C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Doomsday

U prolazu...
Mislim da si se malo zapetljao, mikroprekidač nije isto što i kvaka na ostalim vratima.
Nope, nisam se zapetljao, rekao sam točno što sam i mislio... :D

Na Fabiji, mikroprekidač na gepeku više funkcionira kao kvaka na vratima jer kad stisneš ili otključavanje svih vrata, ili samo tipku sa otključavanje gepeka, svejedno, on samo dobije struju na mikroprekidač, ne 'okine' bravu gepeka niti u jednom niti u drugom slučaju, moraš uvijek fizički ga pritisnut da bi se otvorilo gepek...

I tu je jedina prednost a ujedno i mana ako upadne ključ, kako već gore napisah, u tome što ne otključa sva vrata nego samo gepek, i po zatvaranju opet ga zaključa...

kad pritisne otkljucavanje auta otkljucaju se vrata, gepek ne.
E ovo nisam još na niti jednom autu primjetio, valjda kad otključaš auto i gepek se uvijek otključa...

Iznimka je bila Astra sedan što smo ih imali, dvije generacije prije trenutno aktualne, koja nije imala izvana nigdje mikroprekidač, a ove naše nisu ni na ključu imale dugme za gepek, jedino si ga mogao otvorit dugmetom na instrument tabli, koje bi ga praktički mrvicu i podiglo, i to je bio jedini način... Eh...

:wtf:

P.S. Miloshe, mislim da ja i ti različito percipiramo otključavanje i otvaranje gepeka...

Za mene je gepek zaključan kad ga ne možeš otvoriti pritiskom na mikroprekidač, a otključan kad ga možeš otvoriti pritiskom na mikroprekidač, dok ove tipke na većini daljinskih praktički i otključavaju i otvaraju simulirajući pritisak na mikroprekidač...

Eto, to sam mislija...

Valjda... :D
 

gambler072

C5 enthusiast
Ajde samo odgovori na ovo pitanje i sve će nam biti jasno:

Citat:
Milosh:
jel nakon otključavanja auta na donje dugme možeš otvoriti gepek samo podizanjem ili moraš pritisnuti taster na bravi gepeka da bi ga mogao podići?
Mislim da sam negdje napisao, moram pritisnuti taster, u protivnom bi mi svaki put gepek bio otvoren kad sjedam u auto :)

P.S. Miloshe, mislim da ja i ti različito percipiramo otključavanje i otvaranje gepeka...
Isto tako :)
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Milosh kad zavrsis, sto znam da hoces! I ako radilo, znam da hoce! Poslikaj i objasni, jer ja sad nekopcam nista :D al uspijem otvorit gepek rukom svaki put! Al ak moglo na gumb, super! Volim stiskat gumbice :)
 

Milosh

Test
Dooms, ok, sad razumijem šta si mislio za Fabiu. :)

Ma da, svi u principu pričamo o istim stvarima a pričamo različito. :D

Gambler, sve jasno, ponaša ti se kao i kod ostalih.

Mengela, naravno. Nema šta kontati, kad završim (nadam se), biće kao na tom videu ali umjesto da ja rukom podižem gepek, nakon držanja tastera na daljinskom, trebao bi se sam podići.
 
Posljednje uređivanje:

Spawn

Well-known member
Cutac nemoj sad zbunit ljude s jednim komentarom. :D.
Inace na rijetkim autima se gepek sam podize kad ga otkljucas. Vise manje sve je to DIY

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=B5sIk1IU0Fg[/ame]
 

Doomsday

U prolazu...
Da, ali na autima koji imaju dugme na daljinskom samo za gepek i kod pritiska ne samo otključaju gepek nego i odrade 'okidanje' mikroprekidača brave tako da se vrata praktički počnu otvarat, ugradnjom podizača/federa možeš dobiti automatsko otvaranje gepeka na daljinski...

Valjda... :D
 

Spawn

Well-known member
Bez podizaca nece nijedan. Dugme na daljincu je u vecini slucajeva namijenjeno samo za otkljucavanje gepeka bez otkljucavanja auta. A automatsko podizanje je feature kojeg rijetko koji auto ima.
 

Doomsday

U prolazu...
Miloshe, ako je taj problemčić što imaš da sa podizačima gepek ne ide gore jer inicijalno nema dovoljno potiska, rješava se jednostavno, sa federima... Pisao sam ti već o tome...

