Da li je automatski mjenjač bolji od manualnog mjenjača

ExOduS442xb

Racing
Ručni mjenjač mi je daleko draži, čist iz razloga što vožnju ne smatram samo putovanjem od točke A do točke B već je cijela vožnja jedna avantura koliko god sad to traljavo zvučalo:D
BTW Automatik je super, ovo ljeto sam se navozao DSG-a sa 8 brzina čak i moram reći da sam oduševljen koliko su precizni i koliko brzo se obavi taj prijenos brzine ali ipak kad vozim polako često je neodlučan pa mrvicu ubrzam pa on bubne nižu na 3000 pa visoku na 2000, sve to i dalje kvari osjecaj u voznji a čisti primjer je recimo vozite brzo i želite ostati u istoj brzini (npr 100 km/h) jer je u blizini zavoj (nebitno) i on prešalta u višu :eek:samo zato što ste malo maknuli nogu sa gasa:hm:.

Za ove gužve definitivno je automatic zakon ali koliko god bio brži i lakši ne valja uvijek ici linijom manjeg otpora, meni ručni mjenjac nije teret već kontra.:)
 

Dalibor

Dado Tornado
sam se navozao DSG-a sa 8 brzina čak i moram reći da sam oduševljen koliko su precizni i koliko brzo se obavi taj prijenos brzine
pitam se kako će se ti auti sa DSG-om prodavati kao rabljeni nakon što auto bude star iznad dvanaest godina i sa više kilometara.. bilo kakav neplanirani kvar mogao bi koštati gotovo kao vrijednost auta, a nekakav rabljeni DSG najisplativije bude bilo pronaći u njemačkoj...

uz brzine izmjene stupnjeva koje može postići DSG sigurno ide i nekakvo propisano održavanje...
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Pa sa svim automaticima je tako. Neovisno dsg ili ne. Ako te zezne te zezne. A i kod nas već ima servisa koji će ti reparirat DSG bez problema.

Ako se gleda ''tko će kupit star auto'', mislim da će prosječan Hrvat bit skeptičniji prema recimo staroj Citroenovoj hidraulici nego DSGu... I samim time pretpostavljam da bi se, sa istim atributima i cijenom, prije prodao DSG Passat nego Hydro aut. C5.
 

deda

New member
Ovisi kolko se voziš i kolko si se već navozio.Meni je svaka nepotrebna radnja ako se može izbječi,dobro došla.Da mi je za svako šaltanje jedna lipa,bio bi milijarder i to u €.
 

Automatic

Well-known member
Ma sve se bu moglo naći .Prije budu za prešu nek se počnu kvariti.Pa sad se več c5 izvana da dopelati ispod soma eura tak da kupujte i vozite ono kaj vam se dopada.Ako bumo samo mislili jel se bu koj pokvarile bolje da koristimo javni prijevoz i nemamo brige.
 

ExOduS442xb

Racing
Počinjemo ličiti na bugare, uvozimo aute 7+ godina što u europi smatraju već starim. Uostalom koliko sam cuo od nekih majstora a i Gogija, C5 je namjenjen da traje 7g, a poslije toga počinju kvarovi.
Sva ta tehnologija danas je skupo-jeftina, a sunce im, mi doma imamo još neki 40g stari radio iz istočne njemačke koji još svira, pitam koliko će danas trajati nove stvarčice.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
sunce im, mi doma imamo još neki 40g stari radio iz istočne njemačke koji još svira, pitam koliko će danas trajati nove stvarčice.
A, tek Sovjetske mašine? :whistling: Što starije, to bolje. Ko vino. Taman se getriba i motor razradi nakon 30 godina. :D

 

deda

New member
Nema jedan,nek dva,samo ga je baba sakrila.Da Moskvić je stvarno što stariji to bolji,promjeniš 5x limariju,ako je napravio sto somova km,ima tri generalke motora i barem dvije mjenjača i diferencijala.
 

Automatic

Well-known member
nekih majstora a i Gogija, C5 je namjenjen da traje 7g
Evo moj je star 12 godina i niš nije prešlo što i inače nebi.Problem današnjih majstora je što je najjednostavnije uzetiu 150 kuna za izmjenu ulja i napraviti par brzih servisa jer tako mlate paru.Za veći posao puno vremena,.auto je stariji ,većinom voze ljudi srednje-siromašne klase ,majstorom se takav posao ne radi i prodaju se razne priče.Na autu starom 5 godina i nemaš potrebe nekakav veći zahvat osim servisa ,možda koji krajnik ili izmjena disk pločica.To je lagani posao koji se fino može naplatiti,pa još uhvatiti koju paru na popustu dijelova i zakaj uopće nešto popravljati.Nažalost takvih majstora je dosta kod nas.Svaki auto će trajati jako puno samo treba na vrijeme neke potrošne stvri prekontrolirati da se ne izazove veći kvar.C3 bi po tome trajao 3 godine koliko je to nježan autić ,a motoru njemu zna biti iz modela 95 godine auta,čak i 91.Nk mi oprosti ali taj ko vam je to rekao kod mene nemre ni drot četkom raditi .Katastrofa koje priče ljudi blebeću
 

