kod mene 6,8 prosek zadnji 300km mada je ovde hladnije neg tu kod tebe a i webasto se sam ukljuci kad je vani ispod 10c i on malo troši .mada ljeti je oko 6 otprilike to je to.Kombinirano 6,1-6,2
Treća baš ne valja, nije rekao koliko, samo raspon. Sve mi se čini da to treba jednostavno izvadit i detaljno dijagnosticirati da znam na čemu sam. :hm:Posto ti dijagnostika ne pokazuje precizno koja je otisla,otiđi u bošiste...
I nemoj ženu obavjestit prije:angel:,već poslje radovajer ako si šta uštedija za more....
Preporuka,purić,svi ga hvale..
Sad bu Zmix za 3...2....1.... :whistling: :grin:I da, u vožnji se ništa ne primječuje, sve radi uredno...
Kaj? Da samo to teram?Sad bu Zmix za 3...2....1.... :whistling: :grin:
Kasnim, majku mu...I da, u vožnji se ništa ne primječuje, sve radi uredno...
Da direkt u servis:grin:Kasnim, majku mu...
SAMO TI TO TERAJ!![]()
Gde si radio dizne?Evo da se prijavim i podelim vest .Posto nisam bio zadovoljan čiscenjem dizni (što rece škafetin "bacačina love) cak je i vise trosio posle ultrazvučnog čiscenja i ostalo je kliktanje
pri dodavanja gasa i nekako los odziv na gas i razlika u korekciji . skupio sam neki euro i aj da me ne kopka to a i bliže se odmori valja se na more poć sa ispravnim autom oterah jutros auto kod pravog bošiste preko preporuke i renomiran je i poznat.
Èovek me maloprije zvao (kad me nije kolpalo) sve četiri loš protok ,prelivi i neznam sta vec sve u svemu javit će veceras dal ce biti 100e ili 150e po dizni ovisi dali osim ulozaka dizni treba menjati i neke prelivne ventile ili sta vec nije mi dobro kad sam cuo cifru. eto koji me vrag natera na sve ovo ? sledi detaljan izvestaj kad ga zavrsim ili "zapalim"![]()
diesel servis Dmitrović . mislim da cu danas znat dal skuplja il jeftinija varijanta,kad bude gotovo javim results ! nadam se da se necu razočarati.Gde si radio dizne?
Kod Novosadskog autoputa u Zemunu?diesel servis Dmitrović . mislim da cu danas znat dal skuplja il jeftinija varijanta,kad bude gotovo javim results ! nadam se da se necu razočarati.![]()
Pitaj ga jel' radi test posle reparacije,obavezno uzmi sve papire,test koji je radio i ako radi posle reparacije da vidiš,uporediš šta je sve rađeno.Nemoj da ovo zaboraviš! Javi šta si uradio i kako makina ide.Dobar je on majstor ,a moraš danas sve proveriti,nije to malo para.Da , sutra trebam preuzet auto , odradjeno sve i ulosci i prelivni ventili suma sumarum 560eur .jest skupo ali ako je odradio ok i po ps.sta da se radi da ga prodam i kupujem drugo opet i u njega treba skrlati poprilicno. ovde je uradjen vel servis ,remenica radilice i jos neke sitnice, nove gume, motor je ok i torzija i ostalo. ma sta je tu je idemo dalje. javim utiske s novim injektorima.
Ma nafta sapira cilindar ili više njih ,a onda nema podmazivanja ,a kada nema podmazivanja svima je jasno kolika šteta nastaje.pazi da nebudes ko Skafetin kad je reko da mu je auto cudan poslje reparacije i autoputa tj teranja, reko pa sta je bilo a on veli da sad radi mirno ko beba i manje trosi LOL
inace je pozeljno kontrolirati dizne na tim motorima jer se dogada da propisa i probusi klip
Pitaj jel' bilo metalni opiljaka,ako da onda je i pumpa na redu i može da sredi te dizne,kažem ako ima opiljak.Obavezno to pitaj!Da , sutra trebam preuzet auto , odradjeno sve i ulosci i prelivni ventili suma sumarum 560eur .jest skupo ali ako je odradio ok i po ps.sta da se radi da ga prodam i kupujem drugo opet i u njega treba skrlati poprilicno. ovde je uradjen vel servis ,remenica radilice i jos neke sitnice, nove gume, motor je ok i torzija i ostalo. ma sta je tu je idemo dalje. javim utiske s novim injektorima.
bilo je ranije malo svetlucavi opiljaka na dnu filtera , isao sam kod vise njih i raspitivao se za to , popesku , dmitrovic , jos neki poznati su rekli da kod bosch sistema opiljke moze pravit uglavnom tank pumpa a ne HPpumpa i da cr cp1 pumpa retko pravi taj problem . ja sam pre 20 tak dana skinuo rezervar i zamenio tank pumpu i ocistili i stavili novi mann filter . u svakom slucaju sam se raspitivao da nebi badava radio dizne a i na raznim engleskom forumima citroen i peugeot citao sam da kod 20 hdi pilevinu pravi tank pumpa. jbg sve sam odradio videcemo . da ne zaboravim radi i posle remonta obavezno parametre. javim utiske valda ce biti ok. edit :da mnogi tzv majstori su mi rekli da svaki hdi skoro ima tih opiljaka(kao nista strasno) mada ja se nadam da sam se resio toga. to je koliko sam citao kod delphija problem hp pumpa se ljusti i zezne dizne.Pitaj ga jel' radi test posle reparacije,obavezno uzmi sve papire,test koji je radio i ako radi posle reparacije da vidiš,uporediš šta je sve rađeno.Nemoj da ovo zaboraviš! Javi šta si uradio i kako makina ide.Dobar je on majstor ,a moraš danas sve proveriti,nije to malo para.
Ma nafta sapira cilindar ili više njih ,a onda nema podmazivanja ,a kada nema podmazivanja svima je jasno kolika šteta nastaje.
Pitaj jel' bilo metalni opiljaka,ako da onda je i pumpa na redu i može da sredi te dizne,kažem ako ima opiljak.Obavezno to pitaj!![]()
Dobro je ovo što si uradio pumpu i oprao rezervoar.bilo je ranije malo svetlucavi opiljaka na dnu filtera , isao sam kod vise njih i raspitivao se za to , popesku , dmitrovic , jos neki poznati su rekli da kod bosch sistema opiljke moze pravit uglavnom tank pumpa a ne HPpumpa i da cr cp1 pumpa retko pravi taj problem . ja sam pre 20 tak dana skinuo rezervar i zamenio tank pumpu i ocistili i stavili novi mann filter . u svakom slucaju sam se raspitivao da nebi badava radio dizne a i na raznim engleskom forumima citroen i peugeot citao sam da kod 20 hdi pilevinu pravi tank pumpa. jbg sve sam odradio videcemo . da ne zaboravim radi i posle remonta obavezno parametre. javim utiske valda ce biti ok. edit :da mnogi tzv majstori su mi rekli da svaki hdi skoro ima tih opiljaka(kao nista strasno) mada ja se nadam da sam se resio toga. to je koliko sam citao kod delphija problem hp pumpa se ljusti i zezne dizne.
ma najgore sto svaki majstor ima svoju teoriju sasvim drugaciju od drugih od tog da je to "normalno" do tog da je do hp pumpe a drugi do tank pumpe ,treci mi reko teraj i dospi malo dvotaktola u rezervar ili do jednog da staviom magnet da skuplja piljevinu (iako ovu piljevinu ne privlaci magnet ,neka legura) ma samo nebuloze nakraju sam iscito sve strane forume vezane za psa grupaciju i bukvaklno naucio kako sto funkcinise doduse okvirno cisto da znam ko prica gluposti a ko poznaje posao . Nemogu svatit ljude koji zive od servisiranja a mrrzi ih malo da prosire vidike mali update na znanje bar su sad informacije dostupne . hvala na savetima !!!danas idem po auto, valda ce bit dobro.Dobro je ovo što si uradio pumpu i oprao rezervoar.
Ti'' majstori'' što kaži nije to ništa u vezi metalnih opiljaka,ja bih voleo da ti kreteni voze svoj auto tako,strašno.:twisted: