Engine Fault i "UREA" lampica

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Moj berlingo je 2016 isto je HDI motor nakon 4,5 godina isto je otišao adblue ovlašteni promijenio u garanciji iako je na auto garancija istekla. Sad kad ode isto idem na isključivanje isto ne znam nikoga da mu ad blue nije crkao.
Ne mogu na mobitelu urediti post krivo sam napisao 2017 je godina.
Isključite ga dok je ispravan!
Pa jedno dana nećete prodavati neispravne aute…
 

Mirage

Well-known member
Isključite ga dok je ispravan!
Pa jedno dana nećete prodavati neispravne aute…
Prvo nema potrebe za persiranjem, a berlingo ostaje do kraja kod mene takav je plan. Tako da ide na isključenje kada crkne do tada neka radi.
 

Meri

New member
Jučer odrađen tehnički u registracija bez ikakvih problema 😉. Ovo ljeto sam isključio ad Blue sustav.😁
Molim vas da li mi netko može poslati kontakt osobe za isključivanje adblue spremnika. Zagreb/okolica zg/podravina….Puno hvala!
Jučer sam ponovo bila u ovlaštenom, nakon što sam bila prije cca mjesec dana, kada je dijagnostika pokazala da nedostaje fpa tekućine, to su napunili za 100eura, nakon par dana opet se upalile sve lampice. Zovem servis, kažu, pričekajte malo gospođo, dok on registrira tekućinu će se ugasiti ako ne, javite se. Naravno, da nije, počeo odbrojavati, jučer došla, opet plati dijagnostiku, koja je ovaj puta pokazala da treba mijenjati spremnik uree i spremnik fpa tekućine...cca 1500eura. Kako to da dijagnostika prije mjesec dana nije to pokazala, pitam. Spremnik uree mjenjala sam već prije tri godine, auto je sad na 120000km. Na sva moja pitanja sliježu ramenima, razumijemo gospođo ali nažalost to je tako, tjedno mjenjamo desetak spremnika zbog istog problema......ta problematika traje, a mi gutamo...baš me izfrustriralo....
Pliz, netko kontakt za mapiranje.
hvala!
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
M Meri, jesi li ti riješila sw uklanjanje AdBlue sustava? Sve OK sada?

Evo; ni dvije godine nakon zamjene kompletnog AdBlue sustava, mene danas (kratko nakon paljenja) opet dočekala poruka "Greška motora. Djate popraviti vozilo" i SERVICE lapmica uz onaj (zlo)glasni Beeep što ga valjda cijeli parking čuje! Svaki put me herc trefi kad se ta sirena oglasi (mater joj)!

Spojim Diagbox i vidim grešku pumpe za dodavanje DPF aditiva u naftu. Odem u parametre i tamo očitam samo 4 bara tlaka u sustavu. Izvršim razne testove (protočnosti, tlaka, odzračivanja i što god sam mislio da bi moglo pomoći), ali bez uspjeha. Greška se nakon svakog paljenja motora vraćala!

Na kraju izvršim i lažnu zamjenu pumpe (nisam ništa mehanički mijenjao, samo sam mu dijagnostikom rekao da je pumpa nova) i ponovno pobrišem greške. Upalim motor i nekoliko minuta sa zebnjom čekam, ali nema onog Beeepa!? Odvezem i par km probne vožnje te očitam tlak od 6 bara!

Za sad je sve mirno. Ali, očekujem da će đubre uskoro skužiti da sam ga probao prevariti...
:(
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nakon 600 km smrad se opet javio!
Nisam još stigao priključiti DiagBox, ali sam stigao razgovarati s radionom koja softwerski isključuje AdBlue sustav (danas sreo čovjeka)!
Mislim da je jasno što slijedi…
🤬
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nakon 600 km smrad se opet javio!
Nisam još stigao priključiti DiagBox, ali sam stigao razgovarati s radionom koja softwerski isključuje AdBlue sustav (danas sreo čovjeka)!
Mislim da je jasno što slijedi…
🤬
Dizna čista?Da nije blokirana možda!U svakom slučaju to treba ugasiti!Imam prijatelja koji je isključio AdBlue,izbio DPF,i isključio EGR mislim.......,kaže auto LETI!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dizna čista?Da nije blokirana možda!U svakom slučaju to treba ugasiti!Imam prijatelja koji je isključio AdBlue,izbio DPF,i isključio EGR mislim.......,kaže auto LETI!
Ne znam je li čista. Mijenjao sam i nju prije 2 god. A sad nemam ni vremena ni volje zavlačiti se pod auto. Dozlogrdilo mi to AdBlue sranje. Ide na map-out i gotovo!
Valjda… 🤔
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sve znam.Da je čovjeku dizalica,i malo veča garaža,sumnjam da bi nam vozila ikad išla do majstora!Dizna se lako provjeri,skine i očisti,ali dok se čovjek zavuče,skine donju plastiku......,napati se!Javljajte napredak,željno očekujem cifru/dojmove nakon....,sve nas to čeka!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Hmm…
DiagBox očitava grešku NoX sonde i pumpe FAP aditiva. To dvoje još nisam mijenjao…
Budem priupitao u ovl. koliko me to zadovoljstvo košta.
Jer ako i ugasim AdBlue sustav, time sam riješio samo problem NoX sonde. Ova greška pumpe za FAP aditiv ostaje (ne mogu je pobrisati)…
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Treba to još malo izguglati po stranim forumima,možda se da bezbolno riješiti!Ja ako ikad budem uspio nabaviti neispravni FAP filter za moje vozilo,njega izbijam,tu "cijev" montiram,a svoj filter čuvam,ako ikad počnu raditi neke kontrole!Glupo mi je izbijati sače u ispravnom filteru,i onda davati ogromne novce ako ponovo zatreba za novi!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Grešku NOX sonde sam pobrisao.
Ali ovu od pumpe FAP aditiva ne mogu jer traži spajanje na portal.
Tj. mogu je “zamijeniti” u njenom ECU-u, ali onda traži da se odradi zamjena i u BSM ECU (Popravak/Rezervni dijelovi/Zamjena pumpe aditiva), a to ne ide bez spajanja na PSA servere…
Diagbox kaže da je otkriveno propuštanje u sustavu, a sve je suho i spremnik je 97% pun??

Mislim da bi se to dalo riješiti onom “virtualnom“ metodom, kad bih se mogao spojiti. Možda uplatim onih 43€ pa probam…
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Grešku NOX sonde sam pobrisao.
Ali ovu od pumpe FAP aditiva ne mogu jer traži spajanje na portal.
Tj. mogu je “zamijeniti” u njenom ECU-u, ali onda traži da se odradi zamjena i u BSM ECU (Popravak/Rezervni dijelovi/Zamjena pumpe aditiva), a to ne ide bez spajanja na PSA servere…
Diagbox kaže da je otkriveno propuštanje u sustavu, a sve je suho i spremnik je 97% pun??

Mislim da bi se to dalo riješiti onom “virtualnom“ metodom, kad bih se mogao spojiti. Možda uplatim onih 43€ pa probam…
Jel pun,ili m,ožda 97 pun!Ima li uopče mjerač unutra!Kako je bilo dobro na starijim Citroenima,hrpa toga ofline!
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Sreća je imati prijatelja. Osobito ako radi u Peugeot servisu!

Prema njegovom savjetu sam danas, nakon samo softwerske “zamjene” pumpe aditiva, u BSMu otišao u Popravak/Zahvat u post-prodaji/Odzračivanje-punjenje.
Nakon te radnje čulo se da pumpa nekoliko minuta gura aditiv u spremnik goriva i na kraju postupka (kad prestane “škljocati”) tlak je sa prethodna 4 došao na 10 mBara. “Reinicijalizacija uspješno provedena” kaže Diag.
So far - so good! Pola sata probne vožnje proteklo bez greške pumpe, NOx sonde ili “kvara morora”!

Nadam se da za koji dan neće opet onako pištati jer me fakat herc trefi kako je glasno to upozorenje! Obolit ću na žifce od toga! 😂

PS: investicija od 50-ak € prije 4-5 god. u Lexia VCI i DiagBox je davno opravdala svrhu! Dakako, treba i malo truda i učenja oko toga (tj. volje i vremena), ali za ovo danas bi mi u servisu garant mijenjali FAP pumpu od nekoliko stotina €...
OK, sigurno će doći dan i za to, ali koliko puta sam do sad ovako DIY riješio razne stvari to već ne znam ni izbrojati!
😎
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Sreća je imati prijatelja. Osobito ako radi u Peugeot servisu!

Prema njegovom savjetu sam danas, nakon samo softwerske “zamjene” pumpe aditiva, u BSMu otišao u Popravak/Zahvat u post-prodaji/Odzračivanje-punjenje.
Nakon te radnje čulo se da pumpa nekoliko minuta gura aditiv u spremnik goriva i na kraju postupka (kad prestane “škljocati”) tlak je sa prethodna 4 došao na 10 mBara. “Reinicijalizacija uspješno provedena” kaže Diag.
So far - so good! Pola sata probne vožnje proteklo bez greške pumpe, NOx sonde ili “kvara morora”!

Nadam se da za koji dan neće opet onako pištati jer me fakat herc trefi kako je glasno to upozorenje! Obolit ću na žifce od toga! 😂

PS: investicija od 50-ak € prije 4-5 god. u Lexia VCI i DiagBox je davno opravdala svrhu! Dakako, treba i malo truda i učenja oko toga (tj. volje i vremena), ali za ovo danas bi mi u servisu garant mijenjali FAP pumpu od nekoliko stotina €...
OK, sigurno će doći dan i za to, ali koliko puta sam do sad ovako DIY riješio razne stvari to već ne znam ni izbrojati!
😎
Čestitke, odlično...., dobro je znati da još postoje zaobilazne gratis rute. Pamtim,i držim ti fige.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh