iz salona nego plaćanju kapare, jer ispalo je da se famoznih sedam godina garancije odnosi na, pažnju molim - blok motora! :D :D

Reko, u qrac, ako s tehnologijom 21. st. postoje ozbiljne šanse za pucanje bloka, onda k vragu. :D

Suma sumarum te velike garancije su ti prepune sitnog sloga s gomilom klauzula.

I za kraj rezime na ovu temu s jamstvima uz citat mojeg dobrog prijatelja: "Kad bi postojalo jamstvo na miris novog auta, dokinuli bi mi ga uz obrazloženje da sam prdn'o unutra" LOL
 

Matija

New member
re: Kupovina novog C4 II

Upravo tako, garancija je dvosjekli mač. U garanciji si obavezan auto voziti u ovlašteni servis za svaku sitnicu i pri tome sve plaćati višestruko skuplje. I najmanji zahvat na autu koji je napravljen, a nije napravljen u ovlaštenom servisu ukida garanciju.

Isto tako, zapamtite da nisu svi ovlašteni servisi jednako kompetentni, pouzdani i da im se može svima jednako vjerovati. Neki forimaši ovdje znaju za majstora koji ima svoj registrirani servis i koji je kompetentniji, pouzdaniji i vjerodostojniji od velike većine ovlaštenih servisa. Citroene ima u malom prstu jer samo isključivo njih servisira, vozi i voli već godinama, od starih do novih, aktivno prati novosti kod Citroena i, koliko god to utopistički zvučalo istinito je, za veliku većinu dijelova zna ako je bila izmjena kataloškog broja zašto se dogodila (odnosno koja je greška bila).

Koliko puta sam do sada naišao na takav manjak kompetencije u servisima, da bi im trebalo zabranii rad... Recimo prilikom kupovine Xantie (koju je ovlašteni servis prodavao kao polovnu) je moja mama rekla voditelju servisa (!) da 5. kugla ne valja jer se regulator previše često uključuje, a on je na to rekao, neee, to što se čuje, to se ventilator uključuje.... Kad se ventilator uključio onda je moja mama rekla: "E to se ventilator uključio, a ono je regulator tlaka..."

Mogao bih napisati knjigu nebuloza koje sam znao čuti i dobiti kao "službeni" odgovor...
 

1587 VTS

New member
re: Kupovina novog C4 II

Slazem se sa svom trojicom gornjih kolega po pitanju garancije (posebno tih "produzenih" na 5 ili 7 godina).
 

Matija

New member
re: Kupovina novog C4 II

Ja bih samo dodao da bi sve to bilo OK da je bar više ljudi kao što je Laky... Al eto, nismo svi blizu ZG...
 

sax

New member
re: Kupovina novog C4 II

Upravo tako, garancija je dvosjekli mač. U garanciji si obavezan auto voziti u ovlašteni servis za svaku sitnicu i pri tome sve plaćati višestruko skuplje. I najmanji zahvat na autu koji je napravljen, a nije napravljen u ovlaštenom servisu ukida garanciju.

Isto tako, zapamtite da nisu svi ovlašteni servisi jednako kompetentni, pouzdani i da im se može svima jednako vjerovati. Neki forimaši ovdje znaju za majstora koji ima svoj registrirani servis i koji je kompetentniji, pouzdaniji i vjerodostojniji od velike većine ovlaštenih servisa. Citroene ima u malom prstu jer samo isključivo njih servisira, vozi i voli već godinama, od starih do novih, aktivno prati novosti kod Citroena i, koliko god to utopistički zvučalo istinito je, za veliku većinu dijelova zna ako je bila izmjena kataloškog broja zašto se dogodila (odnosno koja je greška bila).

Koliko puta sam do sada naišao na takav manjak kompetencije u servisima, da bi im trebalo zabranii rad... Recimo prilikom kupovine Xantie (koju je ovlašteni servis prodavao kao polovnu) je moja mama rekla voditelju servisa (!) da 5. kugla ne valja jer se regulator previše često uključuje, a on je na to rekao, neee, to što se čuje, to se ventilator uključuje.... Kad se ventilator uključio onda je moja mama rekla: "E to se ventilator uključio, a ono je regulator tlaka..."

Mogao bih napisati knjigu nebuloza koje sam znao čuti i dobiti kao "službeni" odgovor...
malo si pobrkao loncice,kad je u garanciji vozis ga da ti poprave te sitnice i ne placas nista ako je u garanciji
opet kazem,frend ima kiu i nikad niti jedan problem u 3 god,a to je mod Citroena nemoguca misija ili SF
 

Zdravac

New member
re: Kupovina novog C4 II

malo si pobrkao loncice,kad je u garanciji vozis ga da ti poprave te sitnice i ne placas nista ako je u garanciji
opet kazem,frend ima kiu i nikad niti jedan problem u 3 god,a to je mod Citroena nemoguca misija ili SF
Kolega, nema potrebe za takve kritike citroena. OK, prethodni model je imao par svojih boljki, ali ne treba generalizirati stvari. Tak i ja mogu reći za svoj prethodni auto Dejvu Matiz da je perfektan auto jer već 11 godina nema kvara, samo toči i vozi.

A zašto bi njega uzdizao u nebesa, a grdio druge marke?!
Sve je to relativno...
 

zuti

New member
re: Kupovina novog C4 II

KIA?? A sta je to?
KIA je proizvođač koji auto koji prodaje u Hrvatskoj prodaje ga u EUROPU, znači isti je i za nas i za Njemce, dok Citroen radi razlicite pakete i materijale za tržišta prve kategorije( Njemačka) i tržište sedamnaeste kategorije (Balkan)
 
Na vrh