C5 Aircross

Ax boy

Well-known member
Jel ti to provociraš Ivane222 hahahhaha?! . Ljudi ovo je sumnjivo, hmmm kao ('pa valjda biš gledao nešto drugo da je para ne Citroena')?! Ma CITROEN je za ljude s dušom i to je to :) :)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Bio nekad. Još prije par godina bi za +200tkn kod Citroena dobio punokrvnu limuzinu sa hidraulikom.
Danas dobiješ rastegnutu 308 sa par kila plastike ekstra. Ili još gore ona C3 Aircross za skoro 200tkn na PF1 platformi (korijeni još od Saxa)... no kako Citroenovi direktori vele, kupci su debili, to ih ne zanima...

Prevara od auta, nema to veze s avantgardom, dušom, ****inim dimom...
 

track

Active member
Bio nekad. Još prije par godina bi za +200tkn kod Citroena dobio punokrvnu limuzinu sa hidraulikom.
Danas dobiješ rastegnutu 308 sa par kila plastike ekstra. Ili još gore ona C3 Aircross za skoro 200tkn na PF1 platformi (korijeni još od Saxa)... no kako Citroenovi direktori vele, kupci su debili, to ih ne zanima...

Prevara od auta, nema to veze s avantgardom, dušom, ****inim dimom...
Na svoju veliku zalost, moram se slozit donekle. Moramo ostat pozitivni i cekat da prode ova kriza kod Citroena. :) Kad sam vidio da onaj novi C5 je zamisljen da izgleda ko Passat...izriga sam se za malo. Jesam li u pravu da je od zadnjih generacija Citroen koji je najvise Citroen zapravo - Cactus?
 

Dalibor

Dado Tornado
to što koriste platforme stare 18 godina u neku ruku je facinantno :grin:

citroen je u krizi od 1974. (hrvatska npr. od 1918.), navikneš se.

inače, onaj prvi c4 aircross, lijep auto
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jesam li u pravu da je od zadnjih generacija Citroen koji je najvise Citroen zapravo - Cactus?
Pa sad... dalo bi se i obrnutu teoriju postaviti. Da je prvo od ''novih'' Citroena pošto je prvi uveo unutarnji i vanjski dizajnerski jezik, mehnički je irelevantan i slično...

No opet, možda je i zadnji donekle avantgardni... sa tim branicima na vratima, ludim svjetlima, nepomičnim stražnjim prozorima, upravljanje klime preko ekrana, prednja klupa ''u komadu''.

Èudan auto svakako :D
 

track

Active member
Èudan auto svakako
Da je revolucija neka, nije sigurno ali mislim da je ovo iznenadujuce pametno napravljen auto nakon dugo vremena. Treba uzet i u obzir da je on prvi izasao i postavio standarde za generaciju iza koja ga cak i previse kopira po meni. Npr VW koncern nece ni za 100 godina imat muda (gluposti? :) ) izbacit ovako nesto na cestu. ;)
 

Ax boy

Well-known member
Ma kakav c6, netko je gore spomenuo jedan od ružnijih citroena ikada, em je bio preskup, trošio ko autobus ( ok velik je bio al opet) a i nema ih puno, osobno mislim da je bio potpuno promašen model kod Citroena, al ok. Dok ds3 hmmm, nije loš bome. Imamo doma 2 Berlinga 2002 ( zlatni 2002 i plavi kianos 2011, sve skupa prešli 766 000 tkm, zadovoljni smo ali možda su citroeni do 2015 zadnje normalne generacije auta, ne znam, ova zadnja serija svega bome su čudni već??
 

track

Active member
Pa vjerojatno da, vidio sam negdi sliku koncepta i auto je perverzija. Unutrasnjost auta tog je meni san, pricam o C6 conceptu i da su ga takvog proizveli bio bi ogroman uspjeh. Cactus je zivi dokaz da Citroen mora concepte odmah u prozvodnju stavljat bez puno preinaka. :)
 

markan1000

Well-known member
inače, onaj prvi c4 aircross, lijep auto
jako lijep auto, ali mi se čini da je izašao prerano, tad takvi gradski SUV-ovi još nisu bili u modi. Ali i danas još izgleda jako aktualno - puno bolje od većine konkurencije.
Ista stvar mi je i s C-Crosserom, također lijepi auto
 

Phantom

Drajver
evo ušao c5 aircross u finalnu listu europski auto 2019 godine...

Car of the Year

The seven finalists for Car of the Year 2019 are:

Alpine A110
Citroën C5 Aircross
Ford Focus
Jaguar I-Pace
Kia Ceed
Mercedes-Benz A-Class
Peugeot 508

Congrats!
 

La Marche

Iskreni optimist
Pusti ti to... 130 KS je 130 KS.
A 20.000 je zbilja mala cijena.
Samo to "salonski primjerak" mi ne zvuči dobro. Zapravo dobro zvuči, ali ništa ne govori.
 
Na vrh