C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

vborovic

C5 modifikator
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Puno ljudi se zezne, stavljaju si aftermarket felge, zaustavi te policajac, pogleda knjižicu vozila, vidi da imaš 3 cola veće kotače, naplati kazni i pošalje na tehnički ... :D ...rijetko, ali događa se, znam par živih primjera koji su tak završili ... ja dok sam radio nabavku auta, odmah sam si dao upisati (prema homologaciji od Citroen Hrvatska) prilikom uvoza, na tehničkom pregledu, sve moguće kombinacije felgi koje idu na C5 (originalne dimenzije), tako da ako se odlučim za 16 ili 19 samo ih promijenim i to je to ... ovako, ako to nemaš, moraš prvo na tehnički, odraditi dodatan upis, platiti promjenu, i tek onda idu felge gore ...
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Evo konacno malo cackanja po diagboxu i ucitavanje gresaka.
ako ko ima volju da tumaci i komentarise fotke i izvjestaj,bilo bi mi drago.
hvala unaprijed.










to je sto se tice kruga goriva. na leru koji je nestabilan i na preko 2500 obrtaja nadam se da ce te se snaci,nisam bas dobro razdvajao jer nemoze sve komplet na jedan ekran,negdje ga dijeli i na tri dijela.
 

vborovic

C5 modifikator
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Preglednije bi bilo da si isprintao cijeli report u PDF, pa ga onda nakačio na neki file hosting servis ... koju grešku ti autoradio prikazuje?
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Sad testiranje kruga zraka. na 2200 obrtaja.





ili na vecim obrtajima




i posmatrajuci otvaranje egr ventila ustanovio sam da je uglavnom zatvoren,na energicnije dodavanje gasa otvara se i ponovo zatvori.
kad maznem gas i drzim preko 3000 obrtaja,otvara se na momenat kad dodam gas ali zatvori se ponovo,nema veze sto su obrtaji na preko 3000 obrtaja.

Preglednije bi bilo da si isprintao cijeli report u PDF, pa ga onda nakačio na neki file hosting servis ... koju grešku ti autoradio prikazuje?
pokazuje mi za nekakav izlaz ali neznam tacno sta bi.
kopirat cu dijelove izvjestaja u kome su greske.

Ove greske sam zatekao.





posle brisanja samo na brizgaljkama se ponovila greska ista,mada ne gori zuta nikako,da napomenem.

Ili dio izvjestaja od ranije.

Kod:
Datum i sat : 2014-11-19 14:50:28



BACK_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:50:35



ocitavanje poremecaja


Datum i sat : 2014-11-19 14:50:57



Ocitavanje poremecaja
Datum i sat : 2014-11-19 14:51:06


Kompjutor : DCM3.4
Paket odgovora

Kodovi poremecaja
P1443 : Sustav dodavanja aditiva
karakterizacija poremecaja. : kratki spoj s masom pumpe aditivacije
Status . : isprekidano .
uzrok . : udaljeni .

Varijable pridružene greški
Brzina vrtnje motora : 0 okret/min
Napon akumulatora : 12.45 Volta
Stanje motora : prekinut ili zakocen
temperatura rashladne tekucine : 83°C
struja regulatora protoka visokotlacne pumpe : 98mA
izmjereni tlak goriva : 0bar
Stanje napunjenosti procistaca cestica : nije opterecen


P2141 : Leptir EGR
karakterizacija poremecaja. : Kratki spoj na masi
Status . : isprekidano .
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški
Brzina vrtnje motora : 0 okret/min
Napon akumulatora : 12.45 Volta
referenca položaja zatvaraca EGR : 0%
rekopija položaja zatvaraca EGR : 1%
Ulazni tlak : 1.00bar
ciklicki omjer otvorenosti elektroventila EGR : -100%
izmjereni protok zraka : 635mg/ubrizgavanje
referentna vrijednost protoka zraka : 518mg/ubrizgavanje


P0245 : Komanda elektrozatvaraca regulacije tlaka turbo
karakterizacija poremecaja. : kratki spoj s masom ili previsok tlak
Status . : isprekidano .
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški
Brzina vrtnje motora : 0 okret/min
Napon akumulatora : 12.45 Volta
temperatura rashladne tekucine : 83°C
stanje regulacije tlaka pojacanog napajanja : bez regulacije
izmjereni tlak goriva : 0bar
Ulazni tlak : 1.00bar
referentni turbo tlak : 1.00bar
izmjereni protok zraka : 635mg/ubrizgavanje


