Citroën C4 Grand Picasso 1.6BlueHDI 88kW/120KS by Rakonja!

rakonja

Pirotehničar!
Donator foruma
Daj kodove pa ti sutra pogledam što znače točno, tj. koja je Citroenova procedura defektaže.
Evo me, isprike na čekanju! Nikad uhvatiti vremena. Lete dani! Ima svega, ali ništa od toga nije bilo (osim dizni), dok se AdBlue injektor nije otopio! Kad uhvatim vremena, tražim slične probleme na netu! Baš sam danas našao na stranom forumu. Njemu je na C4 bilo "Open Circuit" za injektor, na kraju je bilo nešto oko labavih pinova na ECU. Mogao bih ga skinuti, pa pregledati. Spominju i izgorene osigurače, ili releje! Ispod haube su svi bili uredu, ali budem opet provjerio! Za releje nemam pojma, koji je za što, i kako ga provjeriti. Nisam se sa tim nikad susretao. Ako netko ima shemu za AdBlue injektor, da vidimo gdje idu žice (DV6FC motor)...., navodno na ECU. Našao sam navodne vrijednosti za AdBlue konektor. Što bi bilo logično kad se nešto otopi, relej, ili....., i ako je nešto otišlo, dali bi žice pokazivale Open ili Short Circuit kad zakačiš ili otkačiš konektor!

Oko 15.10 registracija! Glupo mi gasiti sistem, trošiti novce, zbog neke sitnice!

I ova greška za FAP filter, neznam dali sam sve opcije odradio kod zamjene (čišćenja), moram probati opet! Kako on zna da su "krive vrijednosti", i što uopče to znači, u kojem kontekstu!

P.S - Trenutno nemam Citroen SBox, vmware verzija koju sam našao nije najnovija, a najnovija koju sam našao, i koja podržava moje vozilo nije za vmware, nego virtual box! Probao sam usporedno staviti oba programa, navodno može! I radilo je, ali mi pravi probleme sa drajverima. Ubije mi maksimalno osvjetljenje na laptopu, kao najače...., a nije! Tako da sam deinstalirao, i kopam dalje! Neda mi se cijelu instalaciju za tu VM raditi ispočetka, i windowse, i SBox! Uvijek Alcohol pri instalaciji zeza! Netko mora imati gotovi image! Tako da nemam pristup Sedre instalaciji.
Obavezno prvo testirati svaki injektor odgovarajućom mašinom u odgovarajućem servisu. Ništa to praćenje korekcija, nije to ništa pouzdano.

Ja ti imam 100% pouzdan servis ali u Dubici, a to ti je podaleko. Mogao bi ako ne nađeš drugi, dogovoriti baš koji dan da rade pa doći i sačekati da urade.
E, nisam dugo bio u Dubici, cca 20-tak godina! Radili razminiranje Volinje, vojnog skladišta, pa spavali u Kostajnici! Kao da je jučer bilo! Imam pouzdan servis u blizini, u biti dva! Jedino što je to dodatnih 100-tinjak EUR. I što onda ako nisu, auto bi bilo najbolje da stoji onda par dana, dok ne stignu nove. Dali uopče mogu biti dobre nakon 220 000 KM?
 

Prilozi

Na vrh