Ja inace od kako sam kupio xm-a, nisam se posteno "ohladio". Prvi put sam napunio klimu, i hladila onako, a ja mislio tako treba. Rekoh starije auto ('95.), pa mora tako slabo hladiti. I ja nakon godinu dana ponovo u servis, kad ono hvali plina. Zamjenim ja gumice na spoju crijeva i kompresora, al posle punjenja poce pustat na ventilu za punjenje. Zamjenim ventil, opet se napuni, ali pritisak nije u redu (niski, cini mi se, previse nizak). Zakljuce "strucnjaci" da je do ventila na kompresoru ili do susaca (filtera plina). Kasnije su neki bili ubjedjeni da je do kompresora, jer bi stajao u radu, prilikom testiranja pritisaka. I ja poceo traziti drugi kompresor (al srecom ne nadjoh). Jer je valjda hvalilo ulja u njemu, tako mi rece ovaj sto je punio u Podgorici. Uglavnome, mi to srede i klima hladila bas dobro, nekih 3-4 mjeseca. I ljetos opet oslabila. Pali se kompresor, ali bas slabo hladi. Mislim da je pustila na jedan od ventila, jer zastitna kapica na jednome, nije bila original, pa je malo gurala iglicu ventila i ispustala tu po malo. Kad sam je opet punio ljetos, kod nas, majstor rece da je stavio malo vise ulja, kao bolje je ako izadje plin, da sacuva kompresor. I meni to bilo malo sumjivo, jer postoji specifikacija fabricka, koliko treba ulja, koliko plina. Pa sam izbjegavao da palim klimu. U medjuvremenu, majstor ostao bez ulja, jer sam ja trazio da stavi 135 gr. I tako to ostalo od ljetos, a i hladjenje opet nije bas najbolje.