DS - nabava i restauracija

Arsen

Member
Prodavao se da za tu lovu jedno kratko vrijeme krajem '06-e. Al nedavno je netko pisao na Oldschoolu da je auto limarski unakažen...gledao sam ga iz blizine prije par tjedana i ne izgleda baš obećavajuće, a i bio je ispod cerade.
Uvijek možeš zvati Krvavicu i pitati jel se prodaje.:)
 

sinjski

Poèetak u Citroen-u
Što Vam se čini od moje lipe žabice.
Posjeduje sve papire...uredno atestirana...kola za spavanje...reg. za dvije osobe....poluautomatic...
Još triba posla oko nje, ali sve bitno je odlično. Prolazi tehnički od šale.
 

sinjski

Poèetak u Citroen-u
Hitno tražim prednja lijeva vrata (vozačeva) za svog DS-a, ali nisam bogataš... Ima u jednog blizu mene, ali je bezobrazno skup. A naša san u drugog, cijena prihvatljiva, ali nije ista rucka na vratima. Na mom je ručka i brava skupa, a na ovom su odvojeno, ručka je poviše, a brava ispod ručke na vratima-posebna rupa...
Pa ako netko zna di ima, nek javi, tu.
Hvala.
 

fantiniczaba

New member
Hitno tražim prednja lijeva vrata (vozačeva) za svog DS-a, ali nisam bogataš... Ima u jednog blizu mene, ali je bezobrazno skup. A naša san u drugog, cijena prihvatljiva, ali nije ista rucka na vratima. Na mom je ručka i brava skupa, a na ovom su odvojeno, ručka je poviše, a brava ispod ručke na vratima-posebna rupa...
Pa ako netko zna di ima, nek javi, tu.
Hvala.
imam ja jedna vrata ali nisu baš sto posto dobra ima malo hrđe. meni trebaju zadnja desna sa izbočenim kvakama ako možda ima ovaj kod kog si gledao ti .
 

warcraft

New member
Ma taj tip je muljator da se ne izrazim lopov, koje on ima priče to je strašno, ja se razumijem za hidrauliku i onda on meni ide prodavati priće da se neće dići jer moraš sistem odzračiti i počne se dimiti iz motora kada ga upali i onda kaže prao ga je minivošem strašno, on tu žabu nije platio više od 300 eura garantiram i sada hoće dobiti 18000kn stvarno van pameti. Tip živi iznad vrapča i mislim da se zove Marko od njega BJEŽATI ŠTO DALJE.
Po meni žaba nije toliko preteška za restauraciju samo treba kupiti neku koja nije limarijski propala, da nije dobila u prtljažniku to je najvažnije po meni, hidraulika je jednostavna jako tak da nema puno gluposti, i bitno da je kompletna.
Kolega, bez ljutnje ali nezz što pričaš.
U svijetu ima valjda 1% nerestaurranih žaba koje nisu dobile po prtljažniku.
Spojevi police i blatobrana su 99% ruzinavi, te isto tako vodilice na blatobranima za odvod vode sa krova.

Sredjivanje portpaka (ako ne radiš sam) te izađe max 1000€, s tim da onda riješavaš sve mane koje taj auto ima na portapaku, dakle, da se ruzina nikad više ne pojavi (skidanje spužve na vratima portapaka i zabrtvljivanje svih spojeva sa diht masom). Ako radiš sam, max 600€.

Hidraulika, s druge strane nije toliko jednostavna, ponajviše zbog regulatora visine.


Vezano za čovika kojeg si spomenuo, mogu ti reći da od kad san počeo sa restauracijom žabe, upoznao sam dosta žaboljubaca i majstora, a taj dečko je jedini, uz Alana koji mi je u dosta stvari pomogao (nabavka dijelova, savjeti).
Momak zna užasno puno o žabama i voljan je pomoći i ustupljivati svoje znanje. Kako si ti zaključio da je prevarant, nezz, ali mislim da si teške i neosnovane riječi napisao u javnost...

Toliko od mene u ovoj temi.
 

jurapz

New member
Naravno da je svaka žaba dobila u gepeku, i sve do motora samo da nije pretjerano, ja sam birao ovu opciju da nije totalno rasulo, ima malo, ali nije strašno.

Sad mi nije jasno šta je komplicirano sa regulatorom visine:confused: .

Onaj post sam malo napisao u afektu kada sam se bio naživicirao nakon što sam išao gledati onu njegovu i priča koje je pričao, nisam nikada ni pisao takve postove. Jednostavno tako nešto ne podnosim od ljudi, tako nešto nije odlika ljubitelja. Za Alana imam samo riječi hvale i vjerujem da ti je pomogao sa savjetima koji uvijek dobro dođu.
 

deda

New member
Svi "majstori" koji rade na žabama,jedni druge pljuju i mrze i niko nema pojma samo "ja" znam kak se ona radi.To je uglavnom proizašlo iz toga kaj se neko toga prima i nešto tu i tamo složi i onda misli da sve zna.Žabu radit bez strućne literature,posebnih alata i čelićnih živaca i iskustva i dugogodišnjeg znanja je nemouće sredit kak spada,a nitko si neće dati truda da sve proući kak spada i poštuje toćno određena pravila koja je propisao Citroen,nego roštaju po njima pogađajući i sve ustvari samo zajebu.Kod toga auta ne vrijede pravila mehanike limarije,elektrike i hidraulike, kao kod obićnih ili normalnih automobila i sve znanje mehanike koje je stećeno na radu nekih drugih uopće ne vrijedi,samo to nikom ne možeš dokazat.
 

Leo

Member
Re: GA

Kad smo vec kod tih oldtimera...da li imate saznanja o ds-u bijelom koji se nalazio u balama nedaleko od rovinja

Znam točno na kojoj livadi se mogao vidjeti, netragom nestao pred koju godinu, sasvim iznenada (kao i mnogi drugi oldtimeri).
Preko kolege od kojega sam kupio Xsaru znam za jednog dečka iz Buzeta koji si restaurira žabu, mogu se probati raspitati (neće biti brzo nažalost).:)
 

deda

New member
Bilo je tamo nekoliko žaba,stajale su godinama,onda je taj čovjek prodao plac i žabe su završile na kilo.Ja sam za to prekasno saznao i nisam više mogao ništa napraviti.To je bilo 2006 godine,odonda se više ništa drugo nije čulo.
 

Arsen

Member
Re: GA

Znam točno na kojoj livadi se mogao vidjeti, netragom nestao pred koju godinu, sasvim iznenada (kao i mnogi drugi oldtimeri).
Preko kolege od kojega sam kupio Xsaru znam za jednog dečka iz Buzeta koji si restaurira žabu, mogu se probati raspitati (neće biti brzo nažalost).:)
Ta iz Bala je tu kod nekog na forumu, već je pisano o njoj...
 

alands

New member
Koliko se sječam tip je sve htio prodat samo u kompletu, jedno 7-8 žaba. NA kraju je sve manje više završilo u smeću.

Što se tiče žabe hidraulika na njoj je najmanje komplicirana stvar, bar kod obične bez poluautomatika usto je i vrlo pouzdana. Jedna od kompliciranijih stvari je vješanje. Npr. prednje ruke imaju 4 ležaja, letva volana je spojena na krajnike preko releja, zadnje ruke imaju ogroman ležaj do kojeg se dolazi raskapanjem cijelog stražnjeg dijela, i to specijalnim ključem. Recimo za promjeniti jedan krajnik treba:

1. Izvaditi rezervni kotač
2.Staviti pod prednje nosače klocne
3.Ispustiti pritisak iz sistema
4. Isprazniti svo ulje iz rezervara LHS-a( LHM)
5.Skinuti poprečnu štangu iza rezervnog kotača, koja povezuje lijevi i desni blatobran.
6. otpojiti žice koje idu u lijevi blatobran
7.skinuti prednji blatobran
8.skinuti kotač
9.skinuti akumulator
10.skinuti postolje akumulatora koje je ujedno i nosač rezervara lhs-a, i pomaknuti ga što više unaprijed.
11."radapcigerom" skinuti krajnik sa konusa na strani glavčine.
12.obilježiti položaj letve volana naspram pomočnog volana.
13.otpojiti letvu volana
14.otpojiti unutarnje krajnike sa pomočnog volana- spoj letva-pomočni- u mot. prostoru
15. Otpojiti maticu(od bolcne koja drži pomočni volan na karoseriji) 30 mm , i maticu 11 mm sa gornje strane
16.POKUŠATI izbiti bolcnu koja ide kroz pomočni volan i s kojom je u braku, po kiši i suncu, punih 47 godina- čitaj skoro pa nemoguče, ne ide ni mm.
Sa plinom i kisikom sam se boja grijati jer je sve puno masti, a ne bi baš volio da izgori
U cijeloj toj igri razdvajanja je bitna velika promijena temperature, ak nemre grijanje , more hlađenje. Pravac chipoteka i nekakav sprej što hladi na -70 C. Srečom ta bolcna je šuplja, nakon par špricanja po unutrašnjosti, lagani udarac izbijačem i čekičem i bolcna izlazi na strani motornog prostora, gdje je razmak između glave bolcne i mehanizma ručne 1 mm . Sa bolcnom pravac ravno tokaru da pročešlja navoj izubijan od udaranja i uzaludnih pokušaja.
17.Povuči letvu prema hladnjaku i oprezno izvuči pom. volan, sve u hodu od 2- 3 mm.
18. Kod montaže sve ponovno isto, s time da treba namijestiti nagib letve volana spram samog tijela volana. HVALA MIROSLAVE na alatu


E sad, ak ima neki auto nešto kompliciranije , svaka mu čast .

To je najmanje 6-7 sati posla. Na normalnom autu to ide za max 20 minuta sa uračunatim vremenom do najbliže trgovine rez. dijelova.
Kad s takvim problemom dođete nekom majstoru, a ne znate muku, a on to naplati 100-150 EUR, proglasi ga se lopovom.







 

deda

New member
Žabu ima samo onaj kaj treba razlog da bejži od žene ili ima love ko blata,pa stalno plača da mu neki drugi radi ili nema pametnijeg posla.
 

ejna

New member
Lijep pozdrav,
Po prvi put na bilo kojem forumu. Ne zamjerajte ako fulim ocigledna pravila.
Otac 1970.godine negdje u Sloveniji kupio novu Citroen DS, mi smo je zvali Ajkula, rodila sam se u njoj, odrasla, udala, moja djeca nedjeljom uživala u njoj. Drugo vozilo nismo imali. Otac nedavno umro, a meni u nasljeđe ostala Ajkula, plava. Ne želim da budem patetična, ali su to divne uspomene, ja tinejdžer vozim Ajkulu, ma ko je važniji od mene. U ex - Yu nije bilo patrole policije koja nas nije zaustavila sa pitanjem "Bogati majstore, a šta je ovo".
Sada nemam pojam šta da radim, restauracija ili prodaja. U voznom je stanju, tata je sam popravljao, mijenjao zeleno ulje, punio neke bombe-kugle. Da li neko od vas poznaje nekog u BiH ko bi to pošteno pregledao, restaurirao ili nešto treće.
 
Na vrh