DS5 by MacSlavko

szahtila

Well-known member
Ma to ti je jako jednostavno, kad bi ti neko malo objasnio čudio bi se kako je lako. Ja ti mogu pomoći oko programa a npr S szahtila oko izbora tranzistora tj. dizajna el. sklopa kojeg bi prikačio na arduino.
Ja ne bi koristio tranzistor, stavio bi relej na jedan od izlaza arduina.
I just found this on AliExpress:
€4.46 | KY-019 5V One 1 Channel Relay Module Board Shield For PIC AVR DSP ARM For Arduino Relay
https://a.aliexpress.com/_EvipQeU
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Kopao sam po Drive2.ru i tamo postavio upit u jednoj sličnoj temi. Možda netko i odgovori...
Tamo sam našao i neke linkove na Peugeot Forum. Kod većine se opisuje postupak trajnog "pritiskanja" tipke pomoću releja ili Arduino pločice (na slici).
No, ključno je da kod svih postupak kreće od postojeće tipke. A ja je nemam!
Tražim način kako prvo nju instalirati...
PS: ostavio sam ovaj upit i na Peugeot i na French Cars forumu pa možda stigne neka pomoć...
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Nisam (još) nabavio el. shemu te S&S tipke pa je projekt na čekanju…

Umjesto toga, došlo je vrijeme za zamjenu d. homokinetičkog zgloba.
Zapravo, već nekoliko godina ga lagano (jedva) čujem kod punog okreta volana ili na ravnome kod naglog davanja/oduzimanja gasa, ali sad se počeo malo više čuti pa sam ga odlučio zamijeniti.

Kod lokalnog mehaničara to je 260€ za cijelu poluosovinu iz Poljske s oba zgloba (ne može nabaviti samo vanjski zglob).

U ovl. isto to od Europarts 360€ + ugradnja.
No, kod njih je bilo moguće ugraditi samo vanjski zglob pa sam se odlučio za tu opciju.

Sad je milina i tišina u vožnji…
To te ja pitam!!
😎
 

Prilozi

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Nisam (još) nabavio el. shemu te S&S tipke pa je projekt na čekanju…

Umjesto toga, došlo je vrijeme za zamjenu d. homokinetičkog zgloba.
Zapravo, već nekoliko godina ga lagano (jedva) čujem kod punog okreta volana ili na ravnome kod naglog davanja/oduzimanja gasa, ali sad se počeo malo više čuti pa sam ga odlučio zamijeniti.

Kod lokalnog mehaničara to je 260€ za cijelu poluosovinu iz Poljske s oba zgloba (ne može nabaviti samo vanjski zglob).

U ovl. isto to od Europarts 360€ + ugradnja.
No, kod njih je bilo moguće ugraditi samo vanjski zglob pa sam se odlučio za tu opciju.

Sad je milina i tišina u vožnji…
To te ja pitam!!
😎

I meni se nešto čuje dok motam volan, ali više kao da cvili tiho u pozadini! Vjerujem da ako uzmeš token za pristup Online Dokumentaciji, i Sedre Shemama, da bi sve trebao pronači! Ili nači isto vozilo na otpadu, pa pratiti žice!
 

gambler072

C5 enthusiast
Što se S&S tiče.ne može li se iskljuciti totalno preko diaga ili to nije namjera?
Koliko sam ja do sada saznao, ne moze. Ono sto nervira kod ds5 (nije jedini sa tim problemom u psa/stellantis grupaciji) je da u facelift verziji nema fizicko dugme za deaktivaciju s/s nego se mora deaktivirati preko touchscreena, 3-4 klika svaki put. Prefacelift verzije su imale to dugme, teoretski bi trebalo biti moguce i na novijim modelima.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
S&S se ne može isključiti preko dijagnostike. Niti preko VLudovog Arduino programa.
Jedino bi se moglo kroz Remap (kao kad se briše AdBlue)…

Još nisam našao el. shemu ožičenja ECOoff tipke iz prefacelif modela DS5. Uvjeren sam da bi tipka radila i na facelift modelu. Ali ne znam kamo na BSI utaknuti te dvije žice…

Ne znam nikoga s Citroen DS5 (2011-2015). A i da znam - nitko normalan ne bi dao da mu kopam po autu…

Pisao sam na Druve2. ru o tome u 5-6 tema, ali nitko ne odgovara. Isto je i na Peugeot forumu i na FCF…
😢
 

gambler072

C5 enthusiast
Ali ne znam kamo na BSI utaknuti te dvije žice…
I to je pitanje, jer se bsi takodje razlikuje kod prefacelift i facelift modela. Naletio sam na neku temu na drive2.ru gdje su na starom modelu ugradjivali prednji branik i farove od facelifta i zbog dnevnih led svjetala trebali su i novi bsi.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Mdah…
Prefacelif ima 8 PDC senzora. Facelift ih ima 12 (i nadzor mrtvog kuta). To se ne može “dodati” u stari BSI.
Funkcija isključivanja S&S postoji i u starom i u novom BSIu, samo što u novom ide preko touchscreena. Nekako vjerujem da bi radilo i preko tipke, ali treba znati kamo idu te dvije žice i probati…
 

szahtila

Well-known member
S&S se ne može isključiti preko dijagnostike. Niti preko VLudovog Arduino programa.
Jedino bi se moglo kroz Remap (kao kad se briše AdBlue)…

Još nisam našao el. shemu ožičenja ECOoff tipke iz prefacelif modela DS5. Uvjeren sam da bi tipka radila i na facelift modelu. Ali ne znam kamo na BSI utaknuti te dvije žice…

Ne znam nikoga s Citroen DS5 (2011-2015). A i da znam - nitko normalan ne bi dao da mu kopam po autu…

Pisao sam na Druve2. ru o tome u 5-6 tema, ali nitko ne odgovara. Isto je i na Peugeot forumu i na FCF…
😢
Probaj potražiti na na Citroenima ili Peugotima koji imaju isti motorni ECU kao tvoj Ds, trebalo bi biti isto.
 

gambler072

C5 enthusiast
Možda bi netko ovakav dao...
Ako budes isao gledati, baci oko u kakvom su stanju rucica mjenjaca (ja idiot namocio kozu previse prilikom ciscenja i ostetio) i start dugme (poznata boljka kvaliteta citroena) i ako su ok, koliko bi trazili.
Sto se tice tvog pitanja, vjerujem da bi za 10-15e pristali da pregledas to sto zelis.
Ja bih rado ustupio svog ds, ali nazalost imamo isti bsi.
Btw, danas sam informativno bacio pogled na poziciju akumulatora u slucaju eventualne zamjene i mogu samo reci - WTF?! Jedino nisu uspjeli egr namontirati na njega, vjetrovatno im nije palo na pamet. Da izvadis aku, idu van plus klema (naravno), kutija filtera zraka, tabla osiguraca i nezaobilazno deranje ruku i ostecivanje "kvalitetne" izolacije motora 🫤 btw no.2 ne mogu vjerovati kakav je "kvalitet" izolacija na novijim psa/stellantis autima. Veliki firewall iza motora sam kupio nov, zapakovan (origigi) kad sam kupio auto jer je stari poceo da se cijepa - 3 mjeseca kasnije i on se raspada. Kolega sa novim 3008 za 3 god nije digao haubu ni dirao motor, kada smo pogledali motor, zastita visi poderana na 2 mjesta. Sorry za off, kvalitet za 🤢
 
Posljednje uređivanje:

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Dječaci,
Javio mi se Rodrigo iz Brazila (tj. njegova asistentica)!

Ovaj tjedan će proizvesti nekoliko modula za ručno mijenjanje brzina na EAT6 mjenjaču i poslat će mi jedan (120€ + 30-ak za shipping)!
Dakle taj projekt se pokrenuo s mrtve točke i kroz neka 3-4 tjedna bi mogao biti realiziran!

Budem ovih dana upiknuo i neke ručice (paddle shifterse) s eBaya.
Još samo moram vidjeti hoću li rezati plastični poklopac stupa volana za njih, ili se da negdje naći originalni…

Eto, dok ne riješim S&S tipku, ima drugih pomaka…

Happy days again!
🥃😎
 

Prilozi

gambler072

C5 enthusiast
Ako se potrudis, a znam da hoces, mislim da se to moze lijepo izrezati. I preko tog izrezanog dijela (koji se vjv nece ni vidjeti) mozda navuci neke zastitne gumene kedere - kao one koji se stavljaju na rub vrata, i bit ce oem.
Sa S&S nema pomaka? Ja sam nekada prije par godina na sluzbenom citroenu ( isto je gasenje s&s bilo preko toucha) varao sistem tako sto sam iz druge saltao u ler bez kvacila. Mozda da probas i ti tako dok ne nadjes rjesenje? 😁
Osim toga, sad ce visoke temperature, s&s svakako nece raditi do jeseni :)
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Elektronički modul koji je dodatak postojećem Ecu EAT6 mjenjača.
Tako da se ne mora ručno pomaknuti polugu mjenjača u M (manual) položaj pa onda šaltati ručno (naprijed / nazad) u veću ili manju brzinu, nego kao kod novijih modela poluga mjenjača je u položaju D za automatski prijenos, a ipak reagira kad dobije + ili - input od ručica iza volana

Bez tog modula bi ručice iza volana (tzv. F1 pedale) reagirale samo ako je poluga mjenjača u M položaju. A to mi u vožnji nije baš praktično…

S ovim modulom se kod aktiviranja + / - pedale mjenjač kratkotrajno prebacuje u M način prijenosa (tvornički Ecu procjenjuje može li auto ići u višu / nižu brzinu ili ne) i nakon 5-6 sekundi se vraća u automatski D mod, bez diranja poluge mjenjača (kao i kod novijih EAT8 mjenhača s tvornički ugrađenim “pedalama”).
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh