C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

sir.Oliver

Well-known member
nemoj opruge , lepši je gasni amortizer . Novosadski " Novopak " ih proizvodi i po porudžbini ..... ja imam na Elysée stavljen i ide kao mina .... super stvar . ( mada , ja već klikeram kako odraditi i zatvaranje , ne samo otvaranje )
 

Milosh

Test
nemoj opruge , lepši je gasni amortizer . Novosadski " Novopak " ih proizvodi i po porudžbini ..... ja imam na Elysée stavljen i ide kao mina .... super stvar . ( mada , ja već klikeram kako odraditi i zatvaranje , ne samo otvaranje )
Hvala za informaciju, pokušaću vidjeti mogu li napraviti takve kakvi meni trebaju. Treba jako velika sila a amortizeri moraju biti baš mali.
 

Milosh

Test
Račun od servisa:



Malo smo se umivali, i šminkali. To drugim riječima znači da sam ja pola sata bio dokon. :hmmm: :confused: :wtf:

Prije :eek:



Poslije :angel:



 

Profiler07

Well-known member
Ne znam zasto radis servise u BLOK-u poznato je da su najskuplji i nisu bas toliko strucni,dok sam imao peugeota uvijek sam radio u Dedovica na Barama!sjecam se i sad da je kod njih set kvacila za 2.0 79kw 2009g bio 750km,dok su ostali trazili oko 1100km i 1.su poceli ubacivati fixni umjesto plivajuceg zamajca koji se pokazao dosta bolji!opet...svako zna svoje ali moja preporuka je Dedovic
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
poceli ubacivati fixni umjesto plivajuceg zamajca
Da to netko radi, je ne mogu vjerovati. Mislim mogu, ali se zgražam. To jedino rade šoderaši kad prodaju auto, pa da namagarče budućeg kupca nesretnika.
 

Milosh

Test
Ozbiljno pitam, sta je outlet tank, sta si radio?
Onaj servis što sam nedavno radio, dihtung dekla, termostat, mikro remen i antifriz. Outlet tank je to vezano za termostat, kućište sigurno jeste promijenjeno, ali nisam siguran je li i sam termostat u njemu. Možda to uvijek ide zajedno, bilo bi logično.

Ne znam zasto radis servise u BLOK-u poznato je da su najskuplji i nisu bas toliko strucni,dok sam imao peugeota uvijek sam radio u Dedovica na Barama!sjecam se i sad da je kod njih set kvacila za 2.0 79kw 2009g bio 750km,dok su ostali trazili oko 1100km i 1.su poceli ubacivati fixni umjesto plivajuceg zamajca koji se pokazao dosta bolji!opet...svako zna svoje ali moja preporuka je Dedovic
A zato što ne znam kod koga drugog da idem. Citroen servisu ne vjerujem previše, od PSA mi je ostao samo Blok. A plus imam i to poznanstvo sa serviserom pa mi to nekako daje dodatnu sigurnost. Možda sam i ovdje na forumu odmah u početku pitao zna li neko dobar servis u Sarajevu i okolini ali nisam ništa saznao. Za tog Dedovića iskreno prvi put čujem.

Da to netko radi, je ne mogu vjerovati. Mislim mogu, ali se zgražam. To jedino rade šoderaši kad prodaju auto, pa da namagarče budućeg kupca nesretnika.
Meni je to potpuno logično, u Bosni. Da to radi ovlašteni, malo mi je čudno, ali me ne iznenađuje. Btw, to radi 95% ljudi u BiH kad im ode plivajući, i nemaju nekih negativnih iskustava. To je jednostavna logika preživljavanja. Ja sam do sad vozio dva auta u koja su ugrađeni klasični zamajci umjesto plivajućih i bilo je teško (zapravo nemoguće) uopšte primjetiti razliku pri vožnji (vozio sam ih dugo, i sa oem plivajućim i poslije sa klasičnim, Focus MK1 TDCI i Golf IV TDI).
 

Cutac

Prèkaroš
Aha.
Zašto si termostat mijenjao?

Poklopac ventila je plastični? Za VTi motore je preporuka(a i za većinu sa plastičnima) da se stavi diht masa, a ne gotova brtva.
 

Milosh

Test
Zašto si termostat mijenjao?
Bio u ovlaštenom Peugeot servisu da dogovorim zamjenu dihtunga dekla. Rekao im za ono fantomsko curenje ulja dole na spoju motora i mjenjača. Digli auto, čovjek pogledao i odmah rekao da je to antifriz a ne ulje. A inače mi zadnjih par mjeseci pomalo gubi antifriz a ja dosipam, ali nisam ništa mogao vidjeti ispod auta (da ostaje na tlu). Daljom inspekcijom sa gornje strane utvrđeno da curi na samom kućištu termostata. Po riječima majstora, ne treba čekati sa zamjenom jer će sve više curiti i može skroz pući kućište.
Poklopac ventila je plastični? Za VTi motore je preporuka(a i za većinu sa plastičnima) da se stavi diht masa, a ne gotova brtva.
Bila je originalno brtva i kod zamjene u ovlaštenom stavljaju brtvu, e sad šta je bolje, možda u ostalim neovlaštenim servisima ljudi stavljaju diht masu, ne znam.
 

Cutac

Prèkaroš
Znam da je bila brtva, bila je i meni i bolje je staviti masu da se izbjegne potencialno lose nasjedanje i deformacija poklopca.
 
Na vrh