C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda su u farovima, makar nemogu tvrditi jer ne poznam Volvakere previše. Ali neki auti imaju takva tvornička riješenja
 

Milosh

Test
115 konja na 1500(možda i više) kila je jako optimistično.
Po omjeru mase i snage, zamisli da ti C5 ima 2018 kila. Tu ne uzimam neke točne podatke o masi, nego sa auto-data.net. Pretpostavljam da je taj S60 možda i teži jer ima hrpu opreme.
Recimo da ti imaš 80 kila, zamisli C5 sa četvoricom, svaki 115.7 kila. :)
Reci to vlasnicima C5 sa tim motorom. :D

Sasvim je dovoljno.

Taj Volvo ima 1490 kg, moj C5 1505.

Kolega ima identičan motor u Mondeu MK4. 5 (ista snaga i moment), vozio sam ga i dovoljno dobro ide. A Mondeo ima između 1600 i 1700 kg. I njemu je dovoljno, a radi se o iskusnom vozaču koji godišnje pređe 30 hiljada, uglavnom po BH putevima.

On kaže za Volva da mu je mjenjač malo bolji, da je bolji omjer brzina, i da je krivulja turba malo drugačija.

Fin autic :) jedino sto bijela bolje stoji citroenu :p
Meni iskreno bijela stoji i jednom i drugom. Daleko od toga da volim sva auta bijela. :)

Ovo si kod Dusanicevog rodjaka u Prnjavoru nasao auto? :D
Prodaji C5 brzo, pa da ja svoj mogu postaviti na olx :)
Nisam saznao da mu je rođak ali jeste blizu njega. :)

nisam preveliki fan ovog volva, pa nije li to za pola broja manje auto od Mondea i c5?
Jeste manji, i toga sam svjestan. Volvo je čitavih 15 cm kraći od C5. Ali, ta razlika je izgleda najvećim dijelom u haubi, koja je kod S60 dosta kraća, a kod C5 je ogromna. Realno govoreći, taj Volvo je dimenzijama minimum minimuma za D segment.

Prostora za noge unutra, naprijed i nazad ima dovoljno, možda čak i više nego u C5. Dubina gepeka mi se čini malo manja nego kod C5, ne puno, samo što je generalno kod C5 lakše utovariti stvari, veći je otvor.

A hebo me patak, ali ja na tom S60 ne vidim prednje maglenke nigdje, iako piše da ih ima... :confused:

Jesam poludio...? Ili sam samo ćorav...?

Valjda...

:D
Greška je u opisu, ni jedan S60 nema prednje maglenke. Barem sam tako zaključio. :)
 

Profiler07

Well-known member
Druze meni se ovaj volvo bas svidjao i prije nego sam kupio c5 bas sam bio zagrijan za njeg ali sam se ipak odlucio za c5 zbog pristupacnosti servisa i zbog toga sto vozim od 2008g citroene,sve u svemu super auto i drzim ti fige
 

markan1000

Well-known member
Citat:
markan1000: Pregled postova
nisam preveliki fan ovog volva, pa nije li to za pola broja manje auto od Mondea i c5?
Jeste manji, i toga sam svjestan. Volvo je čitavih 15 cm kraći od C5. Ali, ta razlika je izgleda najvećim dijelom u haubi, koja je kod S60 dosta kraća, a kod C5 je ogromna. Realno govoreći, taj Volvo je dimenzijama minimum minimuma za D segment.

Prostora za noge unutra, naprijed i nazad ima dovoljno, možda čak i više nego u C5. Dubina gepeka mi se čini malo manja nego kod C5, ne puno, samo što je generalno kod C5 lakše utovariti stvari, veći je otvor.
meni bi ovo već bio logičniji nasljednik za c5.... :whistling:
https://www.index.hr/oglasi/volvo-s80-d3-2013g/oid/1305063
 

Milosh

Test
Jeste, bliza familija su. Kod njega su bila auta iz uvoza, vecinom iz Svajcarske i Austrije, sada ne znam da li je sta promijenio.

Ako budes dolazio gledati auto, javi se, imas broj :D
Hvala na info!

I sada su auta većinom iz Švicarske.

Već sam ja dolazio gledati auto, i kaparisao ga.
 

mladenbl

New member
Kolega iz firme koji je kupio C5 ali u karavan verziji, za koga sam par puta postavio pitanja ovdje je kupio kod njega auto. Mislim da je uvezeno iz Svajcarske.
Posto si ga kaparisao, kada budes dolazio po njega, onda se javi :D
Neka je sa srecom :)
 

Milosh

Test
Pozdrav svima!

