C5 X7 1.6 THP by Milosh - The Great White

Milosh

Test
U postavkama BSI ja preko dijagnostike mozes birati zelis li da se upali pozicija kao dnevno svjetlo i da budu pa prava dnevna. Meni je auto dosao podesen da dnevna rade kao pozicija pa su bila dosta slabija. Kad sam to promijenio s dijagnostikom ledice su se pojacale i svjetle super
Tek sam se nekidan sjetio da provjerim.

Kod mene je stanje sledeće: po danu (kad ima dovoljno dnevne svjetlosti), ručica mi je na Auto i tada svijetle samo ledice. Po noći, upale se kratka i nazad pozicije, a ledice ostaju svijetliti. Naravno upali se i osvjetljenje table unutra.

Dakle ovako izgleda sprijeda po noći, ručica na Auto:

 

Brruno

Well-known member
Da li se promijeni jacina ledica danju? Inace moraju biti dosta jace po danu. Kad ae upale kratka onda se jacina ledica smanji
 
Posljednje uređivanje:

Milosh

Test
Uspjedoh ga napokon uhvatiti na djelu, samo što je ovaj put trajalo kraće nego inače. Inače traje oko 40 sekundi. Nisam ničim zaklanjao mikrofon, zvuk se sam ovako pojačao i smanjio na kraju..

[ame]https://youtu.be/_9AFDPhVJGc[/ame]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Ne ugodan zvuk.
Ja bih otišao zamijeniti lanac, natezač i silencere/vodilice, bar za sigurnost.

U mojoj glavi natezač ne nategne dovoljno pa lanac lupa. E sad, jel problem u natezaču, tlaku ulja ili nečemu trećem, to ne bih nagađao. Ali definitivno bih otišao zamijeniti lanac i pripadajuće dijelove.
Valvetronic bi trebao onemogućiti da se klipovi i ventili sudare kod pucanja lanca, ali "trebao bi", isto kao što motor ne bi trebao proizvoditi ovakav zvuk :D, ne bih se uzdao u stopostotnu sigurnost.
 

Milosh

Test
Naravno, to i namjeravam uraditi ali čim stignem, moracu nažalost do mora ovako. Ali mislim da to nije toliki problem sve dok zvuk nestaje nakon kratkog vremena.

Koliko sam ja razumio problematiku, problem je u samom natezaču, ali mijenja se pored njega i lanac i vodilice. E sad, zašto zvuk mestajey, da li se on razradi nakon par desetaka sekundi pa počne normalno natezati, ili je nešto do ulja, ne znam. Cijeli taj set je napravljen kao kaseta i lako se zamijeni, jedino je sam natezač u bloku motora.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Dogadja se samo na friskom paljenju? Kako mislis kao kazeta?

Meni se znao pojaviti taj zvuk u leru na par sekundi. Pojavio bi se svakih par dana i jako kratko trajao, a vec dosta vremena se uopce ne javlja. Onda se pojavio jednom radi tlaka ulja. Auto je bio ugasen par dana i kad sam ga upalio, lanac je lupao kao lud oko 5 sekundi dok se tlak ulja nije digao i onda je prestao.

Ja ne bih sretno vozio s takvim autom, ali male su sanse da se nesto dogodi. Lanac njje pod velikim opterecenjem i nece puknuti od lupanja, a i tesko da ce preskociti, pogotovo jer zvuk nije uvijek prisutan. Jedino se silenceri mogu brze trositi, ali, kazem, nije da je zvvuk stalno prisutan.
 

Milosh

Test
Da, samo na friškom paljenju i to ne svaki put, daleko od toga. Ne može se utvrditi neki obrazac kad se desava. Desilo se 6 puta u 3 mjeseca, nekad dva puta u sedam dana a nekad prodje 20 dana i ništa.

Evo, pogledaj ovaj video pa ćeš vidjeti na sta mislim. Kod ovog motora se ne mora rastavljati prednji kraj motora i skidati remenice i ostalo, već se cijela zamjena radi odozgo, skidanjem samo poklopca glave motora. Stvarno genijalno, ali s druge strane, kao da su ga već pri dizajniranju predodredili da ima problema s tim. :D

[ame]https://youtu.be/u6E_BBV_REs[/ame]

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Èek, to bi trebao biti death rattle?
E bome nije death jer meni tako se čuje već dugo dugo vremena :D

Hvala na ovom videu, idem i ja promijeniti. Imaš možda prijedlog kojeg proizvođača da uzmem? Tko je najbolji?