P1163 : Brizgaljke
karakterizacija poremecaja. : Greška : korekcija brizgalica
Status . : Stalna greška
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški
Brzina vrtnje motora : 192 okret/min
Napon akumulatora : 10.24 Volta
Stanje motora : pogon pokretanja
temperatura rashladne tekucine : 84°C
položaj papucice gasa : 0%
struja regulatora protoka visokotlacne pumpe : 98mA
temperatura goriva : 57°C
izmjereni tlak goriva : 69bar




BACK_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:53:57



ocitavanje poremecaja


Datum i sat : 2014-11-19 14:54:10



Ocitavanje poremecaja
Datum i sat : 2014-11-19 14:54:19


Kompjutor : DCM3.4
Paket odgovora

Kodovi poremecaja
P1443 : Sustav dodavanja aditiva
karakterizacija poremecaja. : kratki spoj s masom pumpe aditivacije
Status . : isprekidano .
uzrok . : udaljeni .

Varijable pridružene greški


P2141 : Leptir EGR
karakterizacija poremecaja. : Kratki spoj na masi
Status . : isprekidano .
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški


P0245 : Komanda elektrozatvaraca regulacije tlaka turbo
karakterizacija poremecaja. : kratki spoj s masom ili previsok tlak
Status . : isprekidano .
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški


P1163 : Brizgaljke
karakterizacija poremecaja. : Greška : korekcija brizgalica
Status . : Stalna greška
uzrok . : lokalno .

Varijable pridružene greški
Brzina vrtnje motora : 160 okret/min
Napon akumulatora : 9.74 Volta
Stanje motora : pogon pokretanja
temperatura rashladne tekucine : 80°C
položaj papucice gasa : 0%
struja regulatora protoka visokotlacne pumpe : 98mA
temperatura goriva : 65°C
izmjereni tlak goriva : 39bar




CLRDTC_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:54:24



OK_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:54:27



Ocitavanje poremecaja
Datum i sat : 2014-11-19 14:55:29


Kompjutor : DCM3.4
Paket odgovora
R5700

Kodovi poremecaja


BACK_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:55:35



povijest brisanja poremecaja


Datum i sat : 2014-11-19 14:55:46
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Neznam dali sam pisao vec ali to mi bilo cudno,odma nekad cim sam kupio auto,skoro u isto vrijeme stradale su mi mandzetne na zglobu poluosovine.
Pa preporucujem,da bacite oko na njih, kad god imate priliku za to.
I evo jos malo zabiljeski iz diagboxa:
Kod:
Verzija trase : 3.26.01 Datum i sat : 2014-11-19 14:13:23 

Podaci o uredaju 
Serijski broj uredaja CN-U6453 
Serijski broj VCI 004526 
Tip VCI V4.3.2 
Verzija DiagBox : 07.49 

Info PDV 
Kod RRDI :  
Naziv Preduzeca: TAXI MICIC 
Profil RA 
Ime tehnicara GORAN 

Vehicle info 
Tip vozila C5 
Vehicle Layout C5 (X7) 
VIN: VF7RWRHF89L522586 
DAM / OPR  
Kilometra�a 208624 


Vehicle identification
Datum i sat : 2014-11-19 14:13:23


Marka : CITROEN
Ime : C5
Arhitektura : C5 (X7)
Automatsko ocitavanje ili rucni unos VIN-a: : AUTO
Broj VIN : VF7RWRHF89L522586


ITEM_DIAG


Datum i sat : 2014-11-19 14:13:34



NEXT_BTN


Datum i sat : 2014-11-19 14:15:34



Globalni test :
Datum i sat : 2014-11-19 14:15:36


Prisutna racunala

BMF : Kuci�te inteligentnog opslu�ivanja (BSI)
Paket odgovora 
R61809664058780002C96640590800501FFFF084052114799
R61B1940C04A0216008022021AE0204
R61BA1800000000000000

Stanje racunala: BSI
Oznaka 1 : 9664058780
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



AAS : pomoc pri parkiranju
Paket odgovora 
R6180965601968000039663821680012DFF00054056377799

