Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

Sir. Oliver

Member
Vjerujem da su mogučnosti podjednake, samo je ovo PUUUNO praktičnije. Vjerujem da svemu ima pristup, ali nisam probao. Eto za to poništavanje zvuka za pojas vozača, Diagbox samo online(tj.preko tokena), ovaj kao odtadio, onda osvježi, i vidim da je po starom
ja to riješavam kupovinom one kopče , koja se utakne u original utor kopče pojasa .... u nju možeš ukopčati pojas a ne pišti kada nije zakopčan pojas. ili , na službenom , samo zakopčem pojas na prazno .... i kada sedam za volan , samo prebacim preko ramena . moje mišljenje je da su ti pojasevi suvišni , pored toliko bagova . lično ih ne koristim .... a to sam za poslednje dvije godine imao tri nesreće .... a preživio sam sve tri , bez ogrebotine .... bagovi su odradili svoj dio posla .
 

Sir. Oliver

Member
A je, ako izletiš iz auta na sudaru boli te ****c, maknuo si se od nesreće.
kako misliš da izletim ? mojih 130kg me ne pušta sa sedišta
Puno je to nesreća u malo godina, ja u 44 godine jedna bez ozljeda i par okrznuća u gradskoj vožnji
puno ? je i nije ... ja dnevno okrenem izmedju tri stotine i 1200 km , tako da s te točke gledišta .... a s obzirom kako se danas vozi ....
recimo , poslednji unfal , 18.08.2025 u 5.00 ujutru .... normalno idem 50-tkom ... kada lik iz sporedne ulice sa kodiakom izleti ... naravno , sudaru se nije dalo izbjeći . lik izlazi iz auta i hladnokrvno pita ... " a odakle si se ti tu stvorio ? "
 

Milosh

Test
Tako, sve je kako Cutac i Ap0qalypto kažu. U Švedskoj prilikom polaganja vozačkog obavezan dio obuke je osiguravanje tereta. Nauče te kako flaša od 0.5 l vode prilikom sudara poleti istom energijom kao bačeni teg od 10-ak kg, kako teret u gepeku uvijek mora biti prislonjen uz naslon zadnje klupe i vezan, i pokažu im auto kome su sva sjedišta polomljena (nasloni svih sjedišta).. Šta ih je polomilo - kofer koji je bio u gepeku i nije bio osiguran.
 

Sir. Oliver

Member
Baš ćeš zato izletiti. To je Tane od 130 kila koje se kreće brzinom prije sudara i imaš hrpu kinetičke energije.
da , ali zaboravljate jednu veoma važnu činjenicu ... nije to pravolinijsko kretanje . gde je tačka oslanjanja , kada sedim u sedištu ? noge su daleko ispred mene ... tako da podići telo iz sedišta , savladati otpor air baga i volana .... teoretski nemoguće izletiti kroz šajbu
 

szahtila

Well-known member
Tako, sve je kako Cutac i Ap0qalypto kažu. U Švedskoj prilikom polaganja vozačkog obavezan dio obuke je osiguravanje tereta. Nauče te kako flaša od 0.5 l vode prilikom sudara poleti istom energijom kao bačeni teg od 10-ak kg, kako teret u gepeku uvijek mora biti prislonjen uz naslon zadnje klupe i vezan, i pokažu im auto kome su sva sjedišta polomljena (nasloni svih sjedišta).. Šta ih je polomilo - kofer koji je bio u gepeku i nije bio osiguran.
Ja sam nažalost imao prilike vidjeti polomljene ruke kolege koji se pokušao oduprijeti inerciji pri oko 90 na sat, kad je udario bočno u drugi auto. Naravno nije bio vezan
 