P.S. Sad sam došao do kraja videa, ova brtva poklopca ventila se ne bi trebala staviti. Na korišteni poklopac treba se staviti diht masa, a ne gotova brtva.
 

Milosh

Test
Ne znam šta je death rattle.

Èek, šta ideš promijeniti?

Nemam nikakvih prijedloga. :)

Ovo je primjerak motora iz Minija, možda im je poklopac motora malo drukčiji pa onda i brtva.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Memphis

Active member
death rattle - Taj zvuk šrotanja kod hladnog starta.

To je problem kod svih tih motora. Problem sa natezačem lanca, koji oslabi. Buči samo kod hladnog starta dok ulje ne nabije pritisak i dok ne dođe do samog lanca. Ulje osim što ga podmazuje ima ulogu da ga utiša.

Èek, to bi trebao biti death rattle?
E bome nije death jer meni tako se čuje već dugo dugo vremena

Hvala na ovom videu, idem i ja promijeniti. Imaš možda prijedlog kojeg proizvođača da uzmem? Tko je najbolji?

P.S. Sad sam došao do kraja videa, ova brtva poklopca ventila se ne bi trebala staviti. Na korišteni poklopac treba se staviti diht masa, a ne gotova brtva.
BMW je radio već nekoliko revizija tok natezača.
Mislim je to INA ili Ruville kao prva ugradnja.
 

Memphis

Active member
Znači tvoja preporuka je OEM?
Mislim da od toga ništa kvalitetnije nećeš naći u "zamjenskom". Ne znam tko drugi uopće još to i radi. Vidio sam da ima FEBI, SWAG ili tako nešto ali time se nemoj zamarat. Bolje onda OEM.
ruville je samo paovao, unutra je isto ina
Da, INA i Ruville su praktički jedno te isto samo ne znam tko je baš za njih stavio ime ili pakirao.
 

Milosh

Test
Sam natezač je jako jeftin, u ovlaštenom košta 75 KM (38 eur), ali ima tu još dijelova, a o cijeni rada da ne pričamo.

Cutac, jel ima u Sisku neki baš dobar servis za preporučiti... :)
 

Cutac

Prèkaroš
Sam natezač je jako jeftin, u ovlaštenom košta 75 KM (38 eur), ali ima tu još dijelova, a o cijeni rada da ne pričamo.
Koliko bi to trebalo biti otprilike?
u Sisku neki baš dobar servis
Baš nema. Ima jedan i taj je loš.
Ja idem u Karlovac kod svog mehaničara, korektna cijena, izvrstan rad i izvrsno druženje. :)
A njegov kolega je godinama radio u BMW-u na našim motorima, tako da imam više povjerenja nego u ovlašteni :)
 

Milosh

Test
Koliko bi to trebalo biti otprilike?
Ne znam koliko su ostali dijelovi, a rad sigurno zavisi od servisa do servisa. Èuo sam da ovlašteni u Banjaluci masno naplaćuje rad. Pokušaću ovih dana dobiti koju procjenu za komplet posao.

Ja idem u Karlovac kod svog mehaničara
Nije to loše, nije to toliko daleko za tako neki zahvat.

A njegov kolega je godinama radio u BMW-u na našim motorima
E to je odlično! :palac-gore:
 

Cutac

Prèkaroš
Pokušaću ovih dana dobiti koju procjenu za komplet posao.
Meni su samo dijelovi bitni, svejedno mehaničaru nekad ostavim više da ne mora vraćati, a on, srećom, to ne zaboravlja :grin:

Nije to loše, nije to toliko daleko za tako neki zahvat.
Za sve idem k njemu. Ljudi malo budu začuđeni kad čuju da mi je mehaničar 80 km od mene, ali meni je bitnije da sam 100% siguran u rad i još se podružimo :)
 
Na vrh