Citroen C5 X7 2. 0 HDi

Profiler07

Well-known member
Uzimati BMW pored ovih novih Audi-(N)a je po meni sizifovski posao...kao 1.bmw nije izdrzljiv kao Audi i ne moze se nikad porediti!Imam rodjaka koji je prije nego je presao na audi imao 2 330,2 530,2 730 i na svim autima mu je riknula turbina(auta su nova kupovana) skoro je prodao S8 i SQ7 sa 704ks i presao na Bentaygu i sam priznaje da ce se uskoro vratiti na Audi
 

Spawn

Well-known member
Uzimati BMW pored ovih novih Audi-(N)a je po meni sizifovski posao...kao 1.bmw nije izdrzljiv kao Audi i ne moze se nikad porediti!Imam rodjaka koji je prije nego je presao na audi imao 2 330,2 530,2 730 i na svim autima mu je riknula turbina(auta su nova kupovana) skoro je prodao S8 i SQ7 sa 704ks i presao na Bentaygu i sam priznaje da ce se uskoro vratiti na Audi
Ako je BMW losiji od Audija onda nek sve ide u q. Nedavno sam vozio A4 2.0 s-line 2014 godiste par stotina km. Osim kvalitetnijih plastika, malo jace sminke s-line opreme i malo bolje izolacije nisam vidio prednosti u odnosu na moj C5 a dvostruko je skuplji rabljeni. Stovise,kad sam se vratimo u C5 preporodio se po pitanju udobnosti i uzivanju u voznji. Ne bih ulazio u S8,Q7 i te astronomsko skupe aute,nego uspoređujem automobile slicne cijene. BMW 5 mi je mrak,od 2013 nadalje,ali ako je BMW losiji od AUDIja onda koliko ja trebam dati da bih dobio visoku kvalitetu automobila a udobnosti citroena C5?
 

mladenbl

New member
Uzimati BMW pored ovih novih Audi-(N)a je po meni sizifovski posao
Ukusi su razliciti, iskreno, nisam ljubitelj gospodara prstenova :D
U porodicnom vlasnistvu sam imao audi A4 S - Line paket opreme iz 2014 godine, kupljen novo i bio je kod nas u porodici do prije par mjeseci. Osim estetike, nekakvih detalja nije me odusevio nesto pretjerano.
Veliki plus tom autu je bio quattro pogon, koji je radio svoj posao maksimalno dobro.
Sto se tice udobnosti, to je posebna prica :whistling::whistling:
Tvrdje i neudobnije auto nisam vozio.
Razocaralo me je to jer je bila dodatna doplata za konforniji tip sjedista, mada, ako je ovo sto je kod nas bilo "udobnije" onda ne znam kakva su obicna sjedista :D
audi je daleko kvalitetniji i od mercedesa i od bmw-a o quattro verzijama je suvisno trositi rijeci
Ne bih se slozio sa tobom da je Audi daleko kvalitetniji od Mercedesa. Mercedes je prica za sebe, barem za mene, po svemu, od dizajna, kvaliteta izrade, detalja, precinosti...
Sto se tice Audi & BMW, mozda sam naklonjen BMW-u, ali mislim da je kvalitetnije nego Audi.
 

markan1000

Well-known member
Po meni novaca vrijedi BMW od 5-ice nadalje, Audi od A6 nadalje, sve ispod toga je puno precijenjeno.

Jedino Mercedes po meni vrijedi već od C-klase pa nadalje, a bome i s novom A-klasom su napravili pravi posao i podižu ljestvicu svima i u tom segmentu. Ako se već raspravlja Audi ili BMW, ja uvijek biram Mercedes :angel:
 

Cutac

Prèkaroš
Kako je Mladen rekao, ukusi se razlikuju.
Meni je Audi odbojan. Super MMI i digitalni kokpit(prvenstveno radi navigacije), ali onaj dizajn... Ona njuska? Ma bosch sacuvaj.

Između BMW-a i Mečke, ja bih birao na razini modela. C klasa prije nego 3-ca, 5-ica prije nego E klasa, recimo...
A i ne bi bilo lose kada bi BMW zadrzao bubrege velicine kakve su na E92.
 

mladenbl

New member
Renault Megane RS 2012 2.0 benzin.
U tom periodu kada sam ga ja vozio bila su tri :)

Znam da nije tema, ali neka se nadje :D
Na putevima u RS od 01. 02. 2019 godine biti ce aktivna dva nova presretaca.
Cesko korejska kombinacija - Skoda Superb i Hyundai i30.



 
Posljednje uređivanje:

mladenbl

New member
Ne znam koji je motoru u Hyundai i30, ali znam da su obadva auta prije nego sto su stigla u BL prepravljena u Holandiji gdje je saobracajna bila na obuci.
 

mladenbl

New member
Znas kako, idu odlicno, mada nisu bas najidealniji uslovi da pruze svoj maksimum :)
Mislim da su se pluca restartovala posle onog gradskog vazduha i smoga :D

 

mladenbl

New member
Znas kako, ove motorne sanke su bas sportske, pa je dosta stvari prilagodjeno tome.
Pocevsi od same gusjenice, ima jedno 70 - 80% karbonskih dijelova, ima vise snage nego redovni modeli, imas tri moda, hajde da kazem "upravljivosti", confort, sport i sport +.
U zavisnosti u kom si modu, tako se to prenosi na samo upravljanje.
Confort ima najmekse upravljanje, malo sporije reaguje gas, nije eksplozivan, vise je za mirnu voznju i uzivanju u snijegu.
Ja volim i vecinom mi je ukljucen sport +, koji je totalna suprotnost ovome sto sam gore napisao.
Sto se tice samog upravljanja, jako je precizno za ovaj tip sanki.
 
Na vrh