C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

gambler072

C5 enthusiast
Meni ih fali par. Recimo za zoom navigacije, ili za saltanje s radija na usb
Isti smo, fali SOURCE dugme na volanu, ovako se moram protezati do radija. Draze bi mi bilo da ima to umjesto ovog DARK dugmeta koje mislim da malo ko koristi. Ja ga koristio jednom, cisto da vidim kako funkcionise :)
 

pokra89

Well-known member
da, source, navikao sam u laguni na to, i nikako da prihvatim da ga nema.

a ja dark koristim veoma često, gotovo stalno kad noću vozim a klinci zaspu...
 

Milosh

Test
I jesam
Jesi, ali mislim da ta opcija samo zatamni mali displej i onaj veliki na tabli, a ne i pozadinsko osvjetljenje cijele unutrašnjosti. Nisam siguran, a pošto mi je RD4 potpuno iskopčan, neka neko drugi provjeri. :)
 

Cutac

Prèkaroš
a pošto mi je RD4 potpuno iskopčan
A da? Joying može očitavati sve što je i tvornički displej očitavao i može pristupiti istim postavkama?
Ili je to nezavisno od radija?

Ja na VTS-u imam RD4 i "DARK" prvo "zacrni" piksele na ekranu, zatim ugasi ekran, pa onda sve. A imam i tipku koja sve odjednom gasi.
Dok na c4 ima jedna tipka i gasi sve odmah.
 

Milosh

Test
A da? Joying može očitavati sve što je i tvornički displej očitavao i može pristupiti istim postavkama?
Ili je to nezavisno od radija?
Ne može Joying prikazivati podešavanja koja su originalno bila na malom displeju. Ona su i dalje na malom displeju (koji je sakriven iza) i i dalje se mijenjaju preko volana. Jedino što postoji na tom displeju a što mi inače treba je vanjska temperatura. Ostalo su ili podešavanja od RD4 ili od samog displeja (boja teksta, jezik). Vanjsku temp. (direktno sa senzora u retrovizoru) trenutno nemam, taj podatak uzimam online.
 

Milosh

Test
Više stvari...

Prvo, presjek stanja, šta je do sada urađeno i šta se još planira....

Urađeno:

- uspješno ugrađen Joying (sve super radi, više o tome u narednom postu)
- stavljeni hrom nastavci auspuha
- nabavljena i narezana dva nova ključa (zapravo jedan cijeli ključ i jedno kućište)

Uraditi:

- završiti priču oko auspuha (donji dio branika će ovih dana ponovo dole, skratiću oem auspuh a hrom nastavke zatvoriti crnom mrežicom sa zadnje strane - lakše mi je kad skinem plastiku)

- raskupusati žrtveni RD4 i iskoristiti njegove tipke za kontrolu Joying-a

- Joying prebaciti dole gdje inače bude radio i spakovati ga iza prednjeg dijela RD4

- popraviti desno rikverc svjetlo i dovesti rikverc napon do retrovizora

- ugraditi zadnju kameru (WiFi verzija, stigla davno) i spojiti je na Joying

- ugraditi dvije oem led trake za unutrašnji ambilight, koje sam nabavio

- ugraditi oem led diode za ambilight u kvake vrata (takođe nabavljene)

- ugraditi liftere za gepek (nabavljeni)

- isprogramirati nove ključeve (nabavljeni i narezani)

- podesiti ključeve tako da srednja tipka otključava gepek

- zaviriti u glavu da vidim u kakvom su stanju usisni ventili

- možda ugraditi OCC, dok vidimo kako ide eksperiment kod Cutac-a :cool:

- ugraditi podno osvjetljenje

- ugraditi remote start sistem

- kupiti eom mrežice za zaštitu od sunca za zadnja stakla

- nabaviti i ugraditi oem mrežicu za zadnju šajbu

- pomoću Arduina čitati LIN bus informacije sa volana i tako iskoristiti sve tipke na volanu

- napraviti modifikaciju ručice za potrebe brisača (pročitaj ispod)


*************************************************************

Drugo, pošto smo prije pričali koliko koji C5 troši na autoputu, evo potrošnje kod mog (jedna osoba, ravna i suva cesta, umjeren vjetrić, tempomat, bez klime):

120 km/h - 6.3 l/100km

130 km/h - 6.8 l/100km

140 km/h - 8 l/100km

*************************************************************

Imam jednu ideju vezano za brisače. Pošto sam rijetko zadovoljan radom brisača u auto modu (ili rade prebrzo ili presporo), a pojedinačno brisanje je nemoguće jednostavno izvršiti bez aktiviranja auto moda, palo mi je na pamet da izmjenim funkciju tastera koji je na vrhu ručice.

Na obe ručice odozgo postoji po taster, onaj na desnoj kontroliše mali displej a onaj na lijevoj aktivira glasovno prepoznavanje komandi. Kako mi ni jedan od ta dva ne treba (mali displej više ne koristim), mogu iskoristiti bilo koji od ta dva tastera.

Ideja je da na konektoru ručice otpojim kontakt gdje je taj taster sada spojen, i da ga spojim na kontakt gdje je spojeno intervalno brisanje.

Da još pojasnim: kad se ručica pomjeri za jedan korak gore, aktivira se interval wipe (a isključi se auto mod, ako je uključen). Trenutno, ako hoću da samo jednom obrišem šajbu (bez aktiviranja auto moda), moram ručicu pomjeriti gore pa je vratiti, što je teško i glupo. Kada bih kontakt sa tastera spojio na kontakt od prvog gore položaja (interval), kratkim pritiskom na taster bih dobio isti efekat kao da sam ručicu pomjerio gore i vratio. Samo što bi pritiskanje tastera bilo 100 puta lakše i brže, a i ručica se ne bi trošila. Ako bih držao taj taster, to bi bilo isto kao da ručica ostane u prvom gore položaju, tj. brisali bi u intervalima.

To je jako lako uraditi, treba samo doći do konektora od cijele ručice i naći koji je koji kontakt, a zatim samo izvući kontakt od tastera i spojiti ga na interval wipe kontakt.

*************************************************************

Napokon danas prešao na zimske. :D
 

Cutac

Prèkaroš
Tvoji auto brisaci su kao na VTS-u, jelda? Na njima mogu ubrzavati ili usporavati auto mod. Aku su upaljeni prvi put i stisnem dolje, ubrza interval(postanu osjetljiviji), a ako dvaput potegnem, smanje intenzitet.
Mislim da nije placebo. :D

OCC je u lokalnoj posti, ali nema ga na vratima, ici cu po njega osobno i sutra stavljam.

Podno osvjetljenje je sto tocno? Kako mislis doci do ventila?
 

gambler072

C5 enthusiast
Svaka cast za poduhvate, bas uzivas u ceprkanju po autu. Bit ce ti dosadno jednom kad ga prodas :) Sto se tice brisaca, zar ih ne mozes aktivirati klikom na dole, da "mahnu" samo jednom? i kako si zadovoljan kljucevima koji su stigli, cini mi se da su sa aliexpressa? Sta dobivas dovodjenjem napona rikverca na retrovizore? zakretanje istih prema dole kada usaltas u rikverc kao sto ima exclusive? ako da, i mene ce to def interesovati :)
 

Milosh

Test
Aku su upaljeni prvi put i stisnem dolje, ubrza interval(postanu osjetljiviji), a ako dvaput potegnem, smanje intenzitet.
Ako su upaljeni u auto modu i povučem ručicu dole, oni samo još jednom obrišu i nastave sa auto radom, brzina je određena samo onim što im ludi senzor kaže.

Podno osvjetljenje je sto tocno?
Ma ono osvjetljenje za noge, prednje je odozdo na instrument tabli a zadnje je odozdo na prednjim sjedištima.

Kako mislis doci do ventila?
Mislim pokušati skidanjem usisne grane, ali nisam još siguran da ću moći. Endoskop kamericom.
 

Cutac

Prèkaroš
Da, obrisu jos jednom, ali onda cesce brisu. Tako je kod mene, snimit cu na kisi.
Sta ce ti toliko svjetala za noge? :D
Aha, ok. Imaj na umu da moraš rezwrvnu brtvu imati kad skidas granu.
 

Milosh

Test
Bit ce ti dosadno jednom kad ga prodas
Neće, onda ću imati drugi da kopam po njemu. :D

Sto se tice brisaca, zar ih ne mozes aktivirati klikom na dole, da "mahnu" samo jednom?
Mogu, ali tako se aktivira auto mod koji često ne radi idealno. Šta da ti kažem, razmazio me Fokus koji ima podešavanje intervala brisanja u 8 podioka, tu sam uvijek mogao naći savršenu brzinu za dati trenutak.

i kako si zadovoljan kljucevima koji su stigli
Super sam zadovoljan, više mi se sviđaju nego oem. Pisao sam već o tome, traju mi godinama i super su.

Sta dobivas dovodjenjem napona rikverca na retrovizore?
Ne retrovizore, već do unutrašnjeg retrovizora. Dobijam da se ''odtamni'' kad ubacim u rikverc, iako je neko jako svjetlo iza auta. Tako bi trebalo da radi.

zakretanje istih prema dole kada usaltas u rikverc kao sto ima exclusive?
Ne, to je dosta komplikovanije, potreban je dodatni modul u suvozačevim vratima.
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
Zado' si se pravo... za ovaj tvoj spisak meni bi trebalo brat-bratu 3god pored mojih obaveza a u te 3god bi se on povecao do te mjere da bi moro nesto prckat ponjem dok mu ne izidje zivotni vijek, njegov il moj... zato *respect*
A to za unutarnji retrovizor prvi put cujem /nisam primjetio, al cu pogledat/ a imam exclusive opremu.. tako de ti tu stavku prekrizi il ostavi zadnju, nije vrijedna ceprkanja :D
 

Milosh

Test
Hehe A da vidiš mojih obaveza. :D Meni je sreća što mogu dosta toga uraditi na poslu, pa tako kradem vrijeme, kojeg inače od djece i porodice nemam.

Da, to za retrovizor je vjerovatno najmanje bitna stavka, ali uradiću to jer sam već provukao žicu i sve pripremio, samo je trebam spojiti na drugo mjesto na BSI-u.

*************************************

Sad sam gledao dijagnostikom šta kaže Battery Charge Control modul, i kaže da mi je baterija napunjena 72%, što me čudi jer mi svaki čas pali Economy Mode (očekivao sam niži procenat).

Može se i podesiti kapacitet akumulatora koji je u autu.
 

Doomsday

U prolazu...
Kolega, svaka čast, detalji su vrag, i Vrag je u detaljima... :grin:

Još kad imaš mogućnost i sposobnost sam to radit, di ćeš bolje... Za razliku od nekih... *ApCutaciha*...!!! Pardon, alergija me pere nenormalno... :D

P.S. kako sam i sam promijenio vozilo nedavno, možda upitam ovde vas par kolega iz BiH za pomoć kad uleti vrime... Trenutno ne mogu oko toga ništa, ali uskoro... Pa ako bude volje pomoć, blagodarim... :angel:
 

Cutac

Prèkaroš
Dooms, nije to alergija, jeo si nesto pokvareno pa te proteralo srat

:whistling:

E Milosh, kad vec sve to radis, jel ti se da pronaci gdje su uzemljenja za plafonjere na VTS?
:angel:
 

Doomsday

U prolazu...
Cutac, malo te zezam jer si linčina za probat onu kombinaciju za dnevna u obrvama, iako je povoljna, jednostavna i potpuno reverzibilna na tvornički u par minuta... :)

Iako, što se alergija tiče, stvarno me peru ajme majko, a odkad sam izvadija žuč, i ovo drugo šta kažeš nije rijetkost... :D

Ups, sorry Miloshe na spamu, svaka čast na volji i trudu oko detalja, trebalo bi bit pametan pa pratit kad ti budeš prodava auto, i kupit ga, di ćeš bolje... :cool:
 

Cutac

Prèkaroš
Ja sam vec zaboravio na obrve :D
Nisam ja bas organizirana osoba... :angel:

Moj frend je alergican na nesto oko proljeca i zna izgledati kao bernardinac. Ono, slini, krvave oci, naotekne... Zna biti zanimljivo. :whistling:
 
Na vrh