Klima po zimi

charllie

Active member
Ak smo zaglibili,idemo dalje,ispravak netocnog navoda,voda u sistemu takodjer ne grije vec hladi motor.Nekoji auti cak imaju hladjenje motora pomocu zraka.
Dakle motor GRIJE medij,vodu ili zrak i prenose toplinu motora a to dela i
klima.:angel:

ps. ve bi bilo dosta gluposti,nismo v saboru
 

mariola

Active member
Grijala - hladila bas me briga. Kod mene je uvjek na A/C 365 dana u godini a jedino ovisi hocu li unutra smanjit temp.(ljeti) ili povecat(zimi).
S ostalim se ne smaram. Prije dva tjedna je servisirana, napunjena necim nemam pojma cim jer tog neceg nije prakticki ni bilo nutra (plin valda, nije to nitko ni servisirao pitaj boga od kad) i pali i voziiiii miskoooo 😊
 

ZlatkoC4

Well-known member
Sad stvarno više ne znam dali grije ili hladi :confused: važno da je meni sad zimi uvjek toplo pa hladila ili grijala klima :grin:

Slažem se da klima ne grije ali grije kako da kažem kad ne puše hladno već toplo :confused:
a što da kažu oni koji su imali problema sa A/C kad jedna strana grije a druga hladi :D

i pali i voziiiii miskoooo ��
To te ja pitam upališ A/C i ona puše bilo toplo bilo hladno :grin:

Dakle motor GRIJE
A klima hladi nikako na zelenu granu :D
 

Cutac

Prèkaroš
Šta nemaju moderne klime grijače koji služe da kabina bude topla tj. da puše topli zrak u kabinu dok se motor ne zagrije?
 

ZlatkoC4

Well-known member
Šta nemaju moderne klime grijače koji služe da kabina bude topla tj. da puše topli zrak u kabinu dok se motor ne zagrije?
To ti nije važno važno je da klima ne grije :D

Šta nemaju moderne klime grijače
imaju neki modeli i takozvani električni radijator u pozadini koji služi upravo ovome što si rekao. ali opet će reći da klima ne grije :D

uzaludna je ova saborska rasprava ali to je forum zar ne :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
uzaludna je ova saborska rasprava ali to je forum zar ne
Važno da idu oglasi i klikovi ... LOL

@ charllie - Slažem se, ali zrakom hlađeni motori su danas raritet, tak da bolje to ne spominjati, jer ovi neki su još zapeli na A/C gumbu ... :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Kad se svi sramote, 'ajde da i ja probam.

Sve što namještaš na tabli ventilacije i grijanja, toplo-hladno, gore-dolje, automatsko-ručno... je način ventiliranja/grijanja.

A/C gumb ti samo omogućava da namjerno isključiš rad kompresora, iz meni neznanih razloga, jer uočljive razlike u potrošnji (a tu sam zbilja i previše sitničav) čak i u štedljivoj vožnji nisam primijetio ni na jednom od više automobila kod kojih sam to isprobavao. Dopuštam da kad bih pola sata drndao na leru, da bi to moglo imati utjecaja, ali to nikad ne radim. No, primijetio sam veliku razliku kad znojan sjednem u auto i isključim A/C. Zamaglim auto k'o kravice štalu.
Èim se voziš, mislim da auto za vlastito kretanje, čak i ono jako štedljivo, treba toliko snage, da je trošak rada kompresora kap u moru. Tim više što, koliko čitam, ti kompresori ne rade kao nekad uvijek koliko mogu, nego i oni po potrebi smanjuju svoj rad, no u to se ne bih kladio. Moguće je da proizvođači samo prodaju maglu u uputama za korištenje.

Pa da svedem sve na nekoliko rečenica:

A/C gumb uključen omogućava da u sistem ventilacije/grijanja dođe i dodatno ohlađeni/osušeni zrak.

A/C gumb isključen koristi samo zrak koji dolazi izvana, po potrebi dogrijan toplinom koju proizvodi motor, a poneki auti (ili danas već svi?) imaju i dodatne grijače tog zraka da brže počnu grijati, no to nema nikakve veze s A/C gumbom.

Jedini izuzetak je uključivanje odmagljivanja prednjeg stakla, koji samim uključivanjem da bi bio učinkovitiji uključuje A/C ukoliko je bio isključen.
 

ZlatkoC4

Well-known member
Pa da svedem sve na nekoliko rečenica
Sve je točno :palac-gore:

A/C upravlja sa svim mogučnostima upuhivanja u kabinu bilo vani toplo ili hladno kako on to postiže nije niti važno, jer obavlja sve što mi na botun pritisnemo.

a ovi neka se grizu dali kompresor radi ili ne radi. :D
kog to sekira dok a/c obavlja i izvršava zapovjedi vozaća :grin:
 

vborovic

C5 modifikator
Èisto podjećam koje je bilo prvo pitanje ..

Zanimaju me prednosti koristenja klime u zimskim mjesecima u vozilu.....
Zašto bi uopće palio klimu po zimskim mjesecima? Što vi koristite po zimi?
:whistling: ... tragična je količina neznanja koja se u ovoj temi prosula, ali s obzirom da su svi ovdje doktori za klimu, ja se svečano povlačim iz ove teme, deca, igrajte se dalje kak znate ... :angel:
 

ZlatkoC4

Well-known member
Zanimaju me prednosti koristenja klime u zimskim mjesecima u vozilu.....
Zašto bi uopće palio klimu po zimskim mjesecima? Što vi koristite po zimi?
Prednost A/C je ta što će ti zimi daleko brže odlediti vjetrobran preusmjeravanjem toplog zraka s motora i grijača u kabinu.

dok če ti klasičnim ručnim načinom trebati više vremena da ti se npr odledi vjetrobran zato što na taj naćin ne preusmjerava sav mogući topli zrak pravo na vjetrobran već prvo ga koristi za zagrijavnje motora.

Znaći prednost A/C zimi je taj što prije preusmjerava topli zrak za odleđivanje a ujedno cirkulira zrak i isušuje ga.

a ja koristim oboje.
Kad je vjetrobran zaleđen koristim A/C iz gore navedenih razloga jer brže počne grijati i odleđivati vjetrobran nego kad je uključeno samo ventilator i usmjereno puhanje u vjetrobran. a kad se sve ugrijalo i odledilo prebacim na ručno s tim da dvozonska auto klima jako ljepo odrađuje posao po zadanoj temperaturi. znači mješa zrak sa motora i iz vana ovisno o temperaturi zadanoj i onoj u kabini.


I da ne zaboravim klima ti ne grije :grin: njena upravljačka ploča samo određuje od kud će uzeti topli zrak. kompresor je ugašen do prvog sunca :D
 

La Marche

Iskreni optimist
Aha... Zašto A/C uključen zimi...

Ako ti se magle stakla bočno i otraga uključi A/C i grijanje stakla otraga i retrovizora.
Ako ti se magli prednje staklo uključi odmagljivanje prednjeg stakla. A/C se sam uključi ako je isključen.

Ako ti se pojavljuje miris vlage kod uključivanja i isključivanja, drži A/C stalno uključen. Na prvom servisu traži uz promjenu filtera i sprejanje unutrašnjosti. Meni je rješavalo problem između servisnih intervala, iako su mi kratki razmaci, napravim dovoljno km za sedam mjeseci.

Jasno, ne moraš tako raditi, ali pitao si zašto, pa ja po svom iskustvu odgovaram.

Dovoljno sam tupav i nestručan da ne odustajem od teme.
 
Na vrh