Taj senzor za zatvaranje nogom je najbolja stvar u uvoj priči s el otvaranjem prtljažnika. Kad imaš pune ruke, mahneš nogom ispod i auto se otključa i otvori prtljažnik. Isto kada uzmeš sve stvari iz prtljažnika, mahneš nogom i prtljažnik se zatvori i auto zaključa a ti si sa punim rukama već na pola puta do kuhinjeKomplet dijelovi sa senzorom pokreta nogom(koji nisam htio ugraditi) 4600 kn , carina,porez i usluge špeditera 1500 kn i ugradnja 1000 kn
Svaka čast, ovo je stvarno zakon, ali za moj gušt cca x2 previše love. Ali to sam samo ja. Meni je iskreno dovoljno da keyless senzor postoji i na gepeku (a postoji) i da dok imam klinca u rukama da mogu bez ključa otvoriti gepek. A podizači gepeka su ionako dovoljno jaki da se gepek dalje sam podigne do kraja.Komplet dijelovi sa senzorom pokreta nogom(koji nisam htio ugraditi) 4600 kn , carina,porez i usluge špeditera 1500 kn i ugradnja 1000 kn.
Svaka čast! Trebalo je to sve izgooglati i ugraditi...Nakon nekoliko mjeseci traženja konačno ugrađeni električni podizači vrata prtljažnika.
Za tipku na petim vratima kao i za tipku na poklopcu osigurača kod lijeve noge vozača se dobije sa kompletom dijelova i jedno malo krunsko svrdlo koje služi baš za izradu tih rupa tako da sva plastika ostaje originalna a sve žice se trebaju provlačiti.Svaka čast! Trebalo je to sve izgooglati i ugraditi...
Definitivno bih i ja to jednog dana ubacio na svoj DS5, ali tvornički nije postojala ta opcija, pa vjerojatno ne bu išlo.
Pitanje: za onu tipku na 5. vratima kojom ručno aktiviraš zatvaranja gepeka; je li trebalo mijenjati čitavu unutarnju plastiku, ili postoji neka predviđena (neiskorištena) rupa za taj gumb? Žicologija je već bila provučena, ili je trebalo dovlačiti?