Stanje racunala: AAS
Oznaka 1 : 9663821680
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



ABRASR : sprecavanje blokiranja/proklizavanja kotaca
Paket odgovora 
R6180966622638000039666226380FFFFFFFF0001FFFFFF00

Stanje racunala: ESP81
Oznaka 1 : 9666226380
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



AFFICHEUR : vi�enamjenski ekran
Paket odgovora 
R61809645683880002C966598978047030F03074044628499

Stanje racunala: EMF_C
Oznaka 1 : 9665989780
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



AIRBAG : vozacev i suvozacev zracni jastuk
Paket odgovora 
R61809664858880000E96655581800504FF01014059103899

Stanje racunala: SAC_AUTOLIV
Oznaka 1 : 9665558180
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



AUTORADIO : Autoradio ili radiotelefon (dio autoradio)
Paket odgovora 
R618096475210770003966639387740140505024047263699

Stanje racunala: AUTORADIO
Oznaka 1 : 9666393877
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 1

F907 : Gre�ka pomocnog audio ulaza aux br. 2.
Karakterizacija : nekarakterizirano/nejasno.
Status : 
Lokaliziranje : lokalno .
Varijable pridru�ene gre�ki 




BDMC : Kuci�te memoriranja sjedala vozaca
Paket odgovora 
R61809665363980000C966536398005020400034060549299

Stanje racunala: BDMC
Oznaka 1 : 9665363980
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



BECB : Modul nadzora napunjenosti akumulatora
Paket odgovora 
R61D09664448980
R61D79664448980

Stanje racunala: BECB
Oznaka 1 : 9664448980
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



BSM : Kuci�te opslu�ivanja motora
Paket odgovora 
R618B966037648000139664705980080DFFFFFFFFFFFFFFFF

Stanje racunala: BSM
Oznaka 1 : 9664705980
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



CLIM : klima uredaj
Paket odgovora 
R61809665262380001996652623801A0CFFFF014060190599

Stanje racunala: CLIM_REGULEE
Oznaka 1 : 9665262380
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



COMBINE : instrument ploca
Paket odgovora 
R61809665364580002996655604800004FFFF034058869099

Stanje racunala: COMBINE
Oznaka 1 : 9665560480
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



CORPRO : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



CPL : senzor za ki�u i osvijetljenost
Paket odgovora 
R61809680505280000396832023800400FF02024051840699

Stanje racunala: PLUIE_LUMINOSITE
Oznaka 1 : 9683202380
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



SUSPVAR : elektronicki upravljani ovjes
Paket odgovora 
R61FEFFFFFFFF0661FFFFFF00D30005FFFFFFFFFFFFFFFF662655

Stanje racunala: SUSPENSION_ECOTECH
Oznaka 1 : 662655
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 1

U2005 : razbudivanje (nepravilnost prijema brzine vozila)
Karakterizacija : Bez karakteristike
Status : Stalna gre�ka
Lokaliziranje : udaljeni
Varijable pridru�ene gre�ki 




DIRECTN : Grupa elektropumpe servo-upravljaca
Paket odgovora 
R61809688005080000F9688005080050060010F01FFFFFFFF

Stanje racunala: GEP
Oznaka 1 : 9688005080
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



ESSUIV : brisac vjetrobrana
Paket odgovora 
R61D09682755580

Stanje racunala: MOTEV
Oznaka 1 : 9682755580
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



FSE : Sekundarna elektricna kocnica
Paket odgovora 
R61FE09000000095F03020901018007120C08FE00000001659212

Stanje racunala: FSE
Oznaka 1 : 659212
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



HDC : racunalo na gornjem dijelu stupa upravljaca
Paket odgovora 
R618096582962770013966553227705000503024061400299

Stanje racunala: VCCF
Oznaka 1 : 9665532277
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



INJ : ubrizgavanje/paljenje
Paket odgovora 
R61FE1DF20000132E0403090373020113020AFE00000003670986
R61FE1DF20000132E0403090373020113020AFE00000003670986

Stanje racunala: DCM34
Oznaka 1 : 670986
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 1

