C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Dobro rjesen auspuh nece tu bit vise problema! Branik si dobro prekrstio :) i ja cu svoga skoro skidat, neko ga je prije lose odradio sad pokaziva gdje je pretjerano filerovano! Treba to dat u komoru i odradit po pe esu
Da, takav je i plan.

Išao si na BSI i acutator tests ili tako nešto? Tamo ima opcija za nivo ulja(bar u c4) i kad odabereš očitava razinu, tj. možeš refreshati.



Spoj motora i mjenjača, kvačilo nema dio koji je izložen vanjštini. Kad skineš mjenjač imaš "rupu" za kvačilo, jedina brtva koja može pustiti(a da vidiš) je između motora i kućišta mjenjača(koje u sebi ima kvačilo i u posebnoj, izoliranoj, komori, zupčanike.
BSI > Custom Parameter Measurement > Engine Information > Current Oil Level

Samo tu sam našao tu informaciju, i nema potrebe da se radi refresh već on svakih par sekundi radi update informacije i prikazuje se kao grafikon, samo što nema nikakvih smislenih vrijednosti, već nešto kao max je 300 i nešto, a neka gornja granica je 200 i nešto..

To sam i ja pretpostavio za taj spoj, ali nije mi jasno otkud da odatle curi ulje. Zar ne bi tu unutra trebalo biti suvo? To je faktički ono zvono od kvačila.
 

Cutac

Prèkaroš
već nešto kao max je 300 i nešto, a neka gornja granica je 200 i nešto..
Možda očitanje senzora, ali ne u user friendly mjernoj jedinici nego u nekom mV ili tako nečemu?

To sam i ja pretpostavio za taj spoj, ali nije mi jasno otkud da odatle curi ulje. Zar ne bi tu unutra trebalo biti suvo? To je faktički ono zvono od kvačila.
Može ili iz mjenjača ili iz motora. Iz motora ide zamašnjak, a iz mjenjača osovina koja ide na kvačilo(ne znam jel to ima naziv neki).

Ali ako tu curi, onda curi još negdje.

Operi sprejem za kočnice/kontakte/EGR pa vidi opet.
Lako moguće da curi od negdje i slijeva se tu.
 

Milosh

Test
Ma da, zapravo je i meni logično da dolazi iz jedne od tih dviju strana. Kao što kažem, tu bi valjda trebalo biti suvo.

Ma prali smo dva puta ali problem je što je tu teško išta vidjeti, trebalo bi baš cijeli mjenjač odmastiti sa donje strane.
 

pokra89

Well-known member
svog kad sam kupovao vidio sam da se prelijeva. al obzirom da sam ih vidio jedno 100 prije mog, i u samo 2 nisam vidio nikakvu neravninu, a oba su nedavno izašla iz tvornice, nisam to uzeo kao neki deal breaker. a da mi smeta, smeta mi, pogotovo kad sam u drugom autu i s upaljenim svjetlima se približavam svojemu. da bi nekad to odradio kako treba, vjerojatno bi, a kad, nemam pojma. još mi je pukla i ona plastika, kao onaj jezičak što je ispod branika.

inače, kod bijelog se najmanje primjeti.
 

Milosh

Test
Evo kako kod mene na C5 izgleda prikaz nivoa ulja u motoru u Diagbox-u.

Informacija je predstavljena u obliku grafikona koji se stalno automatski update-a.

 

Cutac

Prèkaroš
To ja koristim za temperature i tlakove, ali ne za ulje.
Èudno da nema sekciju za mjerenje ulja u postotku.

Aj kad budem u c4 ti snimim kako moj radi i pošaljem.
 

Milosh

Test
Bio u ovlaštenom Peugeot servisu da dogovorim zamjenu dihtunga dekla. Rekao im za ono fantomsko curenje ulja dole na spoju motora i mjenjača. Digli auto, čovjek pogledao i odmah rekao da je to antifriz a ne ulje. A inače mi zadnjih par mjeseci pomalo gubi antifriz a ja dosipam, ali nisam ništa mogao vidjeti ispod auta (da ostaje na tlu). Daljom inspekcijom sa gornje strane utvrđeno da curi na samom kućištu termostata. Po riječima majstora, ne treba čekati sa zamjenom jer će sve više curiti i može skroz pući kućište.

Dogovorena zamjena dihtunga dekla, mikro remena, kućišta termostata i antifriza. Ukupna cifra dijelova i posla 420 KM, što me iznenadilo, nisam očekivao toliku cifru. Još je to sa 10% popusta.
 
Na vrh