Franz
Well-known member
Zar i VW nema isto tako modularne platforme?Dakle rastegnuta kompaktna platformam sa 800€ nižom cijenom od novoga Audija A6 u Fr., al valjda znaju šta rade...
Zar i VW nema isto tako modularne platforme?Dakle rastegnuta kompaktna platformam sa 800€ nižom cijenom od novoga Audija A6 u Fr., al valjda znaju šta rade...
ružne aute, Lexus
Ali zaboravljas da ce ga se polovnog moci nabaviti za upola manju cijenuMa nema tu nikakve druge marke, doslovno je samo stvar značke. A to se lako riješi
Dakle, Citroen DS9... platforma 308ice, sa torzionkom za nehibridne verzije sa PureShit motorima. Apsolutno neprihvatljivo po meni s obzirom da glume premium više srednje klase.
Prednji kraj kineska kopija Audia A5, stražnji kraj kineska kopija onih Mečkinih ''coupea''. Meni ružan ko cijelina.
I to sve za samo 48.700€ pa na više.
Ako bi netko auto na ozbiljnoj platformi, Giulia Super kreće od 43.500€, BMW 3 od 40.100€, iiiiili... ako netko baš ima fetiš na ružne aute, Lexus nudi dvije klase više za skoro istu cijenu, IS 300h ide za 49.900€.
*cijene iz Fr, pošto ih ne prodaju kod nas
Ja ovo niš ne kužim![]()
Mislis utegnut?Nakon tih 5g kad mu baterije odu u ..rac onda će ih bit kod nas, NOV NOV NOV
Uzeo si mi riječ iz usta. Deprecijacija će mu biti brutalna. Bembe, Audi, drži cijenu ka prvi red uz more.zaboravljas da ce ga se polovnog moci nabaviti za upola manju cijenu![]()
Bit će punjača u LidlaNakon tih 5g kad mu baterije odu u ..rac onda će ih bit kod nas, NOV NOV NOV
Vidio ovo. Sve je to isto.Dakle, Citroen DS9... platforma 308ice, sa torzionkom za nehibridne verzije sa PureShit motorima. Apsolutno neprihvatljivo po meni s obzirom da glume premium više srednje klase.
Prednji kraj kineska kopija Audia A5, stražnji kraj kineska kopija onih Mečkinih ''coupea''. Meni ružan ko cijelina.
Da, to mi mogli viditi već za dvije godine... ako se netko uopće zahebe u startu i kupi novogaAli zaboravljas da ce ga se polovnog moci nabaviti za upola manju cijenu![]()
Namjerno sam spomenuo te aute, baš da dočaram što mislim o toj prevari i nespretnom kategoriziranju po centimetrima.Ruku na srce, BMW 3 u klasi DS9?
nope
edit: ovo je vise kategorija sa BMW 5/A6/E klasom itd, zar ne? Ili bi barem tako trebalo biti?
Lexus LS je kategorija za sebe...
Nažalost, moram ti dati lajk za napisano.Da, to mi mogli viditi već za dvije godine... ako se netko uopće zahebe u startu i kupi novoga
Namjerno sam spomenuo te aute, baš da dočaram što mislim o toj prevari i nespretnom kategoriziranju po centimetrima.
Jer kad makneš centimetre sa strane, od DS9 ostane samo mehanički prosječan kompakt sa puno fensi oblika i kromirane plastike.
I kako sada to prodati?
Trebaš kupca koji ima barem 50k€, privatnog ili poslovnog.
Ako je privatan, očito mu nisu pretjerano bitne dimenzije jer bi išao na karavana ili SUVa. Za tu lovu vjerovatno želi nešto napredno što se dobro vozi. Po meni će takvog kupca prije namamiti spomenuta 3ka, Giulia, Jag XE ili hrpa drugih limuzina srednje klase koje su mehanički klasa iznad DS9ke.
S druge strane poslovnjaci... nabava traži veću limuzinu. Za cijenu DS9 možeš birati BMW 5, Audi A6, spomenutog Lexusa...
Istih su dimenzija, ali DS9 im nemre prismrditi blizu.
Konkurencija mu je klasa koja trpi V8ice sa +500 konja, onih pravih, za koje su dinosauri umirali. Šta će ovaj rastegnuti jadnik sa torzionkom i poprečnim abortusom od mlinca kraj njih?
Koje su mu prednosti i prilike? Fensi šavovi na sicevima i to je više manje to.
Prodajnu mrežu su odvojili od Citroena, što im ni najmanje ne olakšava posao. U Francuskoj će ih vjervatno država pokupovati za sebe, al dalje od toga mu ja ne vidim tržište. Mislim da će biti promašaj i da neće dobiti nasljednika. A možda i pričam gluposti, tko će ga znat
PS
Ovaj model koji je lik testirao je po francuskom kalkulatoru +70.000€.
Otprilike kao M540i ili 545e ako već mora biti hibrid.
Kome on maglu prodaje![]()