P1163 : Brizgaljke
Karakterizacija : Gre�ka : korekcija brizgalica
Status : Stalna gre�ka
Lokaliziranje : lokalno .
Varijable pridru�ene gre�ki 
Brzina vrtnje motora : 1728 okret/min
Napon akumulatora : 14.36 Volta
Stanje motora : motor radi 
temperatura rashladne tekucine : 78 �C
polo�aj papucice gasa : 18 %
struja regulatora protoka visokotlacne pumpe : 843 mA
temperatura goriva : 35 �C
izmjereni tlak goriva : 814 bar




KML : Komplet slobodne ruke (telefon)
Paket odgovora 
R61809654006480000D9666495780045000000340FFFFFFFF

Stanje racunala: KML
Oznaka 1 : 9666495780
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



PORTEC : Ploha/platina vrata
Paket odgovora 
R61809659997377000C9666025877050D0502002856687299

Stanje racunala: PDPC
Oznaka 1 : 9666025877
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



TNB : Kuci�te �aruljica nezakopcanih pojasa
Paket odgovora 
R61D79664644180

Stanje racunala: TNB
Oznaka 1 : 9664644180
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



BCM : Kutija motornog prtlja�nika
Paket odgovora 
R61809687913180002F96879131800101FFFF014060618899

Stanje racunala: COFFRE_MOTORISE
Oznaka 1 : 9687913180
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 0



RHF : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



BOITEVIT : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



AMORT : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



CSS : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



CHAUFFADD : 
Paket odgovora 

Stanje racunala: gre�ka komunikacije
Oznaka 1 : 
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 



DSG : otkrivanje preniskog tlaka u gumama
Paket odgovora 
R61809663332680000496649198800300FFFF0D01FFFFFFFF

Stanje racunala: DSG
Oznaka 1 : 9664919880
Oznaka 2 : 
Postojeci poremecaji : 1

U1213 : poremecaj informacije brzine vozila koju je mre�a CAN primila od racunala ABS-a ili ESP-a
Karakterizacija : primljena vrijednost neispravna
Status : Stalna gre�ka
Lokaliziranje : udaljeni .
Varijable pridru�ene gre�ki 
brzina vozila : Vrijednost nije na raspolaganju km/h
tlak u prednjoj lijevoj gumi : Vrijednost nije na raspolaganju bar
tlak u prednjoj desnoj gumi : Vrijednost nije na raspolaganju bar
tlak u stra�njoj desnoj gumi : Vrijednost nije na raspolaganju bar
tlak u stra�njoj lijevoj gumi : 2.3 bar
Kut obruca upravljaca : -142 Stupnjeva na lijevo �
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Od kad sam auto kupio,bile su dizne problematicne,cak se znao u leru ugasiti.
Ovaj veliki plus na trecoj brizgalici se smirio i smanjio(3o-4o),sa nekim aditivom.
Sad je ponovo prevelik da mi pokazuje gresku korekcije Ali ne pali zutu!?

Zna li neko tacno koje su gornje granice za brizgaljke!?
Citao sam da sve dok je u sabranim vrijednostima pa podjeljeno na cetiri klipa zbir ispod 2,da ne treba dirati nista!?
Tako i majstori kazu,aditiv i gas...
Zna li neko vise o tome?!
Hvala.



Kad neko kaze da hidraulika nije cudo hahha
osjetio sam malo kuckanje u prednjem desnom stabilizatoru,bar sam tako mislio jer mi je na zadnjoj inspekciji,prije 6-7 mjeseci,on bio slab,tj poceo da stradava a zatekao sam ovo i jos sumnjiv zadnji lezaj...

 
Posljednje uređivanje:

Citru

New member
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

testiranje kruga zraka, kako si ga radio, ti si drzao gas pedalom ili?

Dizne su ti rashodovane, nema tu aditiva itd...ili reparacija ili druge..shebat ces motor dugotrajnom voznjom

pogledaj si i vakume sve ali izgleda da ti je elektroventil turba pri kraju, pumpa ili instalacija pumpe aditiva...
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

testiranje kruga zraka, kako si ga radio, ti si drzao gas pedalom ili?
da i na leru sam testirao i onda ja nogom drzao gas.

