Citroën Grand C4 Picasso (B78) 2.0 hdi 150 (DW10FD) BVA6 by pokra89

pokra89

Well-known member
Neka **** ko mora i želi, meni je sasvim dobar, da ne kažem fantastičan! Auto nema stopostotnu autonomiju, a ti svojim postupcima ne utječeš na proces parkiranja, nego ga samo produžuješ/skraćuješ, ovisno o tvojoj procjeni i odluci.

Na kraju krajeva, nije u pitanju self park, nego park assisst. Ovo prvo košta puuuuuuuuuno više i ugrađuje se u auta koja su prilično veća klasa u odnosu na c4 picasso.
 

Cutac

Prèkaroš
Pa koja je svrha sustava parkiranja koji ne može spriječiti da udariš drugi auto i na kojeg utječe jel vozač zna parkirati ili ne?
Dvije babe, kilavo dijete...
 

Cale81

Active member
Stvar ovog park assist je da ne trebas ti izvoditi manevar za parkiranje nego samo imas zakocit kad auto zauzme polozaj koji ti odgovara. Ne trebas voditi brigu hoces li prednjim krajem ili bokom zapeti za drugi auto.
Ovo cu ubuduce koristiti kada C4GP za koji tjedan dode u moje ruke 😊
 

pokra89

Well-known member
Pa koja je svrha sustava parkiranja koji ne može spriječiti da udariš drugi auto i na kojeg utječe jel vozač zna parkirati ili ne?
Dvije babe, kilavo dijete...
Svrha je ta je to pomoć čovjeku, a ne zamjena čovjeka. On izvodi manevar, a ti kočiš, a čak ne trebaš ni gledati jer po pistanju senzora možeš zaključiti kad ćeš stat.

Isto kao tempomat, adaptivni tempomat i autonomna vožnja. Vjerojatno se netko tko ima autonomni sustav pita koja je svrha adaptivnog tempomata, a onaj tko ima adaptivnog pita se koja je svrha običnog.
 

Cutac

Prèkaroš
Vulgaris tempomat s jedne strane toliko malo posla preuzme na sebe da ne spada baš u ovu kategoriju. Tu spada polu-autonomna vožnja. I mislim da sam to već pisao, po meni fora demonstracija tehnologije, ali nije nešto čemu bih vjerovao. Ako mogu upravljati volanom, valjda mogu i ubrzati i usporiti kada treba.

Ne znam, probao sam svašta od tih modernih tehnologija u autima, ali nekako smatram da upravljanje sa 1500 kila lima ne bi trebalo biti podijeljeno na čovjeka i softver. Ili jedno, ili drugo.
 

pokra89

Well-known member
Pa sam si sad i odgovorio na pitanje koja je svrha. Baš to što mu i ja ne vjerujem, onda kočim i prebacujem naprijed/u rikverc kad ja hoću, a on neka gleda kako mu je iz te pozicije najlakše uparkirat. A masu puta uparkira tamo gdje ja ne bi niti probao.
 

pokra89

Well-known member
Pa onda zacrta ponovno, uzevši u obzir tu trenutnu poziciju. Ti u bilo kojem trenutku, ukoliko se vozilo ne kreće, možeš preuzeti kontrolu, i isto tako, u bilo kojem trenutku njemu dati da nastavi. Ne sviđa ti se način na koji je krenuo, ok, staneš, kreneš naprijed, ili nazad, ovisno kakav parking je u pitanju, i opet njemu daš, a on nastavlja iz te točke
 

Cale81

Active member
Ugodno ovako izgleda,ali kad sjedis unutra i podignes ruke sa volana, nije bas ugodan osjecaj gledati kako se sam volan vrti 😕. Mislim da cu se nakon 10-at puta vjerojatno naviknuti😬
 

pokra89

Well-known member
Da. Piše kad da stanem, kad da prebacim u R, kad da prebacim u D, kao i kad je, po njemu, parkiranje završeno i on više nema kontrolu nad procesom.

To možeš čuti na ovom videu, uz poruku na ekranu čuje se i zvučni signal, netom prije nego ga prebacim u R/D
 

Cale81

Active member
Pokra89, (ili neko drugi )jesi na svom C4GP mjenjao ulje u mjenjacu (ako jesi, koje i koliko) ja bih sada na mome napravio veliki i mali servis te promjenio sve tekucine ( antifriz, ulje u kocnicama i mjenjacu). Ako imas specifikacije tih tecnosti.
 

gule

Active member
Antifriz PSA 9735K1, ulje za kočnice Total HBF, ulje za mjenjač kontaktiraj ovlašteni, na osnovu broja šasije(ako je automatic ide posebno ulje, ako je robot za sami mjenjač ide klasično ulje, kao za većinu PSA ručnih mjenjača(i to imaš u ovlaštenom i nije skupo u odnosu na trgovine zamjenskim dijelovima).
 

Cale81

Active member
Antifriz PSA 9735K1, ulje za kočnice Total HBF, ulje za mjenjač kontaktiraj ovlašteni, na osnovu broja šasije(ako je automatic ide posebno ulje, ako je robot za sami mjenjač ide klasično ulje, kao za većinu PSA ručnih mjenjača(i to imaš u ovlaštenom i nije skupo u odnosu na trgovine zamjenskim dijelovima).
Hvala. Mjenjac je automatski
 

gule

Active member
Nemoj se igrati sa uljem i zamjenom za mjenjač. Postoje posebne procedure zamjene i specijalna ulja. Pronađi dobar ovlašteni i zamjeni, da ne bude poslije joj meni. Pogledaj u moj zadnji post o Ureji(puno si to platio, da ti laici vrše zamjenu).
 

Cale81

Active member
Nakon naslusanih ( procitanih) prica o izmjenama, metodama, vrsti ulja... u mjenjacima to mi se cini jedina opcija (obzirom da sam tek pola godine u Zg i nemam ovdje"svog" mehanicara). Ali sa druge strane su price i dozivljene situacije o ovlastenim serviserima (servisna radiona je kao Nato soba za "top secret person meetings" i kad pitas sta je odradeno, kazu "sve pise u nalogu". Ne zelim da ovo itko shvati osobno ili uvredljivo.
Mislim isto da cu sta se tice mjenjaca ipak je to nekakva standardna procedura, otici u ovlasteni
 

gule

Active member
Probaj kad odeš liječniku(ne privatniku), postavljati mnogo pitanja i znati nešto sa "foruma", pa ćeš vidjeti što će biti. Drugim riječima povjerenje mora biti i ono je garant uspjeha i dobrog posla.
 
Na vrh