C5 2.0 HDi i 2.2 HDi Exclusive by "toma"

toma

Active member
Evo uhvatio ja vremena da se "pohvalim" :)
Naime imam dva C5, jedan je 2.0 HDI ( 2003 godina, 110 ks i 310 000 km :whistling: ) a drugi je isto C5 2.2 HDI ( 2004. godina, 136 ks ako se ne varam i samo 55 000 km :), kupljen je za 5000 eura s 49 000 km xD mislim da mi je to best buy ikada u životu :) )

Ne dam prvog za ništa, taj od kad je kupljen imao je dva problema "veća", otišla crijeva od vakuma plus što je na pumpi goriva bilo pogrešno zalemljeno i auto nije htio upaliti. I neki dan sam mijenjao intercooler.

Što se tiče ovog "novijeg" sjedni i pali. Jedino ne znam jel se meni čini ili su mu prednji sicevi manji i nekako mi se čine neudobniji ( zbog kože ).

Sve u svemu ja sam prezadovoljan s autima i jedino što sam ljubmoran na noviji. Ja se iza tate vozim kad je stisnuo gas trebao mi je cijeli pravac da ga sustignem :D

Slike ću uplodati krajem tjedna :)
 

toma

Active member
Došlo je do male promjene :D

Naime C5 2.0 hdi sam prodao pa sam uzeo C5 2.2 hdi :)

Kad ga dotjeram kako spada staviti ću slike gore. Ima podosta stvari koje treba promjeniti, zamjeniti tako da čim to riješim slike idu gore
 

toma

Active member
Evo da malo nadopunim friške informacije o "novijem" C5 što sam uzeo sebi :)

Svoj stari 2.0 HDi zamjenio sam s 2.2 Hdi s 230 000 km. Kupljen je od kolege s foruma i nije baš onako kako je rečeno. Neke stvari su prešućene ali nema veze ;) Boja je ostala ista kao kod staroga ( tamno siva ili ti golublje ako se ne varam ). Sad malo o njegovom općem stanju:

Vanjski dio:

Na zadnjim desnim vratima bio je malo udubljen i zgreban što sam kod susjeda lijepo sve popravio. Ostalo mi je još par crtica riješiti i ima na par mjestima hrđe. Ja sam nedavno zviznuo prednjim krajem u kameni zid ( odletio je koda ga nema xD xD ) i sva sreca samo ga izgrebao tako da i to moram rijesiti.

Isto tako zadnje ljevo svjetlo je bilo puknuto sto sam promjenio.

Unutarnji dio:
Koža je u solidnom stanju s obzirom koliko je održavna. Na prednjim vozacevom sicu je naslon malo poderan te je to sanirano dok na suvozacem ima par crta. Zadnja klupa je u redu. Sve u svemu sam zadovoljan.

Sto se tice armature ona je sva ljepljiva. Da li je to od slabog odrzavanja tj ne odrzavanja ne znam. Do danas nisam stigao da se malo vise oko toga potrudim ali danas jesam. Kupio sam preparate za 300 kn i mogu reci da skida samo tako :) Tijekom vikenda cu to rijesiti.

Isto tako bila je puknuta i rucica mjenjaca nju sam morao promjeniti :)

Kod vozacevih nogu falilo je svijetlo s postavom. Nikako nisam mogao naci pa sam sam skombinirao. Isto tako tamo di se dize hauba ima rupu u tepisonu sto cu morati zakrpati jer me bode u oci :) Isto tako nisu radila svjetla u gepeku i tu sam se dobro namucio da prorade.

S obzirom da nije bilo orginalnih tekstilnih tepiha zamjenio sam