Dizne su ti rashodovane, nema tu aditiva itd...ili reparacija ili druge..shebat ces motor dugotrajnom voznjom
u petak sam dogovorio bosistu da mi pregleda.
vozim ga dosta dugo a danas mi na delpy diagnostici izbaci ovu gresku a razlikuje se od moje na diagboxu.


pogledaj si i vakume sve ali izgleda da ti je elektroventil turba pri kraju, pumpa ili instalacija pumpe aditiva...
ovu gresku ne ponavlja vise za sad je valda ok,bila trenutna.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

ja sam nabavio Delphi...ali tipska je tipska...

nisi trebao nogom drzati gas...poigraj se Diagboxom ;)
nisam znao da i to moze.
upravo sam ga podiga sa 7,49 do 7,57.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

222055 trenutno.
ali sad je u boljem stanju nego kad sam ga kupio.
bio je u nekoj firmi,zuta vise gorila nego ne,tj sa njom upaljnom sam ga kupio.
imao ogrebotina na plastikama po pragovima,kao da je vozen nekim neprohodnim putevima,cak par packi od leda ili neceg slicnog ima na sebi,primjetim na suncu iz nekog ugla.

evo kako dizne stoje posle sipanja wurtovog aditiva,za ciscenje brizgalica, na servisu i predjenih pedesetak kilometara.



treca problematicna sa preko 80 vratila se na oko 30..
nadam se da ce bar tako ostati ako ne jos boboljsati se.

samo mi nije jasno koliki je tacan i propisan broj obrtaja?
kod mene ili je oko 960 sto mislim da je puno ili je oko 760 sto mislim da je malo.
ranije nisam imao mogucnost da to vidim.
znam da su mi bili uglavnom niski obrtaji kad sam ga kupio i cak u pocetku sam bukvalno cuo zvrcanje ventila,kad mu dodam gas,naglo jer mi je ostao osjecaj od predhodnog auta.
vremenom sam navikao dodavanje gasa ali npr kad je klima upaljeni sve mi se cinilo sad ce se ugasiti,rad malih obrtaja,sto se i jeste povremeno desavalo...
 
Posljednje uređivanje:

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Daj to bosch-isti da ti sredi i mirna bosna.:grin:
u petak me rekao primiti,na tel mi rekao da uopste nije do dizni...
kaze ponesi 100 maraka i dodji,sad jedva cekam da vidim tog carobnjaka hhahha
 

ZlatkoC4

Well-known member
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

u petak me rekao primiti,na tel mi rekao da uopste nije do dizni
Pa šta če ih kontrolirati ako tvrdi unaprjed da nije do njih?
Vidovit neki majstor. Znam da ovi ih očiste i usklade brizganje. i onda sve štima.
Ostalo se radi na bsi.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

zivo me zanima,sta ce da bude! ali tako mi nekako lijepo zvucao da mi je odma postalo sumnjivo.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Boga mi carobnjak udje planetom,klik klik klik upali. Daj 5o € hahha.
Auto prede,jedino sto sam vidjeo da je usao u rezervni dio i sta dalje je klikao nemam pojmaaa.
Cim mognem spojim diagbox da vidim sad parametre.
 
Posljednje uređivanje:

ZlatkoC4

Well-known member
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Boga mi carobnjak udje planetom,klik klik klik upali. Daj 5o € hahha.
Auto prede,jedino sto sam vidjeo da je usao u rezervni dio i sta dalje je klikao nemam pojmaaa.
Cim mognem spojim diagbox da vidim sad parametre.
Pa bolje dati 50e nego 100dm. bar zvuči manjeLOL

Važno je da auto prede:aplauz:
A kako misliš ušao u rezervni dio:confused:
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
re: C5 X7 2.0 HDi by "CiKo"

Hahha da malo ljepse zvuci,ma svaku marku je zaradio,svaka mu cast.
Na diagnostici je tako brzo klikao i na kraju okrenuo od mene,kad je skontao da blejim hhaha
Zahvat je trajao nepun minut,upratio sam da ulazi na opciju rezervni dio ili tako nesto,izadje iz svega upali ja upalim obrtaji 8oo i mozda neki obrtaj vise.

Dali je on usao u tu diznu i kliknuo da je zamjenjena,nova pa dao parametre ili samo podesio paljenje,pojma nemam.
Ali pozlatila mu se ruka,nikad mi ovako nije kuckao,ne urekao se.

.

edit;
Evo brzinski ulazak i izgled parametara posle carobnjaka.




 
Posljednje uređivanje:
Na vrh