nije stvar toliko kaj je colaža visoka,
više je problem kaj taj auto svojim dimenzijama i "šasijom" nije za gumu koja ima mesa manje od 60% (onaj broj u sredini dimenzija gume).
gume koje su recimo gore na slici bi bile za neku racing verziju.
ovako će se dobiti pretvrd auto, katastrofičnog stražnjeg vješanja, nepreceiznog volana koji će još više doć do izražaja, a čitavo ponašanje u zavoju biti će "na paušal" samih guma...
od tog auta rade nešto što nikada neće biti, ni mama ni tata mu nisu bili 328, S4, Mondeo, a o dedi i baki da ne pričam...
šteta. treba kupiti to auto, i promjeniti točkove.
inače, neki dan DS5 bil iza mene na semaforu.
prednja svjetla su mu u razini mog strašnjeg stakla

ovako na slikama i dimenzijama ne djeluje prevelik, ali u živo druga priča...
širok i visok. bucmast.
ri-222 je spominjal hidrauliku u ds5.
čini mi se da bi sa hidraulikom to bilo ko brod.
nespretan je to auto, možda sa vješanjem iz active, ili nekom novo razvijenom hidraulikom.
nisam siguran kak bi to išlo sa običnom c5 hidraulikom.