C5 X7 2.0 HDi 120kW by pokra89

Brruno

Well-known member
Putem do ZG je :)
Ali trebaš se najaviti, uvijek je pun. Uzme te preko reda ako je hitno(tipa voziš se, nešto počne lupati, odmah će te uzeti da vidi što je), ali za sve drugo se treba naručiti.
Nije problem. napisi broj kad stignes
 

Milosh

Test
Dobro, neka je samo riješeno!


Charlie, dok sam bio na praksi u citroen servisu, uvijek kad je doso neki na zamjenu akumulatora prije odpajanja spojili smo prijenosni akumulator da auto neostane bez struje i memorije tipa kalendar, sat i radio bass..
To ima smisla ako ne postoji indikacija da bi bilo dobro otpojiti akumulator zbog nekog problema (tj. ako je sve u redu a samo se mijenja aku).
 
Posljednje uređivanje:

markan1000

Well-known member
@Milosh neka viagra od 120 eur.
Senzor visine i neka elektroinstalacija koja vodi do tog senzora su otišli. Bar tako kažu. Sad je li, nije li, nemam pojma, malo sam skeptičan, al auto se diže i spušta kao i prije, pa ajmo rec da je to. Znam da sam ispao ovca, možda je baš to bilo, a možda nije ništa, možda su i oni samo odspojili kleme, vratili, i sve od sebe proradilo, al u okolnostima kakve su trenutno, kad dolazi Božić i ostali blagdani i auto mi treba svaki dan, drugog izbora nisam imao.

Uglavnom, na kilometraži 164.301km, odnosno 70.220km otkad je u mene, kvar i prvo iznenadno ulaganje, ukupnog ceha od 120 eura. Idemo dalje!
kad nam majstori ne riješe kvar onda ne valjaju. a sad kad nam i riješe kvar i to brzo isto nismo baš sigurni da li valjaju :cool: činjenica je da ti je riješeno, i to brzo, ja bi na tvom mjestu bio zadovoljan. kako je entko napisao, 120 EUR i voziš se premium i dalje...
 

Milosh

Test
Ok tomica,jel mores objasnit tocno kak spojitda ne zajeebem.:thinking:
Ako smijem ja uskočiti...

Spojis pomoćni aku paralelno sa sadašnjim, znači:

+ pomoćnog na + klemu sadašnjeg i + auta
- pomoćnog na - klemu sadašnjeg i - auta

Kad staviš novi aku, otpojis pomoćni.
 

tomica0308

Well-known member
Ma mjenjaj aku ka svaki obicni auto. Ak bas hoces otvori staklo i zatvori vrata pricekaj 5min da se sve smiri poslje zatvaranja vratiju, odpoji aku i ak bus dovoljno brz mozda neces ni trebat postavljat sat i te cickarije. Al ak imas neki aku mozes bakrenim zicama povezat kleme u autu i taj aku pa da budes siguran da struje ima..samo pazi da nespojis plus na karoseriju slucajno, nek ti drzi neko..
 

Pavel

Lepi™
Meni je u ovakvoj poziciji uvijek kad ga ugasim i zaključam. Kad ga otključam nekad se podigne malo prednji kraj, nekad tek na kontaktu.

Tekućine ima dovoljno, sam si rekao da je sito puno. Senzori visine mogu biti problem, no njih si mijenjao.

Inače na jednom forumu o francuzima sam našao slijedeće, čovjek ima identičan problem kao i ti, tj. imao je.

If it's low and the pump doesn't run then it's probably the Maxi Fuse (under the injection ECU) that supplies the pump motor a relatively common failure.

Dvojica su se javila u temu, jedan je to riješio (kao i otvarač teme) zamjenom osigurača koji je vrisnuo. Drugi je imao problem sa akumulatorom. Nije siguran da li je akumulator bio pri kraju životnog vijeka ili je jednostavno podivljao, no njemu je poremetio elektroniku. Promjena akumulatora uz postupak spuštanja prozora, zaključavanja itd. i problem je riješen. Doduše navodno tu ima onda posla i sa dijagnostikom tj. podešavanjem elektronike ukoliko se sama ne resetira.