@Milosh - ako ti se ne da tražit federe, imaš ovde podesive za relativno malo love...

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_sop=15&_nkw=Car+Trunk+Boot+Lid+Lifting&rt=nc&LH_BIN=1

Pa ako bude radilo OK kad podesiš da ga dovoljno trzne i otvori bez plinskih amortizera, ako ne bude previše udarao kad se zaustavlja, to je to... Ako bude tako, i bude lako i jednostavno napravit , te ako ti napraviš dobar tutorial za nas većinom plašljive laike, već vidim kako će sva ekipa sa C5 naručit te federe i reprogramirat ključeve...

Ako ne, ti još na to dodaš plinske amortizere, i eto ga...
Sad, kako sam već pisao, sa takvim fedreima, dobro namještenim, mislim da C5 može imat podizanje gepeka i bez dodatnih podizača... Ti kako sad imaš podizače, možeš i na njih direktno stavit federe, nešto ovako najčešće stavljaju, plave...

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_BIN=1&_nkw=Mould+Die+Compression+Spring+20+mm+OD&_sop=15

Imam ti ja takva 4 komada plava 35 x 16 x 9 mm... Mislio sam koristiti na Bravu, ali ga prodah u međuvremenu... Ako kad se podizači potpuno zatvore imaš cca. 4 cm prostora na klipu podizača slobodno, da nije ušlo u cilindar, poklonim ti ih...

Bravo je imao cca. 4 cm prostora kad su mu podizači skroz sabijeni, mislio sam pričvrstiti izolirom jedan feder na cilindar a jedan na kraj klipa, zajedno su visoki 7 cm kad su opušteni, a mogu se sabiti na malo manje od 4 cm...

Pa sad, ako imaš slično prostora na skroz sabijenom podizaču, šalji adresu i šaljem ti paketić... Ili ako prolaziš blizu Splita, ti ili netko od tvojih, možete ih pokupit...

Valjda...

 

Milosh

Test
Doomsday, hvala. Taj problemčić koji sam spomenuo nema veze sa gepekom, više o njemu malo kasnije.

Ja sam na otpadu nabavio par oem liftera koji su skinuti sa C5 X7 limuzine (baš sa gepeka, pokazao mi je čovjek i gdje se montiraju), i samo su oni bili na gepeku, nije bilo nikakvih opruga.

Prvo ću njih same staviti pa ću vidjeti kako se ponaša, ako ga ne mognu podići onda ću gledati opruge. Imam par onih sa eBay-a za koje si ti ranije stavljao link (klasične opruge koje se rastežu).

Btw, ovaj gore eBay link ti ne radi. :)
 

Doomsday

U prolazu...
OK, imam 4 komada plava od 3,5 cm unutrašnjeg promjera 9 mm kako sam ti napisao, ako zatreba, javi... :)

Ja upravo kliknuh oba ebay linka, oba otvorila... :confused:

:thinking:
 

Milosh

Test
OK, imam 4 komada plava od 3,5 cm unutrašnjeg promjera 9 mm kako sam ti napisao, ako zatreba, javi...
Hvala, budemo vidjeli kako ide pa se čujemo! ;)

Ja upravo kliknuh oba ebay linka, oba otvorila...
Evo i meni na kompu otvara, na telefonu mi nešto nije htjelo otvoriti link.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Danas sam malo čačkao po autu ali nisam ništa konkretno napravio.

Taj problemčić koji sam spominjao je sledeći: prije pola godine mi je auto prvi put prikazao grešku na tabli ''Engine

Fault - Repair Needed''. Ispostavilo se da je motorni ECU bio izgubio komunikaciju sa BSI-em i zato je prikazao grešku.

Izbrisao sam je i sledećih pola godine se nije javljala.

Prije oko 7 dana se opet pojavila. Pošto sam se žurio, pogledam greške pomoću BT ELM327 adaptera i Torque aplikacije i vidim da je greška U0140. Sve greške koje počinju sa U su greške u komunikaciji i uglavnom nisu jako bitne, a i prilično su česte. Obrišem grešku pomoću aplikacije i nakon toga vozim auto dva dana, sve ok. Nakon ta dva dana, opet se pojavi greška. Ovaj put pogledam pomoću dijagnostike i vidim da je ista greška u pitanju. Obrišem je i sve opet ok dva dana. Nakon dva dana se ponovo pojavi, ja je opet obrišem Torque-om.

Inače, kad se pojavi ta greška, to se samo prikaže na tabli jednom nakon paljenja i onda ostane svijetliti simbol motora na tabli, ali auto normalno ide, nije u limp modu, normalno vuče i prima gas sve do limita obrtaja.

Danas pogledam gdje se nalaze konektori koji spajaju Engine ECU i BSI i lociram ih na šemama. Ideja mi je bila da ih samo odspojim i pokušam malo posprejati kontakt sprejem, da skine eventualnu oksidaciju koja bi mogla praviti problem.

Do konektora motornog ECU-a sam lako došao, ali do onih na BSI-u nisam mogao. Taj konektor je najviši na njemu i ne može mu se lako prići. Možda bih mogao kad bih prethodno otkopčao i maknuo sve konektore u stranu.

Uglavnom, nasprejao sam i posušio konektore od Engine ECU-a i sve vratio na mjesto, ispoštovao proceduru za reset BSI-a. Nakon toga upalio auto da vidim jel sve radi, radi sve normalno ali grešku je opet prikazao.

Moram sad malo potražiti po netu pominje li se ta greška negdje. Ako ne nađem nikakvo gotovo rješenje, pokušaću doći i do tog konektora na BSI-u.


Engine ECU i njegovi konektori:




*************************************************************

Takođe sam pokušao da riješim problem desnog rikverc svjetla koje ne radi (dobija napon ali je struja premala da bi išta upalila, a BSI ima grešku Right Hand Reversing Light Fault - Permanent connection to positive).

Po šemama od C5, BSI bi lijevo i desno rikverc svjetlo trebao da napaja preko dva odvojena izlaza, jedan za lijevu a drugi za desnu stranu. Na mom autu, izlaz iz tog konektora koji bi trebao služiti za desno svjetlo ne postoji (prazno), a za lijevu postoji. Potvrdio sam da ta žica dobija napon kad ubacim u rikverc. Moja pretpostavka je da se ta žica dalje negdje grana na lijevu i desnu stranu.

Skinem oblogu vrata gepeka da vidim da nije tu negdje problem, sve izgleda uredno. Žice za lijevu i desnu stranu dolaze odvojene (2 žice) do vrata gepeka. Dalje ih nisam za sada uspio pratiti kuda idu, mogao bih skinuti donje obloge na lijevom C stubu.

Napravim test, sa desne lampe koja ne radi skinem + žicu, ubacim u rikverc i jednom žicom prenesem plus sa lijeve sijalice na desnu. Obe na trenutak zasvijetle ali se onda ugase. BSI vjerovatno detektuje preveliku potrošnju pa ugasi taj izlaz. Samo izbacivanje iz rikverca i ponovno ubacivanje je dovoljno da ponovo lijeva proradi.

Sad mi je ideja ovako na prvu pokušati pronaći LED sijalicu sa tim čudnim grlom. Na ovoj piše (čini mi se) 21W UW, tako nešto. Skroz je usko grlo i ima dva pipka koji ne stoje pod 180 stepeni, već možda pod 120 (zaboravio sam je uslikati).

*************************************************************

Dok sam tražio kuda idu kablovi iz vrata gepeka, skinuo sam oblogu desne mulde i imam šta vidjeti, već imam ugrađene liftere gepeka. :D

Isti su kao oni koje sam (možda) nepotrebno nabavio na otpadu.

E sad, pošto je sila ovih liftera 495N, a vidio sam da je jedan rus (koji originalno nije imao liftere) ugradio liftere od 500N i nisu mu bili dovoljni da podignu gepek, pa je dodatno stavio neke opruge, došao sam na malo drukčiju ideju.

Možda bih mogao ovaj par liftera koje sam našao na otpadu takođe ugraditi, paralelno sa ovima koji su već unutra.

Ovako to izgleda:



I lifteri sa otpada:



Ideja mi je da bih ih možda mogao staviti sa druge strane ovog zakrivljenog nosača gepeka (na taj nosač je i oem lifter pričvršćen). Trebao bih naći onu jednu glavu na koju se nataknu i za nju urezati navoj u tom nosaču, a u limu iza urezati navoj za ovaj vijak na kraju liftera. Kontam da bi to možda moglo biti elegantno rješenje, elegantnije od kojekakvih opruga, a možda bi i otvaranje bilo ljepše nego sa oprugama.
 
Na vrh