C5 Aircross

La Marche

Iskreni optimist
C5Aircross Puretech https://www.whatcar.com/news/2019-citroen-c5-aircross-12-litre-130-puretech-review-price-specs-and-release-date/n18829
Engine 1.2-litre 3-cylinder petrol Power 128bhp at 5500rpm
Torque 170lb ft at 1750rpm
Gearbox 6spd manual
Top speed 117mph 0-62mph 10.5sec

No, koga i tako taj auto ne zanima, ne zanima ga.

Meni pak, koji ozbiljno moram razmotriti kupnju povišenog auta kao svoj sljedeći izbor, to se čini sasvim dovoljno. I sa slabijim autom može se držati tempo i na njemačkim autocestama i u talijanskim ili francuskim gradovima. Za naše ceste i gradove je i puno manje dovoljno.
Masa mu nije 1.600, nego je (za diesel 130, nisam tražio za ovaj benzinski 130, a sigurno nije veća masa benzinskog auta) 1.430 kg + max.dozvoljeno 570 kg.
 

Cutac

Prèkaroš
Przio sam ja i sa Escortom od 60 konja 140-150, ma i c4 od 95 redovno vozim 120-140, ali zabava nije u tome, zabava je u preticanju.
Ne znam koliki su otpor zraka i frontalna povrsina, ali prilicno sam siguran da preticanje u autobusu od 1500 kila sa 19" kotacima nije bas neka fora.
Dvoje, troje ljudi, stvari u gepeku, malo vise opreme i eto te na 1600 kila.
 

La Marche

Iskreni optimist
Kažeš: "zabava nije u tome."
Zabava je Playstation GT serijal.
Promet je ozbiljna stvar u kojoj se može jako loše proći doživi li se kao zabava i napraviti strašne tragedije iz vlastite lakomislenosti.
Ako ti treba 200 KS da bi pretekao, radije na tom mjestu nemoj ni preticati.
 

Cutac

Prèkaroš
Ti ziher ne vidis ironiju u mome postu, u rijeci zabava?

Ajde da prevedem. Nije problem odrzavati tempo i na njemackim autocestama, problem je kada je potrebno preticanje na dvotracnoj dvosmjernoj cesti, a ti si u velikom autu ukupne mase 1600 kilograma.
Tada tvoj motor od 130 konja lako moguce nece biti dovoljno jak da te u nekom razumnom roku premjesti sa pozicije iza drugog vozila na poziciju ispred drugog vozila. Sa 130 konja na 1600 kila postoji velika vjerojatnost da ce ti biti potrebna cijela ravnica za obavljanje prestizanja, a time uvelike povecavas rizik jer iz nadolazeceg zavoja moze naići netko tko brzo vozi.

Znaci ne, nisam rekao da je preticanje zabava, nego upravo suprotno, da je "zabava" u autu koji ima konja na knap u odnosu na svoju masu.
 

diegos

Well-known member
Veća snaga = veća sigurnost kod pretjecanja. U rukama savjesnog vozača naravno :)
Vozim i ja svaki dan slabu kantu i bezbroj puta se nisam usudio proći auto ispred jer znam da kad stisnem gas, ne dogodi se niš posebno :D Dok u istoj situaciji s jačim autom ne bih morao ni previše razmišljat, ni spuštat brzinu :)
 

Cutac

Prèkaroš
Tocno tako. Ne znam zasto ljudi asnagu poistovjetuju sa divljanjem...

La marš, rekao sam "zabava nije u tome, zabava je u preticanju".
A ovo za 200 konja... Zasto si uzeo c5 sa 180 konja, a ne sa 115?

E da, editiranje posta nakon sto je netko odgovorio na njega je, ono, ...
 

La Marche

Iskreni optimist
A ovo za 200 konja... Zasto si uzeo c5 sa 180 konja, a ne sa 115?
Zato što je samo takav postojao s automatskim mjenjačem i hidroaktivnim ovjesom. Da je bio sa 115, sasvim sigurno bih uzeo taj.

Kraće vrijeme pretjecanja znači veću brzinu tokom završetka pretjecanja. Na loše projektiranim i loše održavanim cestama nije pametno. Uz još neke potencijalno opasne prometne okolnosti koje mogu nastati radi velike razlike brzine kretanja vozila u voznoj i preticajnoj traci.

Ne znam da li misliš na mene oko editiranja, editiram gotovo svaki post u prvih pola minute nakon postavljanja, nakon što ga pročitam, ili radi pravopisnih pogrešaka, ili radi toga što je predug pa gubi smisao i skratim ga, a nekad i radi toga što mi neke dijelove bezazlenih riječi prepozna kao psovku pa cenzurira i time opet sasvim izgubi smisao.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dobro, ne treba ići u ekstreme, da se najnormalnije voziti s tim performansama... mislim da bi bile i iznad prosječne da se stave sva forumska vozila na papir. Ali naravno, puno bi ugodnije bilo sa preko 100ks/toni.

Samo da bi išli, male turbake treba stiskati, a kad ih se stišće - piju. QR spominje 10l za grad, 7l otvorene, prosjek testa 8,5l (5008 1.2 130).

Meni jednostavno idu na jetra ta falša ekologija i motori konstruirani za test-uvijete. Na kraju dobijemo aute koji jednako zagađuju, troše i idu, ali da ga hebeš... nemogu biti trajniji i jeftiniji/jednostavniji za održavanje.

No dobro, taj detalj ionako ne zamara moderne potrošače koje oni pikiraju, nakon tri godine će se ionako kupovati novi auto
 

Cutac

Prèkaroš
Milosh, nisam se osvrtao na feature, ali dobro si potrefio rijec, special :D

Da, odnosilo se na tebe, La Marche. Vidio sam tvoj post, odgovorio na njega kakav je, a kada sam citao Diegosov, skrolnuo sam gore i vidio da si ga izmijenio. Tako da ga nisi promijenio pola minute nakon postanja, ne laži.
Ivane, ako mozes, kao moderator, vidjeti time stamp editiranja postova, stavi ga. Naplati to, daj mi ban na 3, 5, 7 dana ako hoces.

A ovo za visoku brzinu nakon preticanja ne smatram tocnime. Nikada, ali nikada, i u autima sa preko 400 konja, kod preticanja sa 70-80 km/h pocetnom brzinom nisam na kraju prestizanja dosegao brzinu preko 120 km/h. To je uglavnom rast sa 70-80 na cca. 100. Kolone se ne preticu jer je retardirano, na cestama na kojima se ne moze sigurno voziti 120-130 se ne pretice(osim ako netko gmizi 50, ali o tome ne pricamo sada), a kod dugackih kamiona se mozda nabere 120.

Kako sam cesto na starim cestama vjeruj mi da je sigurnije u preticanju nabrati 110 u A5 nego 90 u Polo 1.2 TDI...
 

La Marche

Iskreni optimist
Da, odnosilo se na tebe, La Marche. Vidio sam tvoj post, odgovorio na njega kakav je, a kada sam citao Diegosov, skrolnuo sam gore i vidio da si ga izmijenio. Tako da ga nisi promijenio pola minute nakon postanja, ne laži.
Uopće ne shvaćam o kojem postu i o kojem dijelu se radi. Ne vidim da si išta citirao i uopće mi nije jasno.
U pravilu ne lažem nikad, a posebno ne vidim zašto bih svjesno lagao na nečem tako nebitnom kao što je forum...
Kako god, ako je nešto bilo s moje strane pogrešno, ispričavam se ovdje i sada, nije mi bila namjera bilo čemu mijenjati smisao, uopće ne vidim zašto bih to radio, ne sjećam se da sam na ovim postovima išta naknadno editirao i zaista nemam pojma o čemu se radi, a da bih nešto mijenjao nakon što pročitam nečiji komentar, oprosti, to je bezvezna ideja.
Pregledavam sad te postove, sve mi nekako logično ide jedno za drugim, nemam pojma što te ljuti i čemu se to promijenio smisao.
Ako nešto ipak ima naknadno editirano, žao mi je da je tako, ponavljam ne sjećam se ičega, nije bila neka zla namjera i ne bih više o tome.
 

toma

Active member
Cutac amateru..pa ak vec imas slabiji auto pretices nizbrdo onda imas bolje ubrzanje a kad nema nizbrdice onda po krivini :rofl: :rofl:
 

pokra89

Well-known member
Malo mi je nerealno to da kod preticanja sa 70-80 km/h pocetnom brzinom nisi na kraju prestizanja dosegao brzinu preko 120 km/h. Evo baš danas sam na tempomatu bio, uključen na 83, magistrala, pravac, ispred mene vozilo ide, pa nekih 75, tu negdje, jer sam mu se stvarno lagano približavao, tj. stizao ga. Krenuo sam za zaobilazit, malo gasa, u trenutku vraćanja u svoju traku već sam bio na 116. Da je bilo potrebe za imalo agilnijim preticanjem, a zbog brzine i konfiguracije ceste, 90% ih je takvo, brzina bi sigurno otišla na 130+ km/h.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ivane, ako mozes, kao moderator, vidjeti time stamp editiranja postova, stavi ga. Naplati to, daj mi ban na 3, 5, 7 dana ako hoces.
Nemogu :)
Za editiranja u kratkom roku nakon posta ne ide oznaka ispod, inače automatski izbaci

3008 1.2 (slična masa/oblik) ide 11,7s 70-120 u D modu automatika. Dizel 130 aut. ide nešto bolje, ali je recimo potrošnja u gradu skoro duplo manja.
 

Cutac

Prèkaroš
Toma, a ak nema nizbrdice, igramo se kukavice s vozacem iz drugog smjera :D

Pokra, skoro svaki dan sam u tim situacijama i uglavnom dosegnem 100 km/h i tu ostanem.
 

Milosh

Test
Mogu li zamoliti onoga ko je dao minus na moj post gore da da jedan i na ovaj post. ;)

Post o kojem govorim na ovoj strani nema apsolutno nikakvu ličnu notu, već se u sarkastičnom tonu odnosi na mogućnosti ovog foruma koje nisu postavljene kako treba, i na taj način predstavlja kritiku samog foruma.

Zamolio bih onoga ko je to uradio da malo razmisli o svojim postupcima. Meni lično ne smeta ni milion minusa na postovima, ali smeta mi kad neko daje minuse bez da se prvo lično ili javno obrati i kaže šta misli. To mi je potpuno jednako ogovaranju iza leđa. Ako imaš nešto za reći, reci.
 
Na vrh