c4 power
New member
Ako slučajno budeš išao reklamirat javi rezultat, moj ima cca 24000km i 15 mj.Ne znam da li se to moze riješiti pod garancijom. Auto ima 14 mj. i 15 000 km..
Ako slučajno budeš išao reklamirat javi rezultat, moj ima cca 24000km i 15 mj.Ne znam da li se to moze riješiti pod garancijom. Auto ima 14 mj. i 15 000 km..
Bio sam u ovlaštenom servisu, problem škripanja riješen. Serviser je odmah pretpostavio o čemu se radi, te nakon zajedničkog probnog đira potvrdio sumnju, te krenuo u potragu za nekom specijalnom tubom silikonske masti (cijena cca 400kn) kojom je namazao nosač motora(lijeva strana suvozača).Ako slučajno budeš išao reklamirat javi rezultat, moj ima cca 24000km i 15 mj.
Hvala Bogu, da su i ti cvrčci rešeni!:euforija:Sad kao da opet imam novi auto!
:angel:Dobro je kaj ovlašteni serviseri mogu auto popravit tubom masti.Kad istekne garancija onda buš kupoval novi nosač jer nebu više masti.
ako je sa suvozacke strane,onda je desna strana. i onda je desni,ne lijevi.
i sta,samo je namazao s vanjske strane nosac?
to je rijesilo problem?
znam ja sta si ti mislio.Ako smo bili ispred otvorene haube, onda mi je bio lijevi.. teško bi ga popravili sa suvozačkog mjesta kao desnog
Uglavno dobro ga je namazao, cijelu tubu potrošio, sa metalnom šipkom(polugom) nategnuo motor,pa sa špatulicom ugurao sa svih strana mast.
Vjerovatno sam i ja kriv što se to počelo čuti, naime prošlu zimu mačka mi se uvlačila pod haubu na grijanje, pa je sve bilo blatno pa sam ja to par puta dobro isprao sa kompresorom pogotovo dio gdje je nosač jer je tu najviše boravila
u jednom postu je sažet sam modus operandi servisaA valjda neka mast koja ne balavi ni nagriza gumu.Dobro je kaj ovlašteni serviseri mogu auto popravit tubom masti.Kad istekne garancija onda buš kupoval novi nosač jer nebu više masti.Meni se čini da je ovdje došlo do mazanja ušiju a ne očiju.Pa nije nosač motora pokretni dio da ga treba namazati.Nek nabave nosač koji ne čvrgla ,pa če ga mjenjali svaki tjedan dok ne zmisle neku tehnologiju koja nebu imala cvrčke.Oni si samo daju s tim vremena dok ne istekne garancija.Dan nakon jamstvenog roka samo smo obični potrošači dočekani sa smješkom onim istim ko kad kupujemo aute,a smješak govori sve ,,,,,,ide friška para,,,,,inače jamstvo traje do datuma do kojeg se roba ne kvari i to su si provjerili pa ga mogu dati.Sve kaj se pokvari unutar toga pokušavaju naslepčit do isteka jamstva.Kad prejde jamstvo dojdi im sa idejom da se nekaj podmaže fino ti budu rekli........mi tako ne radimo ,mi smo ozbiljan ovlašten servis i to se ne radi ,to može neki okolni tkzv.mehaničar ali mi ????jako ste neozbiljni a i morate narućit termin jer imamo posla krcati smo ((podmazivanjem))![]()
Ak počinje škripit to je problem servisa dok je auto u garanciji.Takav dio treba se zamjeniti a ne prikrpati nekom epoksidnom gumom.To kaj je konstrukcijska greška je njihov problem.Pa nije auto kupljen u sava-promet ili univerzal pa škripi.Dok je auto pod garancijom ima da stave taj dio novi.Zakaj nema štitnik protiv prljaštvine .Sigurno ga nije maček pojel.To je samo zamazivanje nek zatvore servis i nek se ne sramote.Dok je auto pod garancijom razumljivo da pomognu dok ne dođe drugi dio ,ali da samo namažu i to je to neznam.Ja si bum kupil odma dve tube za ubuduće kvarove na mom citraču za svaki slučaj.Kupca nije briga zašto cvrči dok je auto pod garancijom ali bit će ga briga kad garancija istekne....Taj dio je potrošen ili oslabio nosač pa se napuhnuo ili neštMa nije ljudi istina, ti nosači su govnjivi, da prostite na izrazu, nije to do servisa.
Nosač je ispravan, samo s vremenom od temperature počne škripit spoj guma - metal.
Meni i ZVAJ-u su mijenjali i počne opet škripit. Prvi koji je bio na autu je bio namazan sa bijelom masti, kad je to izgorilo s vremenom, počeo škripit. U servisu naručili drugi, taj je naravno bio bez masti, stavili ga, nisu namazali i nakon koji tisuću km počeo škripit.
Očigledno konstrukcijska greška, vjerojatno još nisu ispravili, a možda i neće, jer nema utjecaja na sam nosač, nego samo škripi i ostavlja ružan dojam. Ako mast pomaže, dat će napomenu da se podmazuje na svakom servisu i to je to.
U svemu ovome problem je taj što su uz naštancane nove aute naštancali i poveći broj rezervnih dijelova, pa ako se i otkrije konstrukcijska greška određenog dijela dokle god ne potroše te rezervne dijelove koji također imaju istu konstrukcijsku grešku neće praviti nove rekonstruirane dijelove za zamjenu. Dakle rezultat svega toga je rikne dio zbog greške, servis ti promijeni dijelom koji također ima grešku i tako sve dok se ti dijelovi sa greškom ne rasprodaju odnosno ne potroše zamjenama pod jamstvom. Tek kada se takvi dijelovi potroše radi se rekonstrukcija i puštanje u opticaj ali do tada već svima istekne jamstvo...Ak počinje škripit to je problem servisa dok je auto u garanciji.Takav dio treba se zamjeniti a ne prikrpati nekom epoksidnom gumom.To kaj je konstrukcijska greška je njihov problem.Pa nije auto kupljen u sava-promet ili univerzal pa škripi.Dok je auto pod garancijom ima da stave taj dio novi.Zakaj nema štitnik protiv prljaštvine .Sigurno ga nije maček pojel.To je samo zamazivanje nek zatvore servis i nek se ne sramote.Dok je auto pod garancijom razumljivo da pomognu dok ne dođe drugi dio ,ali da samo namažu i to je to neznam.Ja si bum kupil odma dve tube za ubuduće kvarove na mom citraču za svaki slučaj.Kupca nije briga zašto cvrči dok je auto pod garancijom ali bit će ga briga kad garancija istekne....Taj dio je potrošen ili oslabio nosač pa se napuhnuo ili neštni su jednostavno onu šupljinu oko gume zapunili tim ljepilom pa pretvorili sve u nosač.To je isto ko da auto dimi a oni samo stave aditiv teflonski protiv dima .Pa nne plačaju oni taj dio ako je pod garancijom i oni ga reklamiraju proizvođaču.Kaj da je pod haubom bil krokodil ak je mačak uzrok toga .
Je maži dok istekne garancija .Dok je auto u garanciji nek mijenjaju,njihov problem .Moraju dat garanciju i za taj dio koji promjene,a koja se na taj dio produžuje ili nek daju nekog ko bu sedel pod haubom i mjenjal nosače svako malo.Auto je kupljen da ne cvrči i kupac hoče proizvod koji se u garantnom roku neće pokvariti.Garantni rok je samo ako se dogodi slučajnost.Ali ako stalno nešto cvrči nije slučajnost .Nek mijenjaju,,,,,,,proizvod je plačen da vozi te dve godine bez cvrčanja,ako je dio promjenjen u garantnom roku on je stavljen novi i on ima svoj garantni rok.Sve ostalo je neistinito i uvjeravanje u nešto drugo što je neistino.Pa i mijenjaju u garanciji ako to tražiš. Samo što u dvije godine koliko je garancija zamijene jedan, a poslije onda ti plaćaj.
Zato sam rekao da nosaču nije ništa, zašto bi čovjek nakon što mu istekne garancija plaćao nosač svakih X tisuća km, jedini problem mu je što škripi...
Nije ali kupi tubu masti.Ja nemam cvrčke. Jel to problem?![]()
Pitaj ako ti mogu naknadno ugraditi.Ja nemam cvrčke. Jel to problem?
Meni nisu nudili nikakvu mast. U Ceriću su rekli da se može i podmazati ali nisu rekli sa čime !! Nitko nije spominjao silikonsku mast. Rečeno mi je da mast navuče na sebe prašinu i bude još gore. Mijenjali su novi, bez imalo masti ali opet škripi. Hoće li ovo riješiti problem ??? Pratimo događaje !Sad kao da opet imam novi auto! I naravno nije me ništa koštalo jer je još u jamstvenom roku..