Dizelaš ili benzinac?

hombre

New member
nije ni benzinac sto je nekad bio. kod mercedesa su jaci CDI motori od benzinaca, ako usporedjujemo istu kubikazu. 3.0 v6 vs. 3.0 v6 CDI ---- 6.7 - 7.3 vs 6.3 - 6.6 do 100
 

deda

New member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

Ja sam kad smo išli iz Vrbovskog u Severinu natoćil 10 l nafte umjesto benge,niš ostatak sam napunil sa benzinom.Frajer me na pumpi samo gledal,nebu mu niš malo je smrdel,ali pere i dalje bez brige.
 

Biliæ

vlaj
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

eeeee..deda,deda... ja sam mislio da samo Wartburg guta sve!! a evo..prosvijetlio si me..
 

deda

New member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

Stari citraćevi,znači citraćevi motori,ne PSA,idu na sve kaj gori,nisu zbirljivi.
 

liberty

Well-known member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

osobno
mislio sam da ću se naviknuti voziti dizelaše
iskreno, veći gušt mi je voziti klasične benzince atmosferce

vozio sam nekoliko modela VAG grupacije s 1.9 tdi
vozim berlinga hdi

ali ipak mi je benzinac - benzinac, i to više volim voziti sada već zastarjele 8 ventilske
i to klasični, ovi TSI motori i ostali turbo benzinci su mi onako, prenapregnuti


a što se tiće tankanja - uf, to i ja pazim stalno, da ne pogriješim

.biga, pobornik sam starijih tehnologija
kad pogledam u motorni prostor npr. TSI-a kojeg vozim na poslu imam osjećaj da ne znam šta će prije riknuti
kad vidim da injektori za 2.0 tdi vag grušaciju koštaju nekoliko tisuća kuna - userem se
kad vidim da se u moderne motore lijeva ulje od 175 kn + po litri - uff
 

1587 VTS

New member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

osobno
mislio sam da ću se naviknuti voziti dizelaše
iskreno, veći gušt mi je voziti klasične benzince atmosferce
A meni osobno svaki ima svoje prednosti - jednak mi je gust voziti i jedne i druge. Do sad nisam bio neki fan diesela (jer mi opcenito tada nije bio napet takav đir auta), ali uvijek su mi postojali modeli za koje sam iskljucivo vezao HDi motorizaciju, kao sto mi je npr C3.. ..i tako sam sad s novim C3 prvi put kupio HDi i.. ..prezadovoljan sam, bas mu pase taj motor, ko da je po njemu skrojen (u biti i je), tu ne bih nikad benzinca, nikakvog tipa: 8v, 16v, turbo, nista.. Samo HDi. Tiho, opusteno, uvijek dostupan moment, nema napornog saltanja, robusan, potrosnja kao u crtanom filmu..
A npr. da kojim cudom kupujem fiestu (samo komparacije radi :grin:), TDCi ne bih uopce gledao jer mi je to skroz drukciji karakter auta kojeg je gust zavrtit i potjerat zavojima :euforija:
Dakle, osobno, generalno opredjeljenje nemam, svaki mi ima svoje prednosti i tip auta kojem pase. Mozda najjednostavnije - sport i adrenalin=benzin, udobnost i lezernost=diesel :cool:
 

liberty

Well-known member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

A meni osobno svaki ima svoje prednosti - jednak mi je gust voziti i jedne i druge. Do sad nisam bio neki fan diesela (jer mi opcenito tada nije bio napet takav đir auta), ali uvijek su mi postojali modeli za koje sam iskljucivo vezao HDi motorizaciju, kao sto mi je npr C3.. ..i tako sam sad s novim C3 prvi put kupio HDi i.. ..prezadovoljan sam, bas mu pase taj motor, ko da je po njemu skrojen (u biti i je), tu ne bih nikad benzinca, nikakvog tipa: 8v, 16v, turbo, nista.. Samo HDi. Tiho, opusteno, uvijek dostupan moment, nema napornog saltanja, robusan, potrosnja kao u crtanom filmu..
A npr. da kojim cudom kupujem fiestu (samo komparacije radi :grin:), TDCi ne bih uopce gledao jer mi je to skroz drukciji karakter auta kojeg je gust zavrtit i potjerat zavojima :euforija:
Dakle, osobno, generalno opredjeljenje nemam, svaki mi ima svoje prednosti i tip auta kojem pase. Mozda najjednostavnije - sport i adrenalin=benzin, udobnost i lezernost=diesel :cool:
ma znaš šta je kod mene
tu i tamo se sjetim kad sam se davne valjda 1996 godine vozio često u pugu 205 rally, 1.3 valjda oko 100 ks ili tako nešto
pa onda zasjednem u svoju fiestu Si 1.6 90 ks na manje od 900 kg sa sportskim ovjesom
i onda si pomislim: ti auti su išli, s njima možeš se provozati po zavojima, njihova su sjedala držala, oni su imali zvuk
a u osnovi se radi o jednostavnim autima i po pitanju održavanja i po pitanju dijelova

ja ne znam, jel citroen misli izbaciti nekakav VTR ili VTS opet
jer ovo s npr. DS3 mi je onako - lijep autić za malo potegnuti, a vjerovatno (nisam probao) je preuglađen, prefin itd-.
 

1587 VTS

New member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

ma znaš šta je kod mene
tu i tamo se sjetim kad sam se davne valjda 1996 godine vozio često u pugu 205 rally, 1.3 valjda oko 100 ks ili tako nešto
pa onda zasjednem u svoju fiestu Si 1.6 90 ks na manje od 900 kg sa sportskim ovjesom
i onda si pomislim: ti auti su išli, s njima možeš se provozati po zavojima, njihova su sjedala držala, oni su imali zvuk
a u osnovi se radi o jednostavnim autima i po pitanju održavanja i po pitanju dijelova

ja ne znam, jel citroen misli izbaciti nekakav VTR ili VTS opet
jer ovo s npr. DS3 mi je onako - lijep autić za malo potegnuti, a vjerovatno (nisam probao) je preuglađen, prefin itd-.
Bas to! To su dobre stare, nenadhebive vozilice, koje, nazalost, odlaze u povijest :( Iz tog vremena vrijedilo bi jos svakako spomenuti i R5 GT Turbo, Clio Williams, 205 GTI, Saxo VTS 16v, 106 S16, C2 VTS :wub: Ako sam jos kojeg zaboravio, nadopunite..
 

liberty

Well-known member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

Bas to! To su dobre stare, nenadhebive vozilice, koje, nazalost, odlaze u povijest :( Iz tog vremena vrijedilo bi jos svakako spomenuti i R5 GT Turbo, Clio Williams, 205 GTI, Saxo VTS 16v, 106 S16, C2 VTS :wub: Ako sam jos kojeg zaboravio, nadopunite..
iskreno, dobra stara vremena, kad ih još vidim na cesti nostalgija me puca

meni je pojam auta: kratak, lagan, tvrđeg ovjesa i ne prevelikih felgi, da mu se motor vrti, da je težak na volanu i kočnicama, a da mu je mjenjač kratkog hoda i precizan

znam da smo skrenuli s teme, sorry, ali ponekad se pitam, jel tražim previše od auta?

eno moj jedan prijatelj dobrostojeći tj. koji si može kupiti auto koji košta više novaca kaže.......pm, da sam bar ubo onog c2 VTR-a, šta ću sad, nova MiTo jedina zadovoljava moje kriterije....itd.....znam dosta ljudi koji mi kažu: sve super i DS3 i Mini i polo GTI, ali želim si saxa VTS, da kad ga upalim da znam da sam ga upalio, da kad krene u zavoj da mi ESP ne zasvijetli, da na kočnici znaš kad kotači blokiraju a kad ne blokiraju...

ili npr. sjednem u xsaru od susjeda (1.6 16v, valjda 2002. godište s nešto opreme) i provozam ju i kažem si..........dosta robusan auto, fino ide, osječaj prostranosti, lupiš petom u branik - izdržao bi 5x jači udarac da se ne vidi ništa na njemu..........sjednem u najnoviji c4 i pomislim si: predivan auto, da li će se sutra raspasti, jel ću otkinut prednji branik ako ga zakačim za rinzol...
 

Biliæ

vlaj
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

najvozačkije auto u mom životu je BMW kockica.. NIJEDAN,NIKAD,NI BLIZU.. ko je vozio zna o čemu pričam!Pogotovo stariji modeli bez serva..uh!! Bilo je tu svega; Alfi,renaulta,peugeota,audija,mercedesa,daewooa,opela... jedino nikad nisam uspio upast u imprezu..a postoji želja još uvik..
 

deda

New member
Re: Iskustva i preporuke guma za Berlinga

A koji je gušt kada stišneš nekog zvjerskog dizla,zakucava,a niš ne ćuješ,a bezinac se svaki dere ko jarac.Auto nije auto ak nema oznaku 325,tj 3000ccm,dve tone i 5 metri.Barem.
 

Hrvoje Marin

Active member
kakva Èađa kad imaš FAP? dizel je puno bolje gorivo, ali ne možeš od nafte raditi samo dizel, ostane i benza i moraš je prodati. Sve je dobro orkestrirano.
 
Na vrh