Citroen DS9

Dalibor

Dado Tornado
DS je raskrstio s citroenom i od tad je otišo u qrac ��
istina.
no međutua, kada bi citroen stavio na tržište C5 s ovakvim eksterijerom "ds9" i nekim "normalnom" pa i jeftinijim interijerom, po cijeni bolje opremljene octavie, to bi 1000% išlo kao kokice, samo policijskih i službenih vozila nebi mogli dovoljno proizvesti, čekalo bi se 8 mjeseci na auto.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Valjda misli na nove Bemvee koji više ne liče na BMW nego Lexuse straga, iliti bilokakve generičke istočnjake.
 

ExOduS442xb

Racing
Mislim da u životu nisam vidio firmu koja pravi ljepše koncepte a onda totalno zase*e finalnu verziju. Metropolis je i 10g kasnije ljepsi. Eh Citroen...:wub:
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
U potpunosti se slažem. I od kad je kolega track spomenuo, i ja stalno vidim C Elysee u 9ki :D
 

markan1000

Well-known member
Previse je "na mjestu", nije to nesto cim bi se izvorni Citroen bas dicio.
ah... kad rade Cactuse ne valja, kad rade aute na mjestu opet ne valja...
Da se razumijemo, ne branim ja njihovu politiku, ali tko može svima udovoljiti...
 

Cutac

Prèkaroš
Citroen bi trebao raditi velike limuzine i hot hatcheve, to im najbolje ide. Tesko je napraviti novi c6 jer trziste diktira dizajn, nazalost. Ali ovaj DS9 ima Audi smjernice naprijed, no vidi mu se izraz lica, audiji su totalno bezlicni, kao nekakvo kucansko pomagalo.
 

dinko1981

Well-known member
Ma da su napravili savrsen dizajn nebi se prodavao jer tko jos kupuje limuzine? Njemci nesta malo ostali u promilima. Da nema azijskog trzista nebi bilo ni tog modela
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Apsolutno točno. Koliko shvaćam, samo će se tamo i proizvoditi.
Tu će ga zbog imiđa vjerovatno držati i uz gubitak.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma





DS9 je postavljen na EMP2 platformu, a na europsko tržište dolazi u nekoliko zanimljivih izvedbi. U Citroenu pritom obavještavaju kako je start (cijene su za francusko tržište) na vrlo konkurentnih 47.700 eura. Upozoravaju da na podizanje prohtjeva cijena može ići i do 80.000 eura.

U tom slučaju govorimo o E-TENSE 4×4 360, plug-in hibridu s dva elektromotora i 200 KS snažnom benzincu. U tom slučaju vlasnik ima na raspolaganju 360 KS i 520 Nm u pogledu pogona, ali i najviše od komfora što trenutno može ponuditi francuska autoindustrija.

Predviđene su dvije razine opreme, obje izuzetno visoke razine. Performance Line + ide u smjeru sportske elegancije, dok se Rivoli + oslanja na dodatni individualizaciju u pogledu materijala i profinjenosti detalja. U oba slučaja automobili dolaze potpuno opremljeni sustavima asistencije vozaču uključujući autonomno upravljanje razine 2.

 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
istina.
no međutua, kada bi citroen stavio na tržište C5 s ovakvim eksterijerom "ds9" i nekim "normalnom" pa i jeftinijim interijerom, po cijeni bolje opremljene octavie, to bi 1000% išlo kao kokice, samo policijskih i službenih vozila nebi mogli dovoljno proizvesti, čekalo bi se 8 mjeseci na auto.
Ovo je realno. Ko vodi taj Citroen i kamo, ne zna se.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
DS9 je postavljen na EMP2 platformu, a na europsko tržište dolazi u nekoliko zanimljivih izvedbi. U Citroenu pritom obavještavaju kako je start (cijene su za francusko tržište) na vrlo konkurentnih 47.700 eura. Upozoravaju da na podizanje prohtjeva cijena može ići i do 80.000 eura.
Dakle rastegnuta kompaktna platformam sa 800€ nižom cijenom od novoga Audija A6 u Fr., al valjda znaju šta rade...
 
Na vrh