milos_pav
New member
Pozdrav ljudi, pisem vam zbog jednog problema sa mojom limuzinom pa cisto necije misljenje da cujem, mozda je neko imao slicno iskustvo. Drugi put u roku od skoro pet meseci mi se pali Check Engine lampice, i to u identicnoj situaciji - preticanje i kickdown(automatik je), znaci auto presalta iz 3. u 2. i krene da vuce i tokom preticanja mi izleti greska na bordu. Pored zvucnog signala nisam ni prvi put, a ni drugi(juce) osetio ikakav pad u performansama ili promenu ponasanja automobila. Prvi put kada sam otisao na dijagnostiku pre pet meseci majstor mi je rekao da je ugasio, da se ne pali greska opet i da je lose gorivo i zaprljana dizna - kaze kupi Wurth sredstvo za ciscenje common rail sistema i sipaj u rezervoar, sto sam i uradio - tad je bila greska valjda nesto oko klapne gasa/ubrizgavanje pa losa smesa tako nesto, nisam bas obratio paznju. Medjutim, danas kad sam otisao na dijagnostiku covek je ocitao 3 koda koja su se juce upisala u memoriju pri paljenju greske: za senzor pritiska dpf filtera, nesto za geometriju turbine i jos jedan nesto oko sistema ubrizgavanja.
Pitanje je, sta da radim? On mi je obrisao gresku i rekao da vozim, ali da ce verovatno morati da se poravlja u jednom trenutku sve od toga, fazon kroz mesec-dva, tj kad se upali opet greska. Sad mene malo kopka zasto, ako je i turbina i pritisak dpf-a bar ne osetim neku blagu promenu, tipa da auto slabije malo vuce, trzne ili takon nesto- iako moram da priznam da sam ocekivao da auto od 163ks kopa po asflatu na kickdown, sto nije slucaj sa C5, pa sad ne znam da li je to do toga da je de fakto turbina slaba otkad sam ga kupio pre pet meseci, pa svakako ne mogu da primetim razliku sad. I sto se tice turbine i zvuka, jedino sto se cuje jeste kad otvorim prozore pa se cuje onako sistanje turbine, ali to cujem na svakom turbo dizelu kad se nagazi. Da l da cekam sledecu gresku pa da se oprastam od par stotina krvavih evpropskih jevreja, ili da odem vec sledecom prilikom da neko to malo oziljnije pogleda, iako auto sad ne prijavljuje nista i ide kao sto je isao i pre paljenja greske?
Pitanje je, sta da radim? On mi je obrisao gresku i rekao da vozim, ali da ce verovatno morati da se poravlja u jednom trenutku sve od toga, fazon kroz mesec-dva, tj kad se upali opet greska. Sad mene malo kopka zasto, ako je i turbina i pritisak dpf-a bar ne osetim neku blagu promenu, tipa da auto slabije malo vuce, trzne ili takon nesto- iako moram da priznam da sam ocekivao da auto od 163ks kopa po asflatu na kickdown, sto nije slucaj sa C5, pa sad ne znam da li je to do toga da je de fakto turbina slaba otkad sam ga kupio pre pet meseci, pa svakako ne mogu da primetim razliku sad. I sto se tice turbine i zvuka, jedino sto se cuje jeste kad otvorim prozore pa se cuje onako sistanje turbine, ali to cujem na svakom turbo dizelu kad se nagazi. Da l da cekam sledecu gresku pa da se oprastam od par stotina krvavih evpropskih jevreja, ili da odem vec sledecom prilikom da neko to malo oziljnije pogleda, iako auto sad ne prijavljuje nista i ide kao sto je isao i pre paljenja greske?