Napokon sam našao vremena da napišem kako sam završio svoje druženje sa C5 i kako je otišao..

Oko nove godine i Božića smo dva puta išli kući i auto je sve češće i češće palio ventilator.

Prije odlaska smo zamijenili španer mikro remena i ono dosadno škripanje je prestalo.

Nakon gašenja auta ventilator bi nastavio raditi punih 5 minuta, pa sam često skidao klemu jer sam se bojao da me akumulator ne izda.

Kad smo išli kući, bila je gužva u Doboju i stajali smo nekih 45 minuta, a on upali ventilator. Pokušam ga ugasiti i upaliti, opet ga upali. Pokušam pomoću BT ELM327 dijagnostike i Torque aplikacije vidjeti grešku, ne može je pročitati. Djeca spavaju, a ventilator ludi. I tako smo došli kući, a on je cijelo vrijeme radio, skoro cijela 3 sata!

Pri tome, kad pogledam dijagnostikom, u motornom kompjuteru zapisana greška PXXXX koja kaže da je smjesa prebogata. Kako je za regulaciju smjese zadužena prva lambda sonda, prvo sam posumnjao na nju. Opis greške u service-u takođe nju navodi kao jedan od prvih mogućih uzroka, od njih 15-20. Kao jedan od poslednjih uzroka, navedena je greška u ventilaciji bloka, a kako je onaj PCV ventil u deklu još uvijek pravio vakuum u bloku, ja odlučim da vozim tako i ne mijenjam lambdu dok ne riješim dekl. Ipak provjerim koliko je lambda sonda = 130 KM.

Tih dana smo ga vozali a greška se (nakon brisanja) uvijek ponovo javljala a ventilator se palio, nekad već pri narednoj vožnji, a nekad sledeći dan.

Onda sam našao zamjenski dekl u UK i naručio ga. Kad je stigao, pristupili smo zamjeni dekla. Sve je radio majstor koji mi je inače u Sarajevu radio skoro sve na njemu (iz Peugeot ovlaštenog). Zamijenimo dekl, obrišemo grešku, upalimo motor, sve djeluje ok. Provjerimo, ne stvara više vakuum u bloku. Odem da ga provozam jedan krug po naselju, sve super.

Nakon par dana dogovorim da odvezem auto na procjenu u salon Kramar, čisto da vidim šta će mi reći za cijenu. Idem tamo sa drugom, sve super, nema grešaka, oprao i sredio auto, povadio sve svoje stvari uključujući i dijagnostiku. Na pola puta greška na tabli: ''Engine Fault - Repair Needed''. Proklinjem ga već sve u 16... Stanemo, pokušam otpojiti aku, ne bi li obrisao grešku, ali čim sam ponovo krenuo on je opet prikaza. Ništa, zaputim se kući i otkažem procjenu.

Kad sam došao kući, dijagnostika kaže greška P0016 - Sinhronizacija bregaste i radilice! Service u opisu te greške navodi da uzroka može biti puno, među njima senzor položaja bregaste, senzor položaja radilice, onaj neki elektroventil za fazu, lanac, natezač lanca, itd. Već mi je muka od auta.

Kontaktiram ovog majstora, on se čudi, potvrdimo da nije dirao ni jedan senzor osim senzora položaja bregaste, i to samo ga izvrnuo i zavrnuo nazad, nije ga otpajao (iako je aku bio otpojen cijelo vrijeme). On mi savjetuje da ga pokušam samo očistiti. Za svaki slučaj provjerim cijenu i tog senzora = 75 KM.

Sledeći dan, reko' idem vidjeti kako se ponaša nakon brisanja greške, možda se više neće pojavljivati. Provozam ga, nema greške. Sledećih par dana vozimo auto, nema traga od one greške. Pomislio sam da je možda slučajno nastala ta greška, pa se više neće javljati.

U međuvremenu nađem oglas za auto koji sam kasnije i kupio, i dogovorim da ga pogledam, sa namjerom da ponudim C5 u zamjenu.

Nedjelja, 6 sati ujutro, -8 napolju, ja idem, sve super, nema grešaka. Samo što sam sišao sa autoputa u Zenici, on opet prikaza istu grešku (Engine Fault - Repair Needed)!