Automatic

Well-known member
Ne slažem se s tim,moje mišljenje je da svaki auto mora odraditi pola milje pa i više ali aute treba održavati.Nekadašnji auti su bili tak napravljeni jer generalke koje sam radio na motorima koji su imali od 270 -330000 tkm.Moj auto ima 275 tkm., radi mirno ko sat ,na 10000 km nije potrošio kap ulja i ulje je isto ko kad sam ga stavio žuto ko cekin.U današnje vrijeme dok je puno autoputa 250 000 km nije niš.Buraz sa lagunom napravil 156 000 km za godinu i pol..Iz njemačke sam dovezao mercedesa koji je bio star godinu i par mjeseci a imao 400000 km i radio ko singerica.NA sve što proizvođač daje garanciju mora trajati duplo i još više .
 

La Marche

Iskreni optimist
offtopic...
ali taj Mercedes je radio prosječno 1.000 km dnevno svaki božji dan u godini???
Oko 10 do 12 sati dnevno se samo vozio?
I nedjeljama, i praznicima, nije bilo godišnjih odmora, svakih otprilike 20 dana su išli na servis, To samo dodaje još dana kad se auto nije koristio, to bi značilo da je oko 15 sati dnevno vozio i to maksimalno brzo? Pa šta je vozio nekih 365 dana Le Mansa?

Za poslovne potrebe raznih menagera koji se stalno nekamo voze se rijetko napravi više od 150.000 km na godinu.
A baš skoro tri puta više... ne znam...

Ali mogu bez puno muke zamisliti situaciju u kojoj skupi luksuzni auto uzmeš na leasing na firmu na recimo dvije godine, ili kraće, (mislim da kod nas baš i nema toliko uspješnih firmi da bi to bila neka zabrinjavajuća masovna pojava) pa prikažeš da je auto napravio "milijardu" kilometara u tih dvije godine, a zapravo ga pažljivo čuvaš u garaži, otkupiš ga za sebe osobno kao derutnu kramu s "milijardu" km za šaku eura, pa ga onda kao svoj auto sa stvarnom kilometražom prodaš za lijepu svoticu koju gurneš u džep.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ali mogu bez puno muke zamisliti situaciju u kojoj skupi luksuzni auto uzmeš na leasing na firmu na recimo dvije godine, ili kraće, (mislim da kod nas baš i nema toliko uspješnih firmi da bi to bila neka zabrinjavajuća masovna pojava) pa prikažeš da je auto napravio "milijardu" kilometara u tih dvije godine, a zapravo ga pažljivo čuvaš u garaži, otkupiš ga za sebe osobno kao derutnu kramu s "milijardu" km za šaku eura, pa ga onda kao svoj auto sa stvarnom kilometražom prodaš za lijepu svoticu koju gurneš u džep.
Hmm, nije to baš moguće. Stopa amortizacije unajmljenog auta je linearna. Ovisno o tipu i namjeni vozila između 15-20 posto godišnje bez umanjenja ugovorenog anuiteta leasinga. Odnosno čak i da u npr. u prvoj godini premašiš knjigovostvenu amortizaciju i napraviš 500,000 km u godinu dana, opet si stekao dobit u korištenju auta. To što je auto vjerojatno fizički ucmenakn nakon 500,000 ne utječe na vrijednost leasinga. ;)
 

deda

New member
Ima,ima,nevjerojatno ali vidio na svoje oči, auti su imali skoro 200 somova za godinu dana,doslovce se nisu gasili,osim na benziskoj.Èak se nisu gasili dok je jedan vozač došao,odma je drugi sjeo u njega i gas dalje.Doslovno ko na 24 h Le Mana.
 

ExOduS442xb

Racing
Cijeli auto se razdrnda, počinje škripat i tako, sve to od korištenja, od godina se ne moze puno pobjeći, nažalost. Novi auto je novi auto, znam da smo mi u rent a caru vozili aute sa 30-40 tisuca, oni izgledaju kao da su prešli 500 tisuca, sve škripi, preloše, i to u godini dana.
 

Automatic

Well-known member
svakih otprilike 20 dana su išli na servis,
Svaka dva tjedna su mjenjali ulje i filter.Nebi ni vjerovao da nisam poznavao čovjeka koji ga je vozio u firmi ali svaki dan on se odvezao u jednom smjeru pa ga dao drugom koji se vračao pa treći opet k njemu .Stalno su vozili neke uzorke za neki k...c iz dana u dan.Uglavnom jedino kaj je bilo razj..... vozačevo sjedalo i volan ostalo sve ok.
 
Na vrh