Dizelaš ili benzinac?

xud

Member
I zato je svakom istinskom alfistu JTD pod haubom svetogrđe. Sve za svoju namjenu :cool:
Tako je...:aplauz:

Prije 20-tak godina imao Alfu Giuliettu 1.8 dva dupla..15 lit po gradu ali koga briga..gušti su gušti

Da se vratim temi.
Danas preferiram dizele isključivo radi ekonomičnosti i smanjenje potrošnje.
Ženi sam kupio P307 1.4 16V i napravio najveću grešku u životu 8- 9,5 lit po gradu a auto k...a ne ide

Inači ima jedan zanimljiv stariji dizelaš koji donekle može spojiti želje ljubitelja i benzinaca i dizela..Fiat Croma 2.5 TD (a kupiš ga za 1000 eur:grin:)
 

deda

New member
Veliki auti i auti koje služe samo za prijevoz gdje je potrošnja velika stavka zbog puno pređenih km,se iskljućivo isplati dizelaš,jer razlika je ogromna,ali mali autići i auti sa sportskim imiđom su mi totalno bez veze sa dizel motorima,ali što se može kada se samo gleda zarada i povlađivanje kupcima.****te,Alfa,BMW,Subaru,Jaguar i tome slićno sa dizel motorom.Još samo čekam da Ferrari hiti dizel(nekaj se priča o tome),ili Porshe,a i on je već zabrijal u klase koje nemaju veze s njihovim imiđom.Da hite jedan dostavnjak;Ferrari jumper hdi v10 3,6l.
 

ExOduS442xb

Racing
Deda moram te razocarat, ali Porsche već ima dizelski motor u Cayennu.
Ne znam, sto se mene tice VTS je potpuno u pravu, nema tu do benzinca koji ima tako fenomenalan odaziv i brzu reackiju, tipa BX, ja još nisam vozio auto koji ima tako brz odaziv na gasu osim Alfe 33 QV što je zvijer, ali to je to, taj adrenalin itd, a kad budem htio penzionersku voznju onda cu si kupit dizela :D
 

Split-C4

New member
Ma JTD u Alfi su mrcine od motora ali benzin je benzin ma koliko mi sutjeli o tome. To je auto koji se voli dusom i tjelom... ok zaboravih da sam na Citroenovom forumu hehehe! Ferrari karavan sa 2.0 HDi motorom :grin::grin::grin:
 

1587 VTS

New member
To je auto koji se voli dusom i tjelom... ok zaboravih da sam na Citroenovom forumu hehehe!
Nema veze :D Protiv alfe osobno nemam nista, dapace, kao i citroen ima dosljedan i karakteristican stil i zeli se razlikovati od drugih u cemu uspjeva (neki drugi ih bezuspjesno pokusavaju kopirati). To su isto auti s dusom na sebi svojstven nacin. Prijatelj mi je alfist i znam kako to izgleda :D
 

Dalibor

Dado Tornado
****te,Alfa,BMW,Subaru,Jaguar i tome slićno sa dizel motorom.Još samo čekam da Ferrari hiti dizel(nekaj se priča o tome),ili Porshe,a i on je već zabrijal u klase koje nemaju veze s njihovim imiđom.Da hite jedan dostavnjak;Ferrari jumper hdi v10 3,6l.
alfa je radila dostavna vozila, porše i lamborđini traktore...
 

deda

New member
Kaj nije u Cayenu tuaregov motor?Znam da je Porshe radio traktore,ali to su samo dve različite tvornice,a Lamborgini je i ustvari tvornica poljoprivrednih strojeva,a gazda je iz inata strićeku Enzu počeo raditi sportske aute i to je opet odvojeno jedno od drugog samo im je ime i vlasnik isti.
Nije toćno da je danas dizel za penzionere,jer dizeli idu ko zvjeri i u tom su pogledu čak i bolji od benzinaca,ali razlika je u stilu vožnje i tu jedino uopće nisu za uspoređivat.Dakle razlika je samo tko voli kakav način vožnje,takav auto kupuje
 

superhrvoje

New member
Twin spark masine, kao i sve alfine benzinjare do pojave ovih novih multiair masina, trose ko sumanute, nisu mjerodavne za usporedbu jer debelo odskacu od prosjeka. Ali alfa romeo je nesto posebno, umjetnost, te aute moras volit da bi ih vozio. I zato je svakom istinskom alfistu JTD pod haubom svetogrđe. Sve za svoju namjenu :cool:
Apropos Alfe dizela, trebao bi probat đir u 147 Q2, ta ni ne postoji u benzinskoj verziji. Moj frend, zadrti alfist i vlasnik super-sređene GTV 3.0V6 za svaki dan vozi ... e, pogodio si, 156 ali JTD. Ali opet, jedno je kanta 1.4, a drugo taj V6... :)

Apropos trajnosti, ha tu ne znam. Meni se moj Citroen u dizelskoj verziji čini bolje napravljen od istog auta ali benzinca kog sam imao prije. Potpisujem ja da je 1.4i jednostavniji od HDija, jer jednostavno je. No sve šta je bilo ili mi se činilo pimplavo na tom jednostavnom benzincu dizelaši uopće nemaju: loši Sagemovi injektori, zaklopka (klapna) na usisu koja se zamasti pa elektronika njurga, visokonaponski dio za paljenje, plus oni neki problemi sa dihtungom glave na 1.4i...

Vozio sam ja dva mala HDija sa preko 300Kkm i mogu ti reći kao i uvijek - to je vjerojatnost i ako si pegula, svaki, pa i teoretski najbolji auto stvarat će ti probleme, jer ćeš ubost onog u funkciji gustoće razdiobe skroz na repu... Po iskustvima koje ja imam, dizeli su se, bar kod Citroena, pokazali u zadnje vrijeme malo bolji. I ono sa guštom vožnje i benzincima nema baš nikakve veze sa malim gradskim kanticama. Tvoj 1.6 VTS sa kratkim prijenosima je druga priča.
 

deda

New member
Neznam od kuda te ideje da dizeli kraće traju nego benzinci,valjda raja to uspoređivala po golfu i onim fordovim i opelovim i daihatsu motorima.Prije a sada rjetko koji dizel uopće treba nekaj čačkat po motoru prije 400 do 500tisuća km.A ti motori su uglavnom prdnuli zbog nemara vozača,a to nema veze kakav je motor.Vozili su a i voze dizele na svakojako govno,dok benzincu ne možeš nalijati baš svašta jer jednostavno nejde i stane.Samo kaj kad nešto crkne ili sve crkne nitko nije htio priznat da je auto đirao na sranje,nego mu kriv proizvođač.
 

Dalibor

Dado Tornado
do avanture sa BMWom citroen je imao benzince zamišljene prije 20 godina... osim drugačijih ubrizgavanja nebi rekao da se u tom vremenu nešo mjenjalo na njima.
dok su HDI novi motori za 21. stoljeće.

dizel je zahvalniji motor, uvijek bio, a sad hoće li uvijek biti, ćemo da vidimo. samo što je stvar sa dizelom kada nešto rikne to i košta, dok kod benzinca može zafrkavati više stvari ali koje i koštaju nevelike novca
 

deda

New member
Je,to je bilo sa starim benzincima,s frtaljerima i fergaćima.A današnjim kad nekaj prdne,košta boli glava.
 

jura

New member
Ma jbg, danas kako god okrenem ne mogu reć da sam isključivo za benzin ili diesel. Vozio sam Bx 1.9 gti i 1.9D, 1.6 na frgić i na monošpric, turbo diesela 1.7 i 1.9 u Xantiji. Bx gti ide kao kuga ali i troši, 1.9 obični diesel nije trošil niš ali nije ni išao s mjesta dok nisam boshicu otvorio do kraja. Kaj se tiče rtajnosti, ako se auto bar donekle održava nema neke razlike, jedino kaj diesela zezne ako se pregrije, benzinca pzno manje

Ali i dalje najveći plus dajem veeeelikim benzincima sa plinom. To je to, hrpa snage a cijena vožnje kao sa dieselom pa i manja.
 

RI-C3

New member
Meni je na prvom mjestu da mi se auto ne kvari (tko bi reko:D) a na drugom potrošnja.
Zbog potrošnje svakako prednost dajem dizelašima.

A onima koji vole brze vožnje,za glumce i te slične vjerojatno su bolji benzinci jer kao bolje potegnu...
 

ExOduS442xb

Racing
Ma nije kao, ali su žilaviji i mogu se forsirati više i osjecaj je drugaciji, kako na gasu, tako i u voznji, dizel ne ide dok se turbo ne zavrti i ne ide kad se turbo prestane vrtiti, benzin vuče i tjera dok se ne raspadne istim tempom i u crveno ide dosta više nego kod dizela:D

Ali naravno da gutaju više, jbg, to tako ide:)

Iako, taj okretni moment kod turbaka mi je fenomenalan, veliki potisak odjednom, dobar osjecaj skroz.
 
Na vrh