Stanem, pokušam telefonom obrisati grešku i uspijem. Vidim da je u pitanju opet ista greška za sinhronizaciju bregaste i radilice. Nastavim put ka Prnjavoru, nema greške, ali nakon nekih 10 km opet je prikaza. Ništa, vozim tako dalje do Prnjavora. Kad smo tamo stigli, stanem i pokušam obrisati grešku, ali čim sa upalio auto ona se ponovo prikaza. Ništa, idemo tako pogledati auto. Tamo pogledam auto i razgovaram o zamjeni, te kažem čovjeku sve otvoreno o C5, kakav je to motor (jer nije bio upućen u THP), šta je na njemu rađeno i mijenjano, tu trenutnu grešku, sve. On pogleda auto i kaže da će javiti da li je zainteresovan za zamjenu.

Znači sada je prisutna ta jedna greška za sinhronizaciju i nju treba riješiti - sumnjam na senzor položaja bregaste.

Krenuli nazad iz Prnjavora, samo što smo počeli voziti, on opet upali ventilator motora! Meni se više smučilo od njega. Greška se ne vidi bt dijagnostikom na telefonu, ništa, vozim tako kući.

Kad sam došao kući, nisam ga mogao odmah spajati na dijagnostiku, nije mi se dalo ni pogledati ga. Idući dan ga spojim, ono opet greška za prebogatu smjesu. Pomislim, možda ću ipak morati mijenjati tu lambdu.

Taj dan javi se čovjek od kojeg sam na kraju kupio auto, kaže da pristaje na zamjenu, ali vidi se da jedva pristaje, nevoljno, i traži da doplatim 15000 KM za Volvo-a. Tom računicom, C5 u zamjeni on računa 10000 (Volvo je 25 hiljada). Nakon nekog vremena javim mu da pristajem na zamjenu i tu doplatu. To je inače bila ponuda koju sam i očekivao i najveća doplata na koju sam bio spreman pristati. Zamjena je moguća uz uslov da riješim te trenutno prisutne greške i dovezem mu auto bez grešaka. Takođe mu kažem da ću odmah to veče postaviti oglas za auto, dok rješavam te greške, pa ako se proda dobro i meni i njemu.

To veče objavim oglas i stavim početnu cijenu 13000, što je ispod cijene.

Dogovorim sa majstorom da dođe pogledati, i nakon malo zavirivanja okolo, on primjeti da je spalo jedno crijevo sa dekla, tamo iza, do suvozača.
Vrati crijevo, obrišemo grešku, upalim, ne pali se ventilator. Ponovo provjerim, nema greške, ne vraća se. Izgleda da je samo to bio uzrok paljenja ventilatora, nakon zamjene dekla. Prije zamjene dekla uzrok je bio sam dekl.

Sledeći dan, idem pokušati očistiti senzor položaja bregaste. Izvrnem taj senzor, očistim ga sprejem i obrišem, bilo je malo neke kudelje na njemu. Vratim ga, obrišem grešku, upalim, nema greške. Ajde dobro.

Sledećih par dana vozimo auto, nema nikakvih problema. Super, napokon se rješile te greške i smirio se.

U tih par dana dobijam puno ponuda za auto, generalno najviše ponude su 12000 KM, uz uslov da je auto potpuno ispravno, a ja svima preko telefona potvrđujem da je ispravno. Jedan čovjek dolazi da pogleda, gleda auto detaljno, pita za motor, ja mu kažem sve kako i jeste. Pričamo o cijeni, ja mu spustim na 11700, sve u želji da ga se riješim i znajući da u zamjeni ide za 10 hiljada.

On ode da ga isproba, vraća se za par minuta, kaže sledeće: Super auto, super ide, samo prikazao mi je neku grešku za motor na tabli!! Meni mrak pao na oči. Opet pregovaramo o cijeni, sada u svjetlu te prisutne greške, dogovorimo se za 11200.

To je bilo u subotu popodne, u ponedjeljak ujutro u 8 sati se nađemo i odmah potpišemo ugovor i rješimo sve ostalo.

Tako sam se riješio auta, dao ga debelo ispod cijene, ostao mi malo gorak ukus u ustima zbog toga (koji je trajao čitava 2 sata), a opet mi je pao veliki kamen sa srca. Ne bih ga mogao ni dati u zamjenu sa tom greškom, a ko zna koliko bi mi trebalo da je riješim i da li bih je riješio. Sve u svemu zadovoljan sam što se i tako završilo, znam da sam puno izgubio na njemu, a i uzeo sam ga svjestan te njegove prirode i mogućnosti da puno izgubim.
 
Na vrh