Dizne popravak servis reparacija izdržljivost hdi

skafetin

New member
Nemojte auto spajati na dijagnostiku jer vam je to ka da idete kod doktora zdravi,a on vam nađe sto bolesti...
Ps. Božo se vidimo dogodine...;)
 

skafetin

New member
...kak znaš??? kaj i ti??????

:D :D :D




...e, lipi moj čovik, ja san bija ali tebe nije bilo ni blizu... i, da, malo "popeglaj" ono brdašce od 36% :D... pozdravi starce i ako ne krepa makina, možda se i vidimo (ako se udostojiš doć' :whistling: )...
Jebiga danju na poslu ,noću u fušu...
Ma vidimo se u Zg-u prije
 
2.0 hdi 100kw dosta dugo idu dizne osim kad pumpa rikne pa ih napuni špenom pa krepaju

Stariji 2.0 hdi je imao par slucajeva da je klip probusen pa bi ja preporucio kontrolu svakih 50 tkm

Škaf druge 2 su ok, jel ih ispitao?
e ovo me zanima ako mozes precizirat koja pumpa rikne HP ili ona u rezervaru?
kod mog hdi 90ks kanim uradit reviziju dizni posto na diagnostici jedna je u minusu mada kaze mestar da je to u granicama normale? inace auto radi ok
mada meni vrag neda mira pa bi proverio te dizne test curenja i ostalo ultrazvucno ciscenje ,zamenio podloske i zavisi sta treba vec a to budemo znali kad se skine.drustvo sta mislite?il da ne diram.:whistling:
 

skafetin

New member
Bilo bi dobro da ih izvadiš vani,jer tek tada se može točno i precizno vidit u kakvom su stanju..Dijagnostika ti koliko toliko može otkrit problem al nije toliko precizna bolje rečeno zna varat,ne prikazat točno koja dizna je u kvaru,jer se zna desit da prebacuje s jedne na drugu....Naime ako su bosh ok mogu da se repariraju, a ako su ti simens jeb.. si ježa,ima da te košta:meh:
Moj savjet boshove servisiraj jedino u boshiste ovlaštenog za te stvari,a ne kod muje u garaži....
Šta se tiče ultrazvučnog čišćenja,,isplatilo bi se jedino ako je to radjeno u startu,mislim od kupnje auta redovito,inače neće da ti pomogne ništa ,a bacit ćeš lovu u vitar....
I još jedna stvar ta šta ti je u minusu,čuvaj je se jer pri većim brzinama tipa auto cesta,mogla bi ti vrlo lako da ti klip prošara e onda se zapitaj:jel ti isplativo to popravit ili ne...
 
Bilo bi dobro da ih izvadiš vani,jer tek tada se može točno i precizno vidit u kakvom su stanju..Dijagnostika ti koliko toliko može otkrit problem al nije toliko precizna bolje rečeno zna varat,ne prikazat točno koja dizna je u kvaru,jer se zna desit da prebacuje s jedne na drugu....Naime ako su bosh ok mogu da se repariraju, a ako su ti simens jeb.. si ježa,ima da te košta:meh:
Moj savjet boshove servisiraj jedino u boshiste ovlaštenog za te stvari,a ne kod muje u garaži....
Šta se tiče ultrazvučnog čišćenja,,isplatilo bi se jedino ako je to radjeno u startu,mislim od kupnje auta redovito,inače neće da ti pomogne ništa ,a bacit ćeš lovu u vitar....
I još jedna stvar ta šta ti je u minusu,čuvaj je se jer pri većim brzinama tipa auto cesta,mogla bi ti vrlo lako da ti klip prošara e onda se zapitaj:jel ti isplativo to popravit ili ne...
Fala skafe imas pivo(ozujsko oli karlovacko )kad navrnem u Dalmaciju.
Sutra teram na testiranje pa budem vidio što dalje .za to ultrazvucno ciscenje me baci sad u rebus ,doduse nije skupo 50 eur .nista nek ih istestira prvo pa cu odluciti sta dalje . javim results :) edit: da Bosh sistem je (pazio kad sam kupova)
 
evo da se javim kako obecah,odradio ultrazvučno čišćene dizni ,majstor koji mi održava auto je skinuo dizne i nosio kod bošiste kog on poznaje i tvrdi da je ok. . ispitane pre čiscenja jedna je bila "losija", posle čišćenja testirane i sve ok.(ovo pricam sto mi je rečeno) .
E sad moje zapazanje ,nista se bitno nije promjenilo, reski zvuk kliktanja(kao ventili na benzincu kad je lose gorivo) pri dodavanju i oduzimanju gasa je i dalje ostao a zbog njega san to sve i radio mada su mi neki rekli da je to normalan zvuk mada se u leru ne javlja-znaci samo kad je auto opterecen odnosno kad krenes uzbrdo s nedovolnim gasom.
to se znaci nije promjenilo.Samo mi se cini da sad pri dodavanju gasa u leru tj na sekund turiranju nema nema crnog dima kao pre . E sad buni me sto su na diagnostici 3 dizne u minusu a jedna u plusu a pre ovog je bilo obrnuto . molio bi da ako neko ko se razume u parametre kaže neku i dali je ovo sad normalno?' Vise mi je pun kufer svega evo parametri :

Hvala unapred !
 
Posljednje uređivanje:

Konrad

New member
u svakom slucaju ne smije se cuti zvuk lupkanja/detoniranja iz motora kod dodavanja gasa jer to upucuje na zajeb u bacanju goriva i s vremenom ce ti rashebati motor...
 
u svakom slucaju nesmije se cuti zvuk lupkanja/detoniranja iz motora kod dodavanja gasa jer to upucuje na zajeb u bacanju goriva i s vremenom ce ti rashebati motor...
najgore sto ispada da samo ja to cujem i nekad se čuje jace a nekad ima dana gotovo da se ne cuje,doduse taj zvuk je primjetan samo kad je auto u vožnji narocito kad se u niskim obrtajima naglo doda gas. dok u leru radi savrseno i pri dodavanju gasa sve 5 .:hm:
 

skafetin

New member
najgore sto ispada da samo ja to cujem i nekad se čuje jace a nekad ima dana gotovo da se ne cuje,doduse taj zvuk je primjetan samo kad je auto u vožnji narocito kad se u niskim obrtajima naglo doda gas. dok u leru radi savrseno i pri dodavanju gasa sve 5 .:hm:
Kako ti radi kad je zagrijan u leru?
Ili nakon duže vožnje...
 
Kako ti radi kad je zagrijan u leru?
Ili nakon duže vožnje...
Ma ok, radi jako fino,stabilno,ujednaceno. kolega s posla(ima isto picassa 20hdi samo 2002g)uzmem da provozam auto i kod njega se cuje to kliktanje kad se naglo doda gas pod optrecenjem.inace smo isli s njegovim autom da uradi mali servis i da resi jos neke sitnice i kad smo zakacili diagnostiku i ocitali parametre kod njega correction flow po cilindrima ide od -05 pa do cak 4,0mm3, i sad ti budi pametan?
Pricao sam sa vise ljudi ko voze CR diesele, kazu da se to zveckanje i kod njih ponekad cuje .posto sam testirao i cistio injektore a auto ne dimi ni pri full gasu resio sam da promenim benz. stanicu tj.da probam u vise njih sipat gorivo, i pratim situaciju i da se malo primirim jer igranke sa bosistima su nimalo jeftin sport a zasad sam primirio moju maniju da mi na kolima nesto ne valja :D a dokle vidjet cemo!
 

skafetin

New member
Slične nus pojave su bile u zvuka, al nakon promjene remenice i seta korpa lamela druk ležaja svaki čudan zvuk je nestao...
Još jedna bitna razlika nakon reparacije dizna,osjeti se da motor puno bolje vuče,manje troši i bolje radi te nije toliko bučan...
Bošisti su jako skup sport,oderu te ajme....
 
Slične nus pojave su bile u zvuka, al nakon promjene remenice i seta korpa lamela druk ležaja svaki čudan zvuk je nestao...
Još jedna bitna razlika nakon reparacije dizna,osjeti se da motor puno bolje vuče,manje troši i bolje radi te nije toliko bučan...
Bošisti su jako skup sport,oderu te ajme....
Zamjenio sam remenicu letos pred odmor kupio dayco mada sam se zeznuo , treba sam uzet novi tip i remenicu alternatora i rjesit problem zauvjek.
Kvačilo je ok meko ne cuje se potisni lezaj..e da, nekidan sam promjenio vodenu pumpu ponovo..pocela je da se cuje kad se tek upali auto i posle par min ok... zamislite valeo menjana pre 12tkm kad je uradjen veliki servis... stavljena nova i reklamacija priznata ,ali meni to ide na nerve.. da nisam pilao majstora da provjeri sta se cuje mozda je mogla da procuri ili da prezupci i onda sve u pm.

Eto, ispade da bolje da nisam radio veliki servis, jer ovo sve sto se ovde kupi novo je upitnog kvaliteta..da se razumjemo, ne skrtarim na djelovima.. uzimam dayco;hutchinson;valeo; a ne no name ali badava sve je to made by prc.:D .

Usput kolika ti je prosecna potrosnja mjesovite voznje ?
 
Na vrh