C5 Količina LDS ulja

gambler072

C5 enthusiast
Total i samo total :) mislim da LDS ulje i ne proizvodi niko osim totala, ali generalno francuzi preporucuju total za sva ulja. Kosta cca 15-18KM litar.
 

bikerbj

Member
LDS samo Total, uvijek auto podići u najviši položaj pa onda na dizalicu u zrak....iako su meni u ovlaštenom dva puta auto podizali i spuštali a da nije bio u najvišem položaju...meni se je kosa na glavi podigla....
 

nsmajic

New member
Kupio danas LDS ulje iako me u prvoj prodavnici u kojoj sam tražio prodavač nudio da kupim LHM ulje jer nije imao LDS, i da nisam pročitao na ovom forumu možda bih i povjerovao da je ekvivalent LDS-u kao što mi je predstavljano. Na slici ispod se vidi koliko je stalo u sistem a nakon sipanja imam bolji osjećaj dok vozim a kao da mi je i zvuk pumpe drugačiji dok radi (mada mislim da umišljam, vjerovatno je placebo efekat :D )

Hvala članovima koji su pomogli.

 

gambler072

C5 enthusiast
u prvoj prodavnici u kojoj sam tražio prodavač nudio da kupim LHM ulje jer nije imao LDS
Ja ne znam jesu li samo neuki ili toliko bezobrazni da bi radi svoje zarade od max 10KM napravili covjeku poprilicnu glavobolju i nepotreban trosak. Polako ali sigurno me ova situacija bas pocinje zivcirati. U prodavnici, kod mehanicara, kod vulkanizera, na tehnickom moras znati vise od ljudi koji su "strucni" za taj posao jer je velika vjerovatnoca da ce nesto zaje**ti, slucajno ili namjerno.
 

Brruno

Well-known member
Neuki naravno. "Nije me briga " ide naravno uz to. Danas je novac/zarada klasicno odrzavanje sto znaci sat vremena rada, ulje i filteri. Sve ostalo je glavobolja.
I naravno,C5 je specifican zbog hidraulike pa malo ljudi poznaje materiju
 

bikerbj

Member
e ovako, prateći upute sa videa išao sam provjerit ulje u hidraulici....e moj bože kad sam pokrenuo depresuru iscurilo ga je van čitavo čudo...uglavnom izvukao sam van da ga ostane oko 5mm ispod ove okrugle rupice....a ovo na slici je stanje kad se auto postavi u normalan položaj...



po tome ispada da ulja u tom dijelu i nema ...na drugoj slici koja je malo mutna ali vidi se dokle ima ulja u posudi...ima ga oko 1cm iznad onog ruba na posudi..



uglavnom kad ga spustim lexiom ulje je do polovice otvora na slici...kad dignem auto u položaj za vožnju onda je stanje kao na slici...značu ulja ima iznad onog ruba na sredini posude....:confused::confused: dali je to normalno ili ja nisam normalan....:shock::shock:
 

Milosh

Test
Po mojoj logici i znanju trebalo bi da je nivo viši kad je spušten, tako da mi baš nema logike to da ti je nivo viši u normalnom položaju (ako sam te uopšte dobro razumio). Možda neko sa više znanja rasvijetli situaciju.
 

bikerbj

Member
možda sam malo krivo objasnio....kad spustim sa lexiom do kraja onda je ulje do max tj. do one rupice na gornjoj slici....
kad auto podignem u normalni položaj za vožnju ulje je na samome dnu kako se i vidi na gornjoj slici....
na drugoj slici je samo da se vidi koliko ima ulja kad je u položaju za vožnju...
 

Automatic

Well-known member
Ne vidim razlog da ga spustas preko lexie.Spusti auto u najnizi polozaj i ulje mora bit do rupe a kad ga dignes u polozaj za voznju tad je do vrha ome manje crte.Napravi par puta min max i to bi trebalo bit to.Moj ima 350000km pa su vec korektori visine dobili lufta
 

Milosh

Test
možda sam malo krivo objasnio....kad spustim sa lexiom do kraja onda je ulje do max tj. do one rupice na gornjoj slici....
kad auto podignem u normalni položaj za vožnju ulje je na samome dnu kako se i vidi na gornjoj slici....
na drugoj slici je samo da se vidi koliko ima ulja kad je u položaju za vožnju...
Pa to ima logike, tako i treba biti. Ne kontam šta ti je sporno?
 

bikerbj

Member
@Automatic
pa za provjeru ulja kaže da treba sa dijagnostikom spustiti auto da bi se provjera pravilno izvršila

@Milosh
Ma nije ništa sporno samo mi je to čudan način provjere ulja ali važno da to funkcionira kako treba...malo je zbunjujuće kad se auto spusti na min a ono ulje na samom dnu...pa nadoliješ do max i vozi...a onda kad ideš dijagnostikom provjeriti ulja ustvari ima viška i to podosta...
 

Automatic

Well-known member
Lexiom se spusta na najnizi nivo da se jos dodatno odtlaci sistem ako se radi o kakvom poslu na hidraulici.Po tom bi svaki kupac dobio lexiu uz auto i besplatnu edukaciju.Zato i ima one crte i one krace te rupu do koje smije bit da si moze vlasnik pogledat da li fali ulja.Par puta ga dignut i spustit pa onda u polozaj za voznju i ulje treba bit do vrha srednje crte i kad se spusti onda do rupe ,nema tu kemije neke .Jedini problem cine ljudi kad dizu auto dok nije u servisnom polozaju pa im kasnije kad ga spuste ulje iscuri.
 

bikerbj

Member
sve mi je to jasno i znam ali ako ulja ima do rupice i ide se rastlačivat onda će ga ići i van....znam da auto prije dizanja ide u najviši i ovdje kod mene te francuze jedino ja volim šarafat jer ih drugi izbjegavaju....moj kolega majstor radi sve ali kad treba nešto više oko francuza onda ih šalje k meni a ja radim samo za svoj gušt jer ne živim od mehanike ali svoja sva vozila održavam sam i nikad problema nemam...kako sa autima tako i sa motociklima...ali ovo nije uz temu..:oops:
 

Automatic

Well-known member
Ne vidim razlog rastlacivanja osim par sklekova za laike i pomogne.Ja sam.na svom mjenjao nosace ovjesa pa sve rasarafio i komplet ulje stavio i ok jednom se zaj. pa pretocio.Hod hidraulicara je bitno da korektori visina budu dobro podeseni jet ako ne digne u max visinu na servisnom i dignete auto dizalicom kad ga spustite hoce dic razinu ulja u posudi i iscurit.Radim zadnjih godina vecinom francuze ali c5 mi najdraži iako ne kuzim toliko svu hidrauliku ali zato jura i sale to imaju u malom prstu pa ak nesto neide najbolje njih pitati
 

Brruno

Well-known member
Koliko sam ja shvatio, rastlacivanje ide kod zamjene vitalnih dijelova hidraulike koji su pod pritiskom. Pritisak/tlak jelte. Zamjena kugli, posuda za ulje itd. Za provjeru ide dizanje auta, spustanje,pregled ,lagano zacepiti posudu da se ne stvara nepotrebni pritisak i to je to. Ostalo je nebitno za nas smrtnike.
 

bikerbj

Member
možda sam malo zbunjen jer na prethodnoj stranici po uputama kaže da se dijagnostikom rastlači pa onda gleda nivo....ali onda kad se auto stavi u položaj za vožnju ulja će falit....:confused::confused:
 
Na vrh