Da... al čini mi se da je tvoj slučaj malo drugačiji...Nemojte auto spajati na dijagnostiku jer vam je to ka da idete kod doktora zdravi,a on vam nađe sto bolesti...
Ps. Božo se vidimo dogodine...
...kak znaš??? kaj i ti??????Kaj, stalno šarafiš?
Ps. Božo se vidimo dogodine...
...kak znaš??? kaj i ti??????
Jebiga danju na poslu ,noću u fušu......kak znaš??? kaj i ti??????
...e, lipi moj čovik, ja san bija ali tebe nije bilo ni blizu... i, da, malo "popeglaj" ono brdašce od 36% ... pozdravi starce i ako ne krepa makina, možda se i vidimo (ako se udostojiš doć' :whistling: )...
Ne sekiraj se sastavljam popisja necu na more ipak nazalost, pa javi ako ces dolazit da pripremim lijekove za tvoj auto ROFL
Jebiga danju na poslu ,noću u fušu...
Ma vidimo se u Zg-u prije
e ovo me zanima ako mozes precizirat koja pumpa rikne HP ili ona u rezervaru?2.0 hdi 100kw dosta dugo idu dizne osim kad pumpa rikne pa ih napuni špenom pa krepaju
Stariji 2.0 hdi je imao par slucajeva da je klip probusen pa bi ja preporucio kontrolu svakih 50 tkm
Škaf druge 2 su ok, jel ih ispitao?
Fala skafe imas pivo(ozujsko oli karlovacko )kad navrnem u Dalmaciju.Bilo bi dobro da ih izvadiš vani,jer tek tada se može točno i precizno vidit u kakvom su stanju..Dijagnostika ti koliko toliko može otkrit problem al nije toliko precizna bolje rečeno zna varat,ne prikazat točno koja dizna je u kvaru,jer se zna desit da prebacuje s jedne na drugu....Naime ako su bosh ok mogu da se repariraju, a ako su ti simens jeb.. si ježa,ima da te košta:meh:
Moj savjet boshove servisiraj jedino u boshiste ovlaštenog za te stvari,a ne kod muje u garaži....
Šta se tiče ultrazvučnog čišćenja,,isplatilo bi se jedino ako je to radjeno u startu,mislim od kupnje auta redovito,inače neće da ti pomogne ništa ,a bacit ćeš lovu u vitar....
I još jedna stvar ta šta ti je u minusu,čuvaj je se jer pri većim brzinama tipa auto cesta,mogla bi ti vrlo lako da ti klip prošara e onda se zapitaj:jel ti isplativo to popravit ili ne...
najgore sto ispada da samo ja to cujem i nekad se čuje jace a nekad ima dana gotovo da se ne cuje,doduse taj zvuk je primjetan samo kad je auto u vožnji narocito kad se u niskim obrtajima naglo doda gas. dok u leru radi savrseno i pri dodavanju gasa sve 5 .:hm:u svakom slucaju nesmije se cuti zvuk lupkanja/detoniranja iz motora kod dodavanja gasa jer to upucuje na zajeb u bacanju goriva i s vremenom ce ti rashebati motor...
Kako ti radi kad je zagrijan u leru?najgore sto ispada da samo ja to cujem i nekad se čuje jace a nekad ima dana gotovo da se ne cuje,doduse taj zvuk je primjetan samo kad je auto u vožnji narocito kad se u niskim obrtajima naglo doda gas. dok u leru radi savrseno i pri dodavanju gasa sve 5 .:hm:
Ma ok, radi jako fino,stabilno,ujednaceno. kolega s posla(ima isto picassa 20hdi samo 2002g)uzmem da provozam auto i kod njega se cuje to kliktanje kad se naglo doda gas pod optrecenjem.inace smo isli s njegovim autom da uradi mali servis i da resi jos neke sitnice i kad smo zakacili diagnostiku i ocitali parametre kod njega correction flow po cilindrima ide od -05 pa do cak 4,0mm3, i sad ti budi pametan?Kako ti radi kad je zagrijan u leru?
Ili nakon duže vožnje...
Zamjenio sam remenicu letos pred odmor kupio dayco mada sam se zeznuo , treba sam uzet novi tip i remenicu alternatora i rjesit problem zauvjek.Slične nus pojave su bile u zvuka, al nakon promjene remenice i seta korpa lamela druk ležaja svaki čudan zvuk je nestao...
Još jedna bitna razlika nakon reparacije dizna,osjeti se da motor puno bolje vuče,manje troši i bolje radi te nije toliko bučan...
Bošisti su jako skup sport,oderu te ajme....