Jedna strana klime grije, a druga hladi

Blade

New member
To sam i mislio. Koliko sam napipao prstima, ni zupčanik na motoricu, ni na klapni ne deluje oštećeno. Ali onda mi je nelogično sto je motorić izvađen. Neki problem postoji. Probacu da gurnem mobilni unutra, pa da slikam.
 

Doomsday

U prolazu...
Evala...

Prije svega, sretan Uskrs svima...! :)

A sad, razlog zašto sam ovdje... :D

Kako vidim, za C5 redizajn '05.-'08. god. problem kod dvozonske klime kad prestane jedna zona reagirat je u puknutoj klapni najčešće, dok je kod C5 I bio u kratkoj osovinici motorića...

Naravno, može i C5 I puknut klapna, a može bilo kojem godištu prestat motorić radit, ali većinom je to tako, prvi model osovinica motorića (i to na obje strane), a redizajn klapna pukne i to većinom na strani od suvozača, ona bijela za smjer puhanja...

Našao sam ovu temu i to mi je pomoglo u pretrazi bespuća interneta... Klapne u pitanju su kako rekoh za dual autom. klimu redizajn C5 '05.-'08. god. i identične su kao kod 407...

Dakle... Najveći problem je u rastavljanju cijele armature naprijed, ali ako se ima volje malo piliti, a onda i malo ljepiti osovinicu klapne epoxy dvokomponentnim ljepilom (sa ili bez dodatnog pojačanja) i na kraju izrezanu plastiku sa hot-glue pištoljem i ljepilom, vidite kako je to elegantno riješio ovaj rus...



[ame]https://www.youtube.com/watch?v=hF9P031b--s[/ame]



Ako imate problema sa ruskim, evo jedan britanac pa ćete malo više razumjet o čemu se radi... Ali, obratite pažnju kako je rus pametnije izrezao plastiku, ostavivši na miru i režući dobrano dalje od rupa za osovinicu klapne i vijke motorića... Ovaj britanac nije bio toliko pametan, a nije ni dobro odmah pogodio gdje i koliko mora rezat, pa je to vjerojatno nakon ljepljenja malo manje stabilno od ruske verzije... Iako je britanac napravio bolji alat za rezanje, mislim da je rus topio plastiku sa lemilicom...



[ame]https://www.youtube.com/watch?v=sbbCMLEYVRc[/ame]



Tu možete vidjet i kako je osovinica popravljenja dvokomponentnim ljepilom, uz malo konca kao medij za armiranje spoja... Rus je uzeo metalni komad metlice brisača, što mu omogućuje da manje mora vjerovat čvrstoći i svojstvima ljepila na niskim i visokim temperaturama... Meni se više sviđa rusko rješenje... :D

E, sad, ako netko želi, postoji i kit za popravak u kojem dođu obje klapne, i desna bijela i lijeva plava... Ovaj meštar je došao do istog načina zamjene rezanjem i ljepljenjem, ali stavlja novu klapnu... I reže ko britanac, naravno... :D



[ame]https://www.youtube.com/watch?v=G5MzmqbrkLQ[/ame]



Super stvar je što daje odmah kod po kojem se može naručiti kit za popravak, te dvije klapne... Na filmiću je kit za dvozonski, a on kaže i kod za jednozonsku klimu, pretpostavljam da je u tom slučaju u pitanju samo jedna klapna... Iako se u ova 2 engleska filmića radi o 407, isto je i za C5 redizajn do '08...

E sad, onaj tko može i želi doći do klapni bez rezanja, tako da sve živo rastavi, često se izludi popravljajući na razne načine osovinu pa i obje (drugu preventivno) bez da ih vadi vani armature... Jer pretpostavljaju kako to nije izvedivo... Tako je ovaj način popravka duplo teži, sve rastavit i još popravljat na licu mjesta...

Ali, ako već neko ima volje sve rastaviti, onda možda ima volje i kupit ovaj kit za popravak, ove dvije klapne, pa i obje zamijeniti... Koliko moje laičko oko vidi, nove klapne su pojačane pa valjada neće više pucati... Ali, sad dolazimo do problema kako ih zamijeniti na licu mjesta, bez čupanja cijelog tunela vani... Evo kako... :D



[ame]https://www.youtube.com/watch?v=m82AOxaBggk[/ame]


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=qMKc8nJndMg[/ame]



TAA-DAAA... :D

Iako je moj favorit za 'uradi sam' opciju rezanje, popravljanje i ljepljenje nazad, tko ima volje i želje, evo načina da mu sve bude kao novo... A ako ovdje ima servisera koji ovo čitaju, to je način na koji bi ja želio da mi servis popravi, rastavljanje i zamjena bez rezanja, ako je moguće za neku normalnu cijenu... :D

Toliko od mene... Ako naletim na još nešto svima interesantno, javim se opet... Vi svi vrijedno pišite svoja iskustva i saznanja, tako da pomognemo jedni drugima...

:palac-gore:
 

kika113

New member
poz
ovo za lijevu klapnu (bijelu ) mi se čini izvedivo,da li se moze doći do desne (plave klapne) i na isti način izrezati?
 

Doomsday

U prolazu...
Pa sad, treba vidit šta je tebi lijevo, a šta desno... Jer svi ovi primjeri su za DESNU klapnu, na suvozačevoj strani... Druga je stvar šta je englezima tu volan... :D

Inače, na ovom C5 šta pomažem, kad je otvorena suvozačeva strana, klapna je bila plava, dok je na svim filmićima desna klapna bijela... :confused:

Nikad prije otvarano, prvi vlasnik nije dirao ništa... Ali čuj, šta se može, popravili na 'ruski' način, i sad radi... :cool:

Šta se tvog pitanja tiče, triba vidit imaš li OK pristuo sa vozačeve strane, sve bi tribalo bit identično ako možeš pristupit, samo okrenuto u zrcalu... :)
 

kika113

New member
zanima me vozačeva strana,čini mi se teži pristup,na suvozačevoj se samo izvadi pretinac,na vozačevoj je obloga instrument table i tko zna što još,uglavnom Rus je to puno bolje napravio...
 

Ipa

New member
Pozdrav svima,

Upravo sam se reg. na forum sa jednim pitanjem. Imam Citroen C4 1.6 Hdi 80 kw. Imam problem sa klimom i promjenom zraka toplo/hladno. Klima je tek napunjena ali nema efekta na vozaca puše toplije a na suvozača hladnije. Bez obzira koju temp namjestio puše isto i nije moguće prebaciti puhanje u šajbu u noge itdd kako god okrenem puše direktno. Hvala i pozz

Imam isti problem, ko radi u Tuzli, jel kod pavića ?
 

Ax boy

Well-known member
Cao a problem s klimom. Sta i ti imas kola kojima hladenje radi u januaru a grijanje u augustu xDD hahhhhh. Otici do dobrog majstora za auto klime ili jos bolje u ovlasten citro servis. Cib je najbolji
 

Ax boy

Well-known member
Ne znam , ali tu je vecina zadovoljna cibom , evo vlasnik berlinga 2002 hdi , 526 000 km , tesno vozilo nekad, kupljeno 2003 sa 50 000 km . Dugo godina u obitelji.
 

sirena

New member
Imao sam isti problem kao Ipa i rijesio ga tako sto sam otisao kod majstora za klime koji je odčepio desnu stranu (očistio i podmazao) i sad se i "klapna" koja propusta vazduh sa desne strane otvara bez problema i grijanje radi na obje strane.
Interesantno je bilo to sto bi desna strana hladila (lagano), dok klimi ne zadam da duva na maksimalnoj brzini i tek se onda cuje zvuk kako oslobodi "klapnu"-poklopac i tek tada pocinje da duva topal vazduh.
Majstor mi je tom prilikom rekao da to mora otvarati rucno na sezonskim prelazima npr sa proljeća grijanje-hladjenje i opet na jesen da rucno prebaci sa hladjenja na grijanje.
Sada sve radi kako treba.
 
Na vrh