Kućna dijagnostika

-dominic-

Member
Donator foruma
Molio bi preporuku za dijagnostiku, radi se o C4 GP2 2018.

Trenutno na GO i frajer odlučio upaliti CE, istina da sam ga pržio, ali opet. Nije ušao u safe mode, čak sam odspajao Accu, ali bez pomoći. Danas se ugasila sama od sebe, a baš sam tražio kod koga ću u Splitu na servis.
 

sir.Oliver

Well-known member
a tko te je savjetovao odspajati akumulator pri upaljenom motoru ??? budi sretan ako nisi spržio alternator ( ili barem regler ). nije to DINAMO , da se može odspajati / spajati i na upaljenom motoru
 

sir.Oliver

Well-known member
Trenutno na GO i frajer odlučio upaliti CE, istina da sam ga pržio, ali opet. Nije ušao u safe mode, čak sam odspajao Accu, ali bez pomoći.
 

sir.Oliver

Well-known member
Nigdje nisam napisao da je bio upaljen kada sam to radio, ali ok, nek je. 😄
iz datog popisa proizilazi da je bio upaljen . nigdje nije napisano da NIJE bio upaljen . ali nek ti bude .... radio si to na vlastitom vozilu , pa bi i šteta išla na tvoj račun . meni je sve jedno , samo , nervira me taj tvoj smajlić .... smeješ se , samo ne znam čemu ili kome .... smeješ se meni ili vlastitoj gluposti . vreme će pokazati gdje je istina . LP . Oliver
 

sir.Oliver

Well-known member
na kontu čega si tako zaključio .... pročitaj što je pisao ..... "Trenutno na GO i frajer odlučio upaliti CE, istina da sam ga pržio, ali opet. Nije ušao u safe mode, čak sam odspajao Accu, ali bez pomoći. "
 

-dominic-

Member
Donator foruma
Ok, ok, ja sam iz Opel tabora gdje je to pomagalo, ali očito moje neprecizna izjava je dovela do toga.

Nego vaše visočanstvo, malo gramatike, u najmanju ruku interpunkcijski znakovi Vam nebi škodili.
Također direktan "napad" na moj upit,ali očito je to Vaš stil. Sa štovanjem.


Apropo "prženja", auto je upalio CE pri punom gasu na uzbrdici. Kada sam stigao na odredište ugasio sam auto i odspojio accu. Mislim ja gasim auto dok točim gorivo, možda Vi ne. Mislim da se podrazumijeva...
 

-dominic-

Member
Donator foruma
2.0hdi, upalio mi je CE nakon rastavljanja termostata, također se ugasio sam od sebe. Ali glavna stvar, nije ušao u Safe Mode, što sam se začudio. Opel ako pali CE, je u njemu definitivno.
 

Cutac

Prèkaroš
A mislim, može biti sto stvari za CE, zato najbolje vidjeti grešku.

Vjerojatno neka temp greška ako si ga stiskao, tipa neki coherence error, recimo gaziš ga, on očekuje xy parametre, a zbog recimo slabije pumpe goriva ili greške kod otvaranja dizne tlak padne za xy ispod nekog tresholda i eto, lampica. I kad je skužio da se x kilometara/sati ne ponavlja, ugasio CE.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Diagbox.
Lexia kabal (VCI oliti Vehicle Communication Interface) kupiš na AliExpresu (Full Chip), a sw se da naći...
I onda radiš s Citroenom skoro kao u ovl. servisu. Jedino nemaš pristup multimediji i touchscreenu (za to trebaš ovlaštenu konekciju na PSA servere), a drugo sve radi Off-line. Ne samo brisanje grešaka, nego i sva moguća očitavnja parametara, podešavanja itd.
Evo, ja sam se danas borio s greškom pumpe DPF aditiva. To ne možeš s nekim OBD čitačem i mobilnom aplikacijom...

Imaš na Forumu temu o radu s dijagnostikom pa pogledaj...
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Diagbox.
Lexia kabal (VCI oliti Vehicle Communication Interface) kupiš na AliExpresu (Full Chip), a sw se da naći...
I onda radiš s Citroenom skoro kao u ovl. servisu. Jedino nemaš pristup multimediji i touchscreenu (za to trebaš ovlaštenu konekciju na PSA servere), a drugo sve radi Off-line. Ne samo brisanje grešaka, nego i sva moguća očitavnja parametara, podešavanja itd.
Evo, ja sam se danas borio s greškom pumpe DPF aditiva. To ne možeš s nekim OBD čitačem i mobilnom aplikacijom...

Imaš na Forumu temu o radu s dijagnostikom pa pogledaj...
Što se dogodilo sa pumpom, kakva greška je u pitanju?
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Što se dogodilo sa pumpom, kakva greška je u pitanju?
Slab tlak radi.
Kad idem na ispitivanje tlaka onda dobijem poruku da je negdje rupa u sustavu tj. da negdje pušta ureju i da zato ne može postići potreban tlak. A ne curi nigdje, samo je slab tlak…
Pa sam onda u Diagboxu odradio zamjenu pumpe (a zapravo je ostala ista) i za sad trik funkcionira…
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Slab tlak radi.
Kad idem na ispitivanje tlaka onda dobijem poruku da je negdje rupa u sustavu tj. da negdje pušta ureju i da zato ne može postići potreban tlak. A ne curi nigdje, samo je slab tlak…
Pa sam onda u Diagboxu odradio zamjenu pumpe (a zapravo je ostala ista) i za sad trik funkcionira…
Zapravo su dvije greške: i pumpa DPF aditiva i pumpa ureje. Ova druga radi slab tlak. Virtualno sam "promijenio" obadvije. Vidjet ćemo do kad će trik prolaziti...
 
Na vrh