milos_pav
New member
Pozdrav dobri ljudi, evo konacno nakon par meseci citanja svega i svacega po forumu(narocito dela vezanog za c5) resih da se registrujem, pridruzim vam se, i naravno da ukratko predstavim svoj C5.
Auto je kupljen pre tri meseca, godina proizvodnje 2011, 2.0 HDi sa motorom snage 120kw. Oprema je, valjda, exclusive, mada dok sam jurio auto svaki je bio jelte exclusive tako da vise ne znam ni sta jeste ni sta nije exclusive. Kada sam poceo da gledam auto bio sam skeptican prema hidroaktiv vesanju u smislu potencijalnih kvarova, cene odrzavanja, jer uvek negde naletis na pricu kako se nekom tamo to vesanje obilo o glavu, ali na kraju sam se ipak odlucio za kombinaciju hydractive + automatski menjac i mislim da je to kombinacija koja pruza maksimum iz ovog auta - krstarica prava na putu, nikad nista slicno nisam vozio niti se vozio u bilo cemu slicnom, udobnost izvan svakih ocekivanja.
Sto se tice trenutnog stanja auto je uzet sa 202 hiljade na satu od coveka koji ga je uzeo sa 170 i kusur i vozio ga godinu i po dana. Da li je prava ili ne, u to ne zalazim niti sam se mnogo opterecivao, auto sam oterao u krajnje profesionalan servis da ga detaljno pregledaju i utisci su na kraju bili pozitivni. Od mana su mu nasli malo lufta u jednom nosacu motora, jedna manzetna ima tragove blagog habanja i pumpa za gorivo(bos pumpa) vlazi na semeringu, tj malo pusta gorivo na gumici. Nakon kupovine odradjen veliki servis, pumpa pregledana i receno mi je da ne zele da je skidaju jer minimalno vlazi pa su to samo obrisali i rekli mi da pratim pa ako krene vise da pusta onda ce je srediti.
Kako mi je ovo prvi auto sa automatksim menjacem, mogu reci da sam se navikao za 15 minuta i definitivno vise se ne vracam na manuelce - nekako mi se profinio nacin voznje, kao da vise uzivam sa automatikom. O aisinu sam cuo samo reci hvale u smislu pouzdanosti - sad bas ako nesto skupo otkaze onda sta je tu je, ne mogu ocekivati da nikad ne ulozim dinar u auto i da sve bude top, kapiram da se svi ti veliki skupi kvarovi ne mogu desavati bas na svakih par meseci. Jedina stvar koju sam primetio a tice se menjaca jeste blago trzanje iz druge u trecu ali samo kada sam na nekoj nizbrdici i kada auto salta uz minimalno dodavanje gasa(ili cak bez dodavanja gasa) na bas niskom broju obrtaja. Zbog toga sam pre neki vikend auto oterao ovde u Bg kod majstora koga svi preporucuju za automatike, covek ga provozao i rekao da menjac radi odlicno, doduse ko za inat nije hteo trznuti bas ni jednom ni u jednoj situaciji, ali i kroz sve sto sam objasnio coveku rekao je da nemam sta da brinem i da menjac deluje zdravo - ako ima neki kvar manifestovace se cesto i konstantno kroz voznju.
Da ne davim vise, evo par slika autica:













Auto je kupljen pre tri meseca, godina proizvodnje 2011, 2.0 HDi sa motorom snage 120kw. Oprema je, valjda, exclusive, mada dok sam jurio auto svaki je bio jelte exclusive tako da vise ne znam ni sta jeste ni sta nije exclusive. Kada sam poceo da gledam auto bio sam skeptican prema hidroaktiv vesanju u smislu potencijalnih kvarova, cene odrzavanja, jer uvek negde naletis na pricu kako se nekom tamo to vesanje obilo o glavu, ali na kraju sam se ipak odlucio za kombinaciju hydractive + automatski menjac i mislim da je to kombinacija koja pruza maksimum iz ovog auta - krstarica prava na putu, nikad nista slicno nisam vozio niti se vozio u bilo cemu slicnom, udobnost izvan svakih ocekivanja.
Sto se tice trenutnog stanja auto je uzet sa 202 hiljade na satu od coveka koji ga je uzeo sa 170 i kusur i vozio ga godinu i po dana. Da li je prava ili ne, u to ne zalazim niti sam se mnogo opterecivao, auto sam oterao u krajnje profesionalan servis da ga detaljno pregledaju i utisci su na kraju bili pozitivni. Od mana su mu nasli malo lufta u jednom nosacu motora, jedna manzetna ima tragove blagog habanja i pumpa za gorivo(bos pumpa) vlazi na semeringu, tj malo pusta gorivo na gumici. Nakon kupovine odradjen veliki servis, pumpa pregledana i receno mi je da ne zele da je skidaju jer minimalno vlazi pa su to samo obrisali i rekli mi da pratim pa ako krene vise da pusta onda ce je srediti.
Kako mi je ovo prvi auto sa automatksim menjacem, mogu reci da sam se navikao za 15 minuta i definitivno vise se ne vracam na manuelce - nekako mi se profinio nacin voznje, kao da vise uzivam sa automatikom. O aisinu sam cuo samo reci hvale u smislu pouzdanosti - sad bas ako nesto skupo otkaze onda sta je tu je, ne mogu ocekivati da nikad ne ulozim dinar u auto i da sve bude top, kapiram da se svi ti veliki skupi kvarovi ne mogu desavati bas na svakih par meseci. Jedina stvar koju sam primetio a tice se menjaca jeste blago trzanje iz druge u trecu ali samo kada sam na nekoj nizbrdici i kada auto salta uz minimalno dodavanje gasa(ili cak bez dodavanja gasa) na bas niskom broju obrtaja. Zbog toga sam pre neki vikend auto oterao ovde u Bg kod majstora koga svi preporucuju za automatike, covek ga provozao i rekao da menjac radi odlicno, doduse ko za inat nije hteo trznuti bas ni jednom ni u jednoj situaciji, ali i kroz sve sto sam objasnio coveku rekao je da nemam sta da brinem i da menjac deluje zdravo - ako ima neki kvar manifestovace se cesto i konstantno kroz voznju.
Da ne davim vise, evo par slika autica:












