DS - nabava i restauracija

ejna

New member
Hvala Deda na brzom odgovoru!

Bez obzira što sam godinama sa svojim starim učestvovala u radu na Ajkuli, na kanalu krpi ovo, mijenjaj ono, ja sam pravi laik za vozila. Ako imate još neki savjet budite slobodni...
Prema vašim prethodnim postovima zaključila sam da me čeka finansijska i emocionalana avantura.
Javim vam...
 

ccccxm

New member
Hvala Deda na brzom odgovoru!

Bez obzira što sam godinama sa svojim starim učestvovala u radu na Ajkuli, na kanalu krpi ovo, mijenjaj ono, ja sam pravi laik za vozila. Ako imate još neki savjet budite slobodni...
Prema vašim prethodnim postovima zaključila sam da me čeka finansijska i emocionalana avantura.
Javim vam...
Samo tako neka ti prodaja bude zadnja opcija, to više nije samo automobil to je uspomena zauvijek...;)
 

ejna

New member
E nisam se odavno ovako nasmijala.
Pored lijepih sjećanja ima tu još ponešto. Npr. djetinjstvo provedeno na kanalu, u tot masti, ma svaki spoj, šaraf itd je morao biti zaštićen, zimi se svakih 15 dana morala vodom sapirati od soli, pod premazivati nekim zaštitnim sredstvima, u garaži optimalna temperatura, a kad je devedesetih krenula korozija, uf koje je to zlostavljanje bilo, pa cijena jednog pneumatika ko moje četiri maturske haljine, pa kad ljeti prokuha na prevoju Ivan sedlo sa zakačenom prikolicom, trošila ko ruska vozila.
Pored nevjerovatne udobnosti i estetike, ja se sjećam popravaka i dječijeg straha kada krenemo na dalje relacije da ne zaglavimo i naravno prtljažnik pun alata za ne daj bože. Na kraju shvatila da je razum kod ovog vozila isključen.
Evo jedno logičko pitanje. Ako je u svoje vrijeme DS bila top čudo mehanike, inovacije i sl. zašto se nije nastavila proizvoditi.
 

deda

New member
Bila je 20 godina na tržištu i kako je god bila inovativna,bezvremenska, počela je padati prodaja,u međuvremenu je došao novi model CX,nasljednik, ono najosnovnije,postala je preskupa proizvodnja tog automobila,jer je bio fatalno i besmisleno kompliciran za proizvodnju(nije stvar u hidraulici) nego previše je imala pozicija i preskupa za održavanje,čak duplo više nego drugi automobili te pa čak i puno više klase.
U to doba je Citroen po treći put pao u stečaj i preuzela ga je grupacija PSA i njihovo rukovodstvo nije htjelo financirati preskupu proizvodnju tog automobila.
 

ejna

New member
Upravo tako, komplicirana i preskupa i dan danas.
Zovem ovog Miroslava već dva dana, čiko nedostupan, pokušaću ponovo. Na netu sam pročačkala da je bio neki Zavod za restauraciju Citroena u Tuzli, ali izgleda da su otplovili za Sloveniju. Kome u BiH dati u ruke ovu ljepoticu...
 

Randy5

Active member
Prije nekoliko godina kod Milana sam slučajno naletio na ovu ljepoticu i u prolazu je poslikao - da se nađe.



Poruka Moderatora:
Post uređen.
http://www.citroenforum.hr/citrocafe-177/tutorial-postavljanje-slika-na-forumu-2392/
 

deda

New member
Pa jesu,ne postoji Chapronova sa četvera vrata,ova je klasična preuređena.
 
Posljednje uređivanje:

Randy5

Active member
Ja sam se pital kam je k vragu složil zadnje žmigavce; izgleda da je to ono malo ružno iznad prtljažnika. Ispričavam se ako sam u opasnost da ga pretvore u kabriolet dovel nečiji auto:grin:
 
Na vrh