Koji motor za DS3?

Rocky

New member
... hvala svima na odgovorima... mislim da ce definitvno bit ovaj dizel od 110ks nakon svega sto sam procita... :)...
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Kada bih kupovao DS3, uzeo bih VTi. Taj motor mi nekako najviše pristaje uz taj avangardno-sportski duh tog automobila.

Dizel mi je za defaultno za Berlinga, C4 Picasso, zatim kao meni poželjna opcija na C5.

Ako te muče problemi koji se spominju na stranim i domaćim forumima za VTi, ha, čuj... Dokupi petogodišnje jamstvo i miran si. To bih ja napravio i uživao u tom automobilu do krajnjih granica.
 

tihand

New member
Na kraju sam i ja poceo razmisljati o dizelu 110 ks (ili je to sada novi dizel s jednim bregastim vratilom i dva ventila po cilindru sa 112 KS?). Ima li netko taj automobil? Nikada nisam vozio dizel pa bih volio malo cuti utiske vlasnika ili misljenja ostalih forumasa. Kakav je osjecaj u voznji u odnosu na THP benzinca?
 

liberty

Well-known member
hdi 8 ventila od 92 ks je mene oduševio u mnogo težem automobilu
probao sam istu verziju ali sa 16 ventila na istom autu i mogu slobodno reći da zaista 8v ide nešto bolje na nižim okretajima što se vidi i po brojkama na papiru

ipak, za mene bi na ds3 izbor bio 1.6 vti jer mi na njega bolje pristaje benzinac
čak i 1.4 vti se lijepo vrti (probao u peugeotu 207), ali mislim da bi za nezajtjevnog vozača 1.6 vti bio sasvim dovoljan

ds3 s hdi-em mi je onako......hmmmm........takav auto ipak mora imati nekakvu zvučnu kulisu, da mu kazaljka okretaja tu i tamo preše 4 ili 5000 okretaja, i tako.....dinamičan mali zvrk
 

1587 VTS

New member
hdi 8 ventila od 92 ks je mene oduševio u mnogo težem automobilu
probao sam istu verziju ali sa 16 ventila na istom autu i mogu slobodno reći da zaista 8v ide nešto bolje na nižim okretajima što se vidi i po brojkama na papiru

ipak, za mene bi na ds3 izbor bio 1.6 vti jer mi na njega bolje pristaje benzinac
čak i 1.4 vti se lijepo vrti (probao u peugeotu 207), ali mislim da bi za nezajtjevnog vozača 1.6 vti bio sasvim dovoljan

ds3 s hdi-em mi je onako......hmmmm........takav auto ipak mora imati nekakvu zvučnu kulisu, da mu kazaljka okretaja tu i tamo preše 4 ili 5000 okretaja, i tako.....dinamičan mali zvrk
Bravo, potpisujem :palacgore:
Dok, npr, u C3 osobno ne bih nikad birao benzin.
 

liberty

Well-known member
Bravo, potpisujem :palacgore:
Dok, npr, u C3 osobno ne bih nikad birao benzin.
:palacgore:

da, ni ja, za C3 obzirom na njegov ovjes mi je sasvim dovoljan 1.4 hdi
1.4 75 cv mi je nekako anemičan a manji VTI mi je već nekako skuplji a i nije me nešto oduševio u, istina težem, peugeotu 207 (nije do snage nego on uparane s nepreciznim mjenjačem mi nije nešto za voziti)
 

1587 VTS

New member
:palacgore:

da, ni ja, za C3 obzirom na njegov ovjes mi je sasvim dovoljan 1.4 hdi
1.4 75 cv mi je nekako anemičan a manji VTI mi je već nekako skuplji a i nije me nešto oduševio u, istina težem, peugeotu 207 (nije do snage nego on uparane s nepreciznim mjenjačem mi nije nešto za voziti)
I tu se slazem. 1.4 HDi je vise nego dovoljan za taj auto, bas sam ga nedavno vozio u C3 (prve serije) na relaciji ST-ZG-ST po D1, nakrcan s 5 ljudi i punim portapakom :D i niti jednom nije zafalilo snage (bolje rec momenta). Normalno, rijec je o ugodno brzoj voznji, nikakvi rekordi nisu padali jer taj auto nije izmisljen za to. Na autocesti KC-ZG na ravnom je bez previse natezanja tako opterecen ulovio 177 po satu sta je odgovaralo 171 prema GPS-u. A potrosnja je na kraju bila 4.1L. Razumnom dovoljno. 1.4 8v benzinac bi tesko drzao takav tempo, mozda tek iznad 5000 okr, a tad bi posrkao bar 9L i od buke bi oglusio.
Bas iz tih razloga, taj mi se HDi cini optimalnim odabirom za taj auto pa sam ga i sebi narucio u novom C3. Isporuka je vjerojatno sutra :)
 

1587 VTS

New member
Lounge oprema bez metalik boje: 79900 1.4 benzin, 94500 1.4 HDi. Nisam dvojio oko odabira niti sekund unatoc razlici u cijeni jer nisam od onih proracunatih tipova koji svaki trosak broji u lipu i gleda kako ce od samog sebe ustedit - na prvom mjestu mi je uvijek uzitak i zadovoljstvo, a novi auto ne kupujem bas svaki dan. Kalkulacija nakon koliko km i koliko m ce se investicija isplatit me ne opterecuje - HDi, osim sta mi bolje odgovara karakteru auta, puno je "snazniji", ugodniji i kompletniji u voznji :)
 

liberty

Well-known member
mene isto razlika u cijeni ne muči
tj. ne kalkuliram da li će mi se hdi isplatiti nakon 30 ili 50 tkm
razliku u cijeni mi dovoljno opravdava sama veća ugoda vožnje 1.4 hdi u odnosu na 1.4 75 cv, odnosno u mojem slučaju 1.6 hdi u odnosu na 1.6 vti u berlingu

naime, tko je često na otvorenoj cesti zna cijeniti da se hdi lakše nosi s visokom putnom brzinom, održavanjem iste, da je manja buka u automobilu
uz sve to dođemo i do toga da u ekstremnim gradskim gužvama i pri visokim tempom autoputom hdi troši bar 2 litre manje od benzinca.

npr. i meni je između berlinga hdi i berlinga vti bila razlika u cijeni (ne znam ni koliko jer benzinca nisam ni gledao), vjerovatno nekih 10.000 kn ili više
ali bi mi bila patnja voziti vti 2x tjedno istarskim ipsilonom do Rijeke i nazad

čisto da napomenem - inaće sam fan benzinaca i inače vozim benzince, ali mislim da svakom autu ide njegov motor
po meni je za c3 manji hdi optimalan, za berlinga isto hdi, a za ds3 srednji benzinac u ponudi

dakle, nije sve u isplativosti kupnje

opet, ni ne krijem da bi volio da mi je drugi auto u porodici upravo c3 1.4 hdi:)
 

Kacamarin

New member
Pozdrav razmisljam o kupovini ds3 2011( benzin ) i 2014( disel) , motori u pitanju stu 1.4 vti i 1.6hdi, razlika mi je oko 10000kn ( jer ako bi isao na benzinca ugradio bi plin). Benzin je presao 30tkm a disel 110. Moje potrebe za autom su obicno gradska voznja 400-500kn mjesecno, ugradio bi plin iz razloga sto moram par puta godisnje na veci put cca povratne kilometeaza 2-3000km, zbog financijske prednosti definitivno bi ako bi na benzinca isao na plin.( i trenutno vozim vw na plin i iskreno razmazen sam cijenom goriva od 4.5kn).zanimaju me vasa iskustva i pomoc oko odabira motora/auta( mane,ucestali kvarovi,troskovi odrzavanja ...itd) puno hvala unaprijed.
 
Na vrh