A defective or discharged battery can cause a lot of headaches and may result it more problems after performing this procedure.

Drop the suspension to low (to prevent the pump running when you refit the battery).
Open the driver's window and remove the keys, close any doors.
Wait at least ten minutes, ideally half an hour.

Unclip the battery leads.
Short them together through a resistance - a festoon bulb is ideal - for a minute or so.
Short the battery leads together for a minute.

Wait at least half an hour.

Replace the battery and clip the leads on. Do not open the door or otherwise disturb the car.
Wait at least ten minutes.
Reach in through the window and put the sidelights on. Wait a few minutes, five to ten ideal.
Reach in and turn the ignition on but do not start the engine. Wait five minutes.
Start the engine and let it idle for five minutes.
Open the door, get in and operate the suspension buttons.


Isto tako korozija ti može biti problem. Èovjek je na istoj temi prijavio kako mu je osigurač vrisnuo nedugo nakon promjene.

Ovdje ti je ostatak teme pa možda pomogne:

Blokirani ovjes
 

Brruno

Well-known member
Ne moze nijedan feder zamijenit osjecaj hidraulike. Desavaju se naravno ovakve stvari,ali vecinom nakon 4-5 godina starosti ili vise od 150000km. U to vrijeme se vozis bolje nego Elizabeta II.
 

pokra89

Well-known member
Ma gledajuc to, moj je ispunio oba uvjeta. Lako mi je za to, sve što čovjek napravi može se i pokvariti, moje sljedeće auto će vjerojatno biti c5 hidrauličar, jer nakon ovoga sve mi je kočija.

Al problem cijele priče jeste da je u pitanju ljudski faktor, tj netko misli da zna svoj posao, a ne zna. Uz iole skolovanijeg majstora, ovo auto uz minimalne troškove prelazi pola milijuna bez problema. Ali kad se pojavi problem, onda se gleda gdje je uzrok, a ne da se sili i goni do krajnjih granica. Rikne osigurač, a oni stave jači, koji naravno sprži cijeli sistem.
 

Brruno

Well-known member
Ma gledajuc to, moj je ispunio oba uvjeta. Lako mi je za to, sve što čovjek napravi može se i pokvariti, moje sljedeće auto će vjerojatno biti c5 hidrauličar, jer nakon ovoga sve mi je kočija.

Al problem cijele priče jeste da je u pitanju ljudski faktor, tj netko misli da zna svoj posao, a ne zna. Uz iole skolovanijeg majstora, ovo auto uz minimalne troškove prelazi pola milijuna bez problema. Ali kad se pojavi problem, onda se gleda gdje je uzrok, a ne da se sili i goni do krajnjih granica. Rikne osigurač, a oni stave jači, koji naravno sprži cijeli sistem.
Kad rikne osigurac,ako izgori i nakon zamjene,norlmano mora biti isti, znaci da pumpa odlazi polako. O tome se pisalo vec dosta puta i u vecini slucajeva bude tako
 

ZlatkoC4

Well-known member
Blaženi federi
Ima tu istine ali hidrauličar je jednostavno hidrauličar i ne postoji auto koji taj osječaj može zamjeniti to može samo Citroen:cool:
Ne moze nijedan feder zamijenit osjecaj hidraulike
:palacgore:
Ma gledajuc to, moj je ispunio oba uvjeta. Lako mi je za to, sve što čovjek napravi može se i pokvariti, moje sljedeće auto će vjerojatno biti c5 hidrauličar, jer nakon ovoga sve mi je kočija.
:stovanje::palac-gore::palac-gore::palac-gore::palac-gore:
 

Milosh

Test
E stvarno, kad čitam tu proceduru na engleskom, samo mi fali rečenica koja kaže da opereš ruke prije nego daš kontakt. Kao da pališ sisteme spejs šatla pred polijetanje.

Ne kažem da to nema nekog uporišta, ali mi definitivno djeluje preoprezno i pretjerano.
 

Brruno

Well-known member
I ja isto mislim. Ajde da ga pustis 10 minuta bez struje da se isprazne i najmanji/najveci kondenzari ali brate mili kao da diram neke druge stvari a ne auto.
 
Na vrh