C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
Aktivirao ponovo sklapanje retrovizora i podesio da se na srednju tipku ključa otključava gepek. Samo se tipka drži par sekundi i gepek se otključa, samo je bezveze što pri tome otključa cijeli auto (ako je bio zaključan, naravno).

Naručen kabal od 1m za Joying display, direktno od njih, cijena samo 5$. :)
 

Cutac

Prèkaroš
Jel ti ga onda oni podizaci bar skroz otvore?
Jer to bi trebalo raditi na nacin da drzis tipku, digne ti gepek, zalupis ga i to je to.
 

Doomsday

U prolazu...
Većinom vozila koja imaju posebno dugme za otključavanje gepeka na daljinskom, kad je auto zaključano, pritiskom na to dugme otključaju, a neki i barem djelomično otvore, samo gepek, i pri tome NE otključaju ostala vrata...

Kad se gepek nakon toga zatvori, opet je zaključan, a i ostala vrata ostaju zaključana jer nisu ni bila otključana, nema potrebe za pritiskanjem dugmeta za zaključavanje...

Po ovome što Milosh govori, meni se čini kako to dugme otključa SVA vrata, i djelomično otvori gepek, pa ako se ugrade podizači gepek se sam otvori do kraja, što znači da nakon zatvaranja gepeka, OBAVEZNO se mora auto opet zaključati...

Valjda... :D
 

diegos

Well-known member
Ha, čuj... Prednost u ovom slučaju je da možeš ući u auto ako ti se dogodi da ostaviš ključ u gepeku i zatvoriš gepek :D
 

Milosh

Test
takvo dugme vec imamo na kljucu :D:D
Imaš dugme za otključavanje četvoro vrata, ali nemaš dugme za otključavanje i petih (gepeka).
Jel ti ga onda oni podizaci bar skroz otvore?
Jer to bi trebalo raditi na nacin da drzis tipku, digne ti gepek, zalupis ga i to je to.
Tako bi trebalo raditi.

Lifteri nisu još ugrađeni, opet ne pratiš i brzaš sa zaključcima. :D
Većinom vozila koja imaju posebno dugme za otključavanje gepeka na daljinskom, kad je auto zaključano, pritiskom na to dugme otključaju, a neki i barem djelomično otvore, samo gepek, i pri tome NE otključaju ostala vrata...

Kad se gepek nakon toga zatvori, opet je zaključan, a i ostala vrata ostaju zaključana jer nisu ni bila otključana, nema potrebe za pritiskanjem dugmeta za zaključavanje...

Po ovome što Milosh govori, meni se čini kako to dugme otključa SVA vrata, i djelomično otvori gepek, pa ako se ugrade podizači gepek se sam otvori do kraja, što znači da nakon zatvaranja gepeka, OBAVEZNO se mora auto opet zaključati...

Valjda... :D
Sve tačno..
Ha, čuj... Prednost u ovom slučaju je da možeš ući u auto ako ti se dogodi da ostaviš ključ u gepeku i zatvoriš gepek :D
To jeste prednost. :D
 

Milosh

Test
pa kad otkljucam auto, otkljuca se i gepek. bar kod mene. Ako ce se podici skroz na dugme kad ugradis liftere, to je ok
Kako misliš, jel nakon otključavanja auta možeš otvoriti gepek samo podizanjem ili moraš pritisnuti taster na bravi gepeka?


Evo video koji pokazuje kako to trenutno funkcionise:

[ame]https://youtu.be/R63nPkuHnzs[/ame]
 
Posljednje uređivanje:

Doomsday

U prolazu...
Ma to je u biti razlika u bravi tj. izvedbi brave na gepeku...

Ako brava ima samo mikroprekidač koji funkcionira kao kvaka na svim ostalim vratima, nije moguće imati 'automatsko' otvaranje gepeka na feder/podizače čak i ako imaš dugme za otključavanje gepeka na daljinskom...

Tako je sad kod mene na Škodi Fabiji, ima dugme na daljinskom za gepek, i ono samo praktički pusti struju do mikroprekidača, pa se gepek otključa, ali tek kad ja fizički pritisnem mikroprekidač gepek se može podignut i otvorit...

Jedina prednost u ovom slučajuje što na to dugme otključa se samo gepek, i nakon što ga jednom otvoriš pa zatvoriš, opet se zaključa gepek, a ostala vrata su stalno bila zaključana... I da, kako kolega reče, ako ti ključ upadne u gepek pa ga zatvoriš, zayebo si se... :whistling:

Drugi slučaj je na C5, on otključa sva vrata kad držiš pritisnuto srednje dugme, ali ne samo otključa nego i OTVORI gepek, tako da se samo mora podignut, pa ga federi/podizači nakon takvog otvaranja mogu 'automatski' dignut...

Fiat Bravo kojeg sam nedavno prodao je imao kombinaciju oba, otključavao je samo gepek na dugme, i također ga je otvarao, pa ga je trebalo samo podignut, i ako na podizače nabaciš federe, dobiješ 'automatsko' otvaranje i podizanje gepeka...

Također, otključavao je samo gepek, ostala vrata ostaju zaključana, i nakon zatvaranja gepeka on se također ponovo zaključa, yebo si isto ježa u leđa ako ti ključ upadne u gepek...

:cool:
 

Doomsday

U prolazu...
Samo otkljucava, ne otvara ga
Jesi siguran...?

Mislim, bez federa i/ili podizača neće ga sam otvorit, ali nakon što držiš par sekundi srednju tipku i on odradi svoje, možeš li podignut gepek tako da ga bilo gdje samo gurneš prema gore, ili moraš opet pritisnut mikroprekidač pa onda podizat...?

Pretpostavljam da ipak otvori, tj. omogući otvaranje bez pritiskanja daljnjih dugmadi ili mikroprekidača...

Ali, znamo da je pretpostavka majka svih zayeba, tako da...

Valjda... :D
 

gambler072

C5 enthusiast
Moje srednje dugme uopste ne radi to, nego pali farove. A mislim da se nismo odmah na prvu razumjeli, jer je Milosh napisao da mu pritisak na srednje dugme otkljuca gepek i sva vrata(misleci i na to da se gepek otvori malo), dok sam ja to protumacio kao samo otkljucavanje svih brava bez otvaranja icega, sto kod mene odradi standardna tipka za otkljucavanje, dok kod nekih auta imas posebnu tipku za otljucavanje gepeka (kod druga na vw je tako), kad pritisne otkljucavanje auta otkljucaju se vrata, gepek ne.
 

Milosh

Test
Ako brava ima samo mikroprekidač koji funkcionira kao kvaka na svim ostalim vratima, nije moguće imati 'automatsko' otvaranje gepeka na feder/podizače čak i ako imaš dugme za otključavanje gepeka na daljinskom...
Mislim da si se malo zapetljao, mikroprekidač nije isto što i kvaka na ostalim vratima. Kvaki je potrebna struja da otključa vrata i zatim fizičko pomjeranje da se vrata oslobode tako da se mogu povući/otvoriti, a mikroprekidač samo na osnovu struje otključa vrata gepeka i ona se odmah mogu i otvoriti povlačenjem. Drukčija je konstrukcija brave.

Jedina prednost u ovom slučajuje što na to dugme otključa se samo gepek, i nakon što ga jednom otvoriš pa zatvoriš, opet se zaključa gepek, a ostala vrata su stalno bila zaključana...
Tako je bilo na mom Focusu.

Drugi slučaj je na C5, on otključa sva vrata kad držiš pritisnuto srednje dugme, ali ne samo otključa nego i OTVORI gepek, tako da se samo mora podignut, pa ga federi/podizači nakon takvog otvaranja mogu 'automatski' dignut...
Tako je, to je ono što sam gore napisao. Znam da se u principu razumijemo, samo sam gore pojasnio ono što si i ti mislio. :)

Fiat Bravo kojeg sam nedavno prodao je imao kombinaciju oba, otključavao je samo gepek na dugme, i također ga je otvarao, pa ga je trebalo samo podignut, i ako na podizače nabaciš federe, dobiješ 'automatsko' otvaranje i podizanje gepeka...

Također, otključavao je samo gepek, ostala vrata ostaju zaključana, i nakon zatvaranja gepeka on se također ponovo zaključa, yebo si isto ježa u leđa ako ti ključ upadne u gepek...
Opet, tako je i kod Focusa.

Samo otkljucava, ne otvara ga
O kom dugmetu pričamo, o srednjem ili onom donjem koje inače otključava vrata?
 

Cutac

Prèkaroš
Ako brava ima samo mikroprekidač koji funkcionira kao kvaka na svim ostalim vratima, nije moguće imati 'automatsko' otvaranje gepeka na feder/podizače čak i ako imaš dugme za otključavanje gepeka na daljinskom...

Tako je sad kod mene na Škodi Fabiji, ima dugme na daljinskom za gepek, i ono samo praktički pusti struju do mikroprekidača, pa se gepek otključa, ali tek kad ja fizički pritisnem mikroprekidač gepek se može podignut i otvorit...
Ne bih se složio, c4 i Panda imaju tipku za gepek(fizički na gepeku), a na ključ možeš stisnuti da se dogodi što bi se dogodilo kada bi stisnuo tipku na gepeku, tj. da "poskoči", tj. da "unlatch" gepeka bude.
Mazda 6 je imala otključavanje gepeka na tipku, ali si morao povući kvaku da ga "unlatch-aš", mislim da je to to na što ti misliš.

Kod Milosha nije problem u izvedbi gepeka nego u softveru, koliko ja mogu zaključiti :D
 

Milosh

Test
Moje srednje dugme uopste ne radi to, nego pali farove.
To je i kod mene radilo srednje dugme, ali sam dijagnostikom promijenio ponašanje srednjeg dugmeta (i nabavio ključeve sa simbolom gepeka, btw).

O donjem, ono otkljuca sve brave ukljucujuci i gepek, ali ga ne otvara, bilo bi besmisleno
Donje dugme ne bi trebalo da otključava gepek, on se otključava tek na pritisak na mikroprekidač na gepeku (osim ako neko nema napravljeno ovo kao ja da ključ otključava gepek).

Jer ako ti donje dugme svaki put otključa gepek, onda bi ga morao svaki put prije vožnje zalupiti da se zatvori, inače bi u vožnji dobio poruku ''Boot open''.

Ajde samo odgovori na ovo pitanje i sve će nam biti jasno:

jel nakon otključavanja auta na donje dugme možeš otvoriti gepek samo podizanjem ili moraš pritisnuti taster na bravi gepeka da bi ga mogao podići?
**********************************************************************************************

Ne bih se složio, c4 i Panda imaju tipku za gepek(fizički na gepeku), a na ključ možeš stisnuti da se dogodi što bi se dogodilo kada bi stisnuo tipku na gepeku, tj. da "poskoči", tj. da "unlatch" gepeka bude.
Mazda 6 je imala otključavanje gepeka na tipku, ali si morao povući kvaku da ga "unlatch-aš", mislim da je to to na što ti misliš.
Tako je.

Kod Milosha nije problem u izvedbi gepeka nego u softveru, koliko ja mogu zaključiti
Kod Milosha nema problema. :cool:



Osim jednog malog, o tome kasnije. :D
 
Na vrh