Koliko znam, plin i VTi su kao pas i mačka.
Ja ti imam 1.4 VTi i motor je mrak.
Stvarno je potentan, voli se vrtiti, ali nije za baciti niti na nižim okretajima. Na otvorenoj(80-100) troši na kapaljku, oko 4.5 prosječno, a ako ne ideš preko 80 i ravno je, zadovoljan je i sa 4 litre, čak i manje!
Na 120 u c4 troši 6-6.5 litara.
Ali, popije ulja(moj je dobar i popije litru na 10 tisuća, ali ima primjeraka koji loču 1 na tisuću kilometara), set lanca treba mijenjati svakih cca. 100 tisuća km ili 5-6 godina(izliže se napinjač pa nije skroz napet(makar bi 90% vozača bilo briga)).
Redovni bi bilo najbolje raditi svakih 12-15 tisuća i motor bi svakako trebalo redovno vrtjeti.
Kvarovi? Voli otići brtva poklopca ventila(brtvena masa, pola sata i 40 kuna) i mislim da je ostatak pouzdan.
Ja imam 105 tisuća na svome i servisiran je svakih 15 tisuća, ali nisam ga štedio i nema ni najmanjeg problema. Redovno vidi 6200 okretaja, često ga se vozi do daske(134, no :whistling

i ne žali se.
Osobno, išao bih na VTi bez plina, bez razmišljanja u ovoj dilemi.
Vezano za motor, no vezano za auto, 3 godine je dosta, o tome neka ti kaže netko sa DS3.