Sir. Oliver

Member
Tako, sve je kako Cutac i Ap0qalypto kažu. U Švedskoj prilikom polaganja vozačkog obavezan dio obuke je osiguravanje tereta. Nauče te kako flaša od 0.5 l vode prilikom sudara poleti istom energijom kao bačeni teg od 10-ak kg, kako teret u gepeku uvijek mora biti prislonjen uz naslon zadnje klupe i vezan, i pokažu im auto kome su sva sjedišta polomljena (nasloni svih sjedišta).. Šta ih je polomilo - kofer koji je bio u gepeku i nije bio osiguran.
a koliko je taj kofer imao masu ? tonu ? nemojte pretjerivati .... vidio sam šta uradi kutija prve pomoći , koja je bila ispod zadnjeg stakla na polici
ali niti sam vidio niti čuo da jedan kofer ( 20 - 25 kg max ) polomi dva sedišta .... desilo nam sa da je u krafteru pukla gurtna kojom je bila vezana paleta sa elektromotorom .... čuo se udarac , deformisan je pregradni zid ( ne jako ) ali sedišta se nisu pomerila s mesta . tako da , ne verujte svemu što se píše na internetu
Ja sam nažalost imao prilike vidjeti polomljene ruke kolege koji se pokušao oduprijeti inerciji pri oko 90 na sat, kad je udario bočno u drugi auto. Naravno nije bio vezan
pa ako je tolko jako zategao ruke , toliko jako je gurao volan da su ruke morale pući . ali što je radio air bag ? zašto ga nije zaštitio ? imao li ga u autu ? jel bio ispravan ? aktivirao li se uopšte ?
ja sam sa 124 udario skoro frontalno u branike , isčupao stub branika zajedno sa betonom .... ali air bag me zaštitio maximalno . imao sam jednu malecku ogrebotinu na glavi ... jer sam razbio šajbu glavom .... ali ja sam ostao nepovredjen . tako da ..... imam iskustva .... znam o čemu govorim
 

szahtila

Well-known member
Ne pišem nešto što sam pročitao na internetu već ono što mi je više ljudi (rodbine) pričalo.




Enough said...

Samo naprijed, sretno!
Zašto si udario glavom u šajbu? Zašto te jastuk nije zaustavio? Neka ti je sa srećom
 

Cutac

Prèkaroš
da , ali zaboravljate jednu veoma važnu činjenicu ... nije to pravolinijsko kretanje . gde je tačka oslanjanja , kada sedim u sedištu ? noge su daleko ispred mene ... tako da podići telo iz sedišta , savladati otpor air baga i volana .... teoretski nemoguće izletiti kroz šajbu
Ok, budeš se nasadio na volan onda.

jer sam razbio šajbu glavom .... ali ja sam ostao nepovredjen . tako da ..... imam iskustva .... znam o čemu govorim
Najbolje da skineš vrata sa auta, taj dio nisi probao.
 

Sir. Oliver

Member
Zašto si udario glavom u šajbu? Zašto te jastuk nije zaustavio? Neka ti je sa srećom
zato što je bio i drugi udarac , kada je bag već bio prazan . eto zato sam udario glavom u šajbu .
Ok, budeš se nasadio na volan onda.


Najbolje da skineš vrata sa auta, taj dio nisi probao.
e to ćeš morati lično demonstrirati .... možda mi se i dopadne , pa budem i ja pokušao
 

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Jutro. AdBlue problem i dalje nije riješen. Jučer testirano sa drugim novim injektorom, opet Short Circuit. Žice uredne. Nakon odspajanja injektora, Open Circuit. Sve isto kao sa mojim. Ostali smo bez ideje, a sve je počelo kad se stari otopio.Ako imate kakav savjet....

Drugi problem(stari), su konstantne greške na injektorima. Htio sam kupiti nove, i zamijeniti ih. Sad mi jedan majstor kaže da nije nužno da su loši, da bi ih bilo dobro istestirati. Da pratim razlike u korekcijama, tj.da nesmiju biti prevelike između njih (možda znate prihvatljivo odstupanje)! Kao da može biti i neki senzor pritiska na rampi ubrizgavanja. I tamo navodno ima preporučeni i trenutni tlak. Imam ponudu za potpuno nove injektore, 240 EUR komad, može na 12 rata. Testiranje je navodno 40 EUR sva 4, plus skidanje!

Svaka pomoč, iskustvo....dobrodošlo!
 

Milosh

Test
da bi ih bilo dobro istestirati
Obavezno prvo testirati svaki injektor odgovarajućom mašinom u odgovarajućem servisu. Ništa to praćenje korekcija, nije to ništa pouzdano.

Ja ti imam 100% pouzdan servis ali u Dubici, a to ti je podaleko. Mogao bi ako ne nađeš drugi, dogovoriti baš koji dan da rade pa doći i sačekati da urade.
 
Na vrh