C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Cutac

Prèkaroš
Ja bih popyzdio, i to pošteno, da me je auto tako zahebavao. Mislim, ja sam radi mogućeg, ponovnog, curenja rashladne na istom mjestu bio spreman prodati auto i uzeti drugi, a da me ovo zadesilo, mislim da bih ga dao nekome.
Predstaviš Volva? :whistling:
Meni mrak pao na oči.
LOL

Ali 11200 KM je stvarno malo za C5. Mislim, tvoj nije C5 koji želi da ga se vozi, ali je i dalje C5.
A opet, 6000€, da je realna cijena 9000€, živci vrijede više nego tih 3000€. Kažem, ja bih ga dao i za 5000€ da mi non stop neke greške izbacuje. Dao bih ga za 4000 ako treba, samo da ga ne vidim više, ako može, nikada.

happy ending
Mengela, nas dvojica se pravimo da nije ovo napisao :whistling:
 

Milosh

Test
Predstaviš Volva?
Hoću naravno, samo ne stižem!

Ali 11200 KM je stvarno malo za C5. Mislim, tvoj nije C5 koji želi da ga se vozi, ali je i dalje C5.
A opet, 6000€, da je realna cijena 9000€, živci vrijede više nego tih 3000€. Kažem, ja bih ga dao i za 5000€ da mi non stop neke greške izbacuje. Dao bih ga za 4000 ako treba, samo da ga ne vidim više, ako može, nikada.
Pa i ja sam se tako osjećao, vjeruj mi. Na kraju sam bio zadovoljan što sam ga se i tako rješio.

Doduše, imao sam još jednu, genijalnu ideju. Teško mi je prežaliti što to nisam mogao uraditi...

Imao sam ideju da lijepo spakujemo djecu i odemo na veliki odmor u Francusku, sa C5. Nakon obilaska Francuske da lijepo operem i sredim auto, te da odem pred glavni ulaz sjedišta Citroena (pretpostavljam da je u Parizu). Parkiram ga ispred ulaza, lijepo izađem, stavim ključ na krov i kažem Izvolite gospodo! I kao gospodin čovjek odšetam od njega i od njih. :D
 

mengela

Well-known member
Donator foruma
A dogodovstina kod tebe miloshe...
Imas brate zivaca moram ti priznat, i fali ti psovki... Al sve je dobro kad se dobro svrsi! Jel tako cucka?
E, moras nam volva predstavit :)
 

pokra89

Well-known member
auh, brate!
Imaš li fobiju od onog signalnog zvuka kada upali grešku :D
Bitno da si ga se riješio, a vjerujem i da si za volva uspio dobit neki popust, pa te umjesto 15 (25-10 citroen), došao 12-13.
 

toma

Active member
Imao sam ideju da lijepo spakujemo djecu i odemo na veliki odmor u Francusku, sa C5. Nakon obilaska Francuske da lijepo operem i sredim auto, te da odem pred glavni ulaz sjedišta Citroena (pretpostavljam da je u Parizu). Parkiram ga ispred ulaza, lijepo izađem, stavim ključ na krov i kažem Izvolite gospodo! I kao gospodin čovjek odšetam od njega i od njih.
ideja ti nije bila loša samo što bi morao ostaviti i 100€ da ga uzmu ali opet, oni bi samo uzeli tih 100€ a tebi auto vratili na kućnu adresu, bilo bi im jeftinije :D:D

auh, brate!
Imaš li fobiju od onog signalnog zvuka kada upali grešku
Bitno da si ga se riješio, a vjerujem i da si za volva uspio dobit neki popust, pa te umjesto 15 (25-10 citroen), došao 12-13.
meni je svaki dan tako, već mi je postalo strah kad ne javi..ovako znam da je "živ" :D:D
 

Milosh

Test
Ah, padalo je meni svašta na pamet, najviše dvije litre benzina i šibica, ali bilo mi žao benzina. :D

A inače jako malo psujem. :D

Profiler, ne ide u to plin, ne da se ugraditi. :)
 

Milosh

Test
Evo našao sam malo vremena da nešto napišem i u ovoj temi. Ali prije nego predstavim novi auto prvo da napišem šta sam poslednje radio na C5 i kako je to izgledalo.

Lijevu led trakicu (kraću od one dvije koje sad prodajem) sam lako ubacio na njeno mjesto:



ali sam je prethodno spojio na pozadinsko osvjetljenje Check tastera. Ovo je konektor od tog tastera:



Traka je lijepo svijetlila, ali je tako nekako zavučena dole da se zapravo slabo i vidjela po noći. Mislim da bi ona desna došla puno više do izražaja da je bila ugrađena. Kako desnu nisam stigao ugraditi, i ovu lijevu sam izvadio prije prodaje auta.

Zatim sam se bavio prebacivanjem Joying-a dole na normalno mjesto za radio.

Prvo sam sa starog polovnog RD4 skinuo lim koji ''nosi'' prednju ploču:



a zatim još jednom sve isprobao na ploči:





a zatim odmjerio i fiksirao je vijcima za prednju stranu Joying HU-a:



a nakon stavljanja maske to je sve izgledalo ovako (prednja ploča od RD4 stoji ravno i čvrsto):







Ovaj lim i ovu masku od RD4 sada prodajem zajedno sa Joying-om..

Zatim sam se pozabavio kablom za displej. Kako je originalni kabal bio prekratak da može stići od displeja do nove pozicije HU-a, a Joying prodaje produžni kabal samo za novu verziju kabla, morao sam sam produžiti moj kabal. Taj kabal ima 40 žica, po 20 u dva reda. Konektor je zapravo minijaturna verzija IDE konektora, sve je isto, samo što je jako sitan. Cijeli konektor je dugačak svega 20-25 mm.

Lijevo je Joying konektor a desno mini IDE:



Presjekao sam originalni Joying kabal i presjekao mini IDE kabal pa krenuo lemiti. Trebalo mi je malo manje od 2 sata da to sve zalemim. Ukupno 80 lemnih spojeva, 80 izolacija i 160 jako tankih žica zalemljenih jedne za druge. Slobodno recite da sam lud. :D



A onda sam to sve izlovao, prvo sam stavio karton oko kablova, koji je malo širi od samih kablova, pa onda sve dobro ulijepio okolo, tako da lemovi ne budu nimalo napregnuti u slučaju nekog povlačenja:



Zatim sam spojio novim kablom displej i HU, duboko udahnuo i upalio radio, i gle čuda, sve radi savršeno! :D

E sad je na red došlo kućište od Joying-a. Kako je originalno kabal izlazio iz prednje strane HU-a, morao sam napraviti novi izlaz jer je Joying visine kao i normalne 1DIN jedinice i onda ne ostaje mjesta da kabal prođe sa gornje strane, bez obzira što je kabal tanak. Ali kako je Joying pomaknut unazad više nego standardni 1DIN HU (jer je onim limom odmaknut od ploče od RD4), tako da mu zadnji kraj malo viri iza, pa ima dovoljno mjesta da se tu napravi izlaz za kabal.

Dremelom sam izrezao otvor i provukao kabal:



Sve sam spakovao nazad i onda je sa prednje strane izgledalo isto kao prije, samo što je sad iza maske od RD4 bio Joying. :D



To je to, sad možemo o novom autu. :D
 
Na vrh