Ma to je u biti razlika u bravi tj. izvedbi brave na gepeku...
Ako brava ima samo mikroprekidač koji funkcionira kao kvaka na svim ostalim vratima, nije moguće imati 'automatsko' otvaranje gepeka na feder/podizače čak i ako imaš dugme za otključavanje gepeka na daljinskom...
Tako je sad kod mene na Škodi Fabiji, ima dugme na daljinskom za gepek, i ono samo praktički pusti struju do mikroprekidača, pa se gepek otključa, ali tek kad ja fizički pritisnem mikroprekidač gepek se može podignut i otvorit...
Jedina prednost u ovom slučajuje što na to dugme otključa se samo gepek, i nakon što ga jednom otvoriš pa zatvoriš, opet se zaključa gepek, a ostala vrata su stalno bila zaključana... I da, kako kolega reče, ako ti ključ upadne u gepek pa ga zatvoriš, zayebo si se... :whistling:
Drugi slučaj je na C5, on otključa sva vrata kad držiš pritisnuto srednje dugme, ali ne samo otključa nego i OTVORI gepek, tako da se samo mora podignut, pa ga federi/podizači nakon takvog otvaranja mogu 'automatski' dignut...
Fiat Bravo kojeg sam nedavno prodao je imao kombinaciju oba, otključavao je samo gepek na dugme, i također ga je otvarao, pa ga je trebalo samo podignut, i ako na podizače nabaciš federe, dobiješ 'automatsko' otvaranje i podizanje gepeka...
Također, otključavao je samo gepek, ostala vrata ostaju zaključana, i nakon zatvaranja gepeka on se također ponovo zaključa, yebo si isto ježa u leđa ako ti ključ upadne u gepek...
