DS5 by MacSlavko

njakopic

Member
Bio sam na dijagnostici u ovlaštenom i naveli su mi ove greške:
P1434 96 - Multipleks pumpa dodavanja aditiva
FEB5 - Tlak aditiva za gorivo manji od minimalnog praga

Dali su mi ponudu za izmjenu te pumpe i spremnika i dolijevanje aditiva za 376 eura + 36 eura dijagnostika. Znači nekih 400 eura sve skupa.
Evo riješio problem u Zagrebu u ovlaštenom servisu u Tratinskoj i mogu reći samo riječi hvale. Čak su mi odbili dijagnostiku od cijene pa me ispalo 376 sve skupa umjesto 400 eura.

Garancija mi je 12 mjeseci i prema njihovim riječima ne trebam brinuti o tome barem 150 tisuća km.

Što se tiče adblue spremnika i pumpe, o tome ni riječi, znači dobra je. Poruka greške za aditiv je maknuta i auto ne izbacuje adblue grešku (iako ni nije do sada, ali ispada da je mom majstoru izbacila), ali pušem na hladno i pripremio sam se da ju dočekam nakon kratkog vremena. Daj Bože da ne bude.

Hvala svima na pomoći i sugestijama.
 

Brruno

Well-known member
Rekao bih onda FAP, jer ima onu tekucinu sto se menja na 150k. Svakako nema adblue, na to sam mislio kad sam pravio poređenje sa novijim dizelima.
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Citro Euro 5 imaju FAP + eolys tekucinu od cca 3L koja se nadolijeva svakih 100tkm ili 150tkm zaboravio sam. Euro 6 imaju dodatan adblue koji se nadolijeva kad treba, najcesce kad se radi servis ulje filter.
Tako je.
S tim da je kod Euro6 motora spremnik Eolys tekućine duplo manji, tj. 1,3L.
 
Na vrh