C5 Količina LDS ulja

Fex

Member
C5 2010. Pošto ove god na 4. servis nisam išao u ovlašteni servis zanima me kontrola LDS tekućine. Znači najniži nivo i ulje bi se trebalo nazirat na onom situ. Jel to s upaljenim autom ili ugašenim? Spremnik je crni kao u slici u postu iznad.
Meni se ne nazire. Auto ima samo 58000. Jel potrebno nadolijevat? Curilo nije nigdje.
 

Fex

Member
Jesam. Ne vidim ulje. Sad da ne kupujem litru ako ga fali pola deci. Na servisu u ovlastenom je bio prije godinu dana. Koje su mi opcije.? Najbolje ne opterecivat se s tim bi mi bilo najpametnije
 

Profiler07

Well-known member
mislim da dijagnostika moze pokazati koliko ima...ali neces propast ako kupis litru ulja!ona ti je cc13€ i uvijek ti moze zatrebati
 

Franz

Well-known member
Ne razmem se u hidrauliku, samo primjećujem da je tema tagirana kao C5, a tvoj je ovaj aktualni C5 2. Možda je stvar drugačija? :confused: Da ne bude zabune. :)
 

Automatic

Well-known member
Spusti auto u najniži položaj i dolij LDS do sita malo ispod one rupice i to je sva kemija.Tak je na mojem c5 iz 2002 godine.Znači kad si auto spustio u najniži položaj sva količina koja se može tog trenutka vratiti u posudu bit će vraćena osim one koju vraća još dodatno lexia ali to nije sad bitno .Ono što ti fali nadoliješ do mjere tj do onog sita (polovica sita malo ispod rupice u tom situ).Litra je oko 100' kuna ,ali bolje i to nek da pumpa ostane bez ulja.Provjeri si još mjeru na par mjesta preko interneta pošto je ipak to 2010 i nemaš kaj za,.....t.

Najbolje ne opterecivat se s tim bi mi bilo najpametnije
Jako se buš opterečival ako pumpa rikne
 

Fex

Member
Lexia može pokazat pravo stanje? Imam jednog majstora s Lexiom, znači on bi mogao to pogledat... Više se s Peugeotima bavi al znači trebao bi to znat pogledat ako zna s njom radit?
 

Automatic

Well-known member
Gle zakaj se svi opterečivate sa lexiom,ona služi samo za odtlačivanje i kad se mijenja pumpa ili nešto što treba elektronički obraditi ili resetirati.Posuda fino ima oznaku do koje mora biti ulje i to je to.Ko šipka mjerač motornog ulja.Pa nebu sad svako ko kupi francuski auto kupil i lexiu.Ona tak ne može očitat visinu nivoa ulja u posudi ,zato i ima mjerica.Bolje si kupi LDS nek da ti mehaničar uzme 100 kuna za k.....c
 

Fex

Member
Ok. Budem :) Al nema oznaku. Crni je spremnik. Svi velite da mora bit dolje do onog sita. Mislim sta da ja sad prtljam i nadolijevam (nije problem u litri lds-a) : Auto je star 4 god. Prosle god bio u ovlastenom. Sad ovaj servis (ulje i sve filtere) radio kod lika jednog. Bezveze mi palo napamet malo pročitat oko razine lds-a. Do sad se nisam s tim opterecivao jer je auto vozen u ovlasteni. Posto se kao ulje treba nazirat u dnu sita a meni se ne nazire. Pa sam mislio da ima neki sigurniji nacin kontrole preko lexie. Da ne naljevam ja napoamet i bezveze ako ne treba. Jer iscurilo nije. A gdje je moglo otic ne znam. Zato pitam ako je lexia nacin da se to pogleda tocno da odem kod lika. Nece mi uzet nis para. Mogu mu za pivu dat. Samo me zanima jer se to moze vidit preko lexie. Zato spominjem lexiu. Ako se ne moze onda ok. Onda nista.
Ako je prava mjera da je do početka sita ispravna kolicina zasto se meni onda na autu sa 60000 ne nezire nista. Bas cu nazvat u servis neki da pitam da vidim sta ce mi rec kak se gleda kolicina ispravna..
 

Hrvoje Marin

Active member
otpusti malo čep spremnika, spusti C5 u najniži položaj, ako nema ništa na dnu, dolij 2 dcl, ponovo pogledaj itd. ja sam nadolio u 4. godini tako 1/2 l. ništa posebno.
nije mi ni na pamet palo da lexia-om gledam koliko ima koje tekućine.
 

Hrvoje Marin

Active member
LDS ekvivalenti

MULTI HF
OEM Group Specifications
Audi (VAG) G 002 000-A2, G 004 000-M2,
TL 52 146
Bentley TH 5000, RH 5000
BMW # 81 22 9 407 758, # 82 11 1 468 041,
# 82 11 0 148 132, # 83 29 0 429 576
Citroën # 99 7969, Total Fluide DA, Total Fluide LDS
Fendt X 902 011 622
Ford WSS M2C 204 A
General Motors GM 1940 715 / 766, B 040 0070
Man M 3289 (3623/93)
Mercedes Benz MB 345.0, Q 1 32 0001,
# 001 989 24 03 10, # 001 989 24 03 12
Mini # 81 22 9 407 758, # 82 11 1 468 041,
# 82 11 0 148 132, # 83 29 0 429 576
Opel GM 1940 715 / 766, B 040 0070
Peugeot H 50126, Total Fluide DA, Total Fluide LDS
Porsche # 000 043 203 33
Saab # 3032 380
Volvo # 11 61 529, # 1273 36
VW (VAG) G 002 000-A2, G 004 000-M2,
TL 52 146
Standards Specifications
DIN 51 524 T2, 51 524 T3
ISO 7308
ZF TE-ML 02K
Products Specifications
Castrol CHF
Pentosin CHF 11S, CHF 202
Total Fluide DA, Fluide LDS
Unil-Opal LDA
 

LukaPG

New member
Pozdrav drugari! Imam problem sa mojim citroenom c5 2.0 hdi. Naime, bii sam u Posusje, na remont automatic mjenjaca, i pri preuzimanju vozila pisalo mi je na displeju suspension fault. Nijesam mogao ni up ni down, ocrtavao mi se x. Medjutim kad sam se vratio kuci poslije 300km voznje, prednji kraj je dignut na maximum i pretvrd je, dok je zadnji kraj pao skroz dolje. Poslije nekog vremena, prihvatio je dizanje i spustanje ali samo zadnji kraj, potpuno normalno dok je prednji i dalje dignut na maximum a kad ugasim auto i zakljucam,p umpa do besvijesti zujt tj. pumpa prednji kraj. Bio sam prinudjen da skinem dzek sa nje jer me je strah da ne crkne nesto. Pomagajt! Pozdrav!!
 

Brruno

Well-known member
Htio danas provjerit količinu ulja,nemogu otvorit čep nikako. Ili moram počet bildat,ili je serviser prejako stegnuo. Ima li drugog načina osim silom ili da pričekam servis koji je za 10000km
 

Brruno

Well-known member
Pitanje za znalce. treba li dijagnostika da se provjeri kolicina ulja u spremniku? Gledam po netu,vecina pise da se auto spusti u najnizi polozaj,otvori cep ,pregleda da li je izmedju min i max,i vrati cep natrag. Neki pisu da treba dijagnostika nakon toga radi tlaka,neki kazu da ne treba. Neki kazu da se cep vraca i zatvara na normalnoj poziciji a ne na najnizoj. Zna li netko?

Edit: Procitao par postova prije mog i nasao odgovor. Najnizi polozaj, provjerio i zatvorio. Sada mi je auto meksi??
 
Posljednje uređivanje:

Mrki5

Well-known member
Nisam znalac, ulje se proverava tako što spustiš auto u najniži položaj, ulja treba da bude kako si napisao između minimuma i maksimuma, nikakva dijagnostika ne treba a i nemože da dijagnostika to očita. Auto ti je mekši zato jer si ispustio vazduh iz posude kada si odšarafio čep. Sve je to ok. i samo teraj.:D
 

Pavel

Lepi™
Znači danas sam mislio pogledati stanje ulja. Da probam nešto sam i da ne idem za svaku sitnicu majstoru. Dakle, upalim auto, spustim ovjes na najniži položaj, ugasim, otvorim haubu, otvorim čep. Ako ima ulja to je to, ako nema dospem. I to je sva nauka? Ne mogu ništa potrgat i s*ebat?
 
Na vrh