OK, imam 4 komada plava od 3,5 cm unutrašnjeg promjera 9 mm kako sam ti napisao, ako zatreba, javi...
Hvala, budemo vidjeli kako ide pa se čujemo!
Ja upravo kliknuh oba ebay linka, oba otvorila...
Evo i meni na kompu otvara, na telefonu mi nešto nije htjelo otvoriti link.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Danas sam malo čačkao po autu ali nisam ništa konkretno napravio.
Taj problemčić koji sam spominjao je sledeći: prije pola godine mi je auto prvi put prikazao grešku na tabli ''Engine
Fault - Repair Needed''. Ispostavilo se da je motorni ECU bio izgubio komunikaciju sa BSI-em i zato je prikazao grešku.
Izbrisao sam je i sledećih pola godine se nije javljala.
Prije oko 7 dana se opet pojavila. Pošto sam se žurio, pogledam greške pomoću BT ELM327 adaptera i Torque aplikacije i vidim da je greška U0140. Sve greške koje počinju sa U su greške u komunikaciji i uglavnom nisu jako bitne, a i prilično su česte. Obrišem grešku pomoću aplikacije i nakon toga vozim auto dva dana, sve ok. Nakon ta dva dana, opet se pojavi greška. Ovaj put pogledam pomoću dijagnostike i vidim da je ista greška u pitanju. Obrišem je i sve opet ok dva dana. Nakon dva dana se ponovo pojavi, ja je opet obrišem Torque-om.
Inače, kad se pojavi ta greška, to se samo prikaže na tabli jednom nakon paljenja i onda ostane svijetliti simbol motora na tabli, ali auto normalno ide, nije u limp modu, normalno vuče i prima gas sve do limita obrtaja.
Danas pogledam gdje se nalaze konektori koji spajaju Engine ECU i BSI i lociram ih na šemama. Ideja mi je bila da ih samo odspojim i pokušam malo posprejati kontakt sprejem, da skine eventualnu oksidaciju koja bi mogla praviti problem.
Do konektora motornog ECU-a sam lako došao, ali do onih na BSI-u nisam mogao. Taj konektor je najviši na njemu i ne može mu se lako prići. Možda bih mogao kad bih prethodno otkopčao i maknuo sve konektore u stranu.
Uglavnom, nasprejao sam i posušio konektore od Engine ECU-a i sve vratio na mjesto, ispoštovao proceduru za reset BSI-a. Nakon toga upalio auto da vidim jel sve radi, radi sve normalno ali grešku je opet prikazao.
Moram sad malo potražiti po netu pominje li se ta greška negdje. Ako ne nađem nikakvo gotovo rješenje, pokušaću doći i do tog konektora na BSI-u.
Engine ECU i njegovi konektori:
*************************************************************
Takođe sam pokušao da riješim problem desnog rikverc svjetla koje ne radi (dobija napon ali je struja premala da bi išta upalila, a BSI ima grešku Right Hand Reversing Light Fault - Permanent connection to positive).
Po šemama od C5, BSI bi lijevo i desno rikverc svjetlo trebao da napaja preko dva odvojena izlaza, jedan za lijevu a drugi za desnu stranu. Na mom autu, izlaz iz tog konektora koji bi trebao služiti za desno svjetlo ne postoji (prazno), a za lijevu postoji. Potvrdio sam da ta žica dobija napon kad ubacim u rikverc. Moja pretpostavka je da se ta žica dalje negdje grana na lijevu i desnu stranu.
Skinem oblogu vrata gepeka da vidim da nije tu negdje problem, sve izgleda uredno. Žice za lijevu i desnu stranu dolaze odvojene (2 žice) do vrata gepeka. Dalje ih nisam za sada uspio pratiti kuda idu, mogao bih skinuti donje obloge na lijevom C stubu.
Napravim test, sa desne lampe koja ne radi skinem + žicu, ubacim u rikverc i jednom žicom prenesem plus sa lijeve sijalice na desnu. Obe na trenutak zasvijetle ali se onda ugase. BSI vjerovatno detektuje preveliku potrošnju pa ugasi taj izlaz. Samo izbacivanje iz rikverca i ponovno ubacivanje je dovoljno da ponovo lijeva proradi.
Sad mi je ideja ovako na prvu pokušati pronaći LED sijalicu sa tim čudnim grlom. Na ovoj piše (čini mi se) 21W UW, tako nešto. Skroz je usko grlo i ima dva pipka koji ne stoje pod 180 stepeni, već možda pod 120 (zaboravio sam je uslikati).
*************************************************************
Dok sam tražio kuda idu kablovi iz vrata gepeka, skinuo sam oblogu desne mulde i imam šta vidjeti, već imam ugrađene liftere gepeka.
Isti su kao oni koje sam (možda) nepotrebno nabavio na otpadu.
E sad, pošto je sila ovih liftera 495N, a vidio sam da je jedan rus (koji originalno nije imao liftere) ugradio liftere od 500N i nisu mu bili dovoljni da podignu gepek, pa je dodatno stavio neke opruge, došao sam na malo drukčiju ideju.
Možda bih mogao ovaj par liftera koje sam našao na otpadu takođe ugraditi, paralelno sa ovima koji su već unutra.
Ovako to izgleda:
I lifteri sa otpada:
Ideja mi je da bih ih možda mogao staviti sa druge strane ovog zakrivljenog nosača gepeka (na taj nosač je i oem lifter pričvršćen). Trebao bih naći onu jednu glavu na koju se nataknu i za nju urezati navoj u tom nosaču, a u limu iza urezati navoj za ovaj vijak na kraju liftera. Kontam da bi to možda moglo biti elegantno rješenje, elegantnije od kojekakvih opruga, a možda bi i otvaranje bilo ljepše nego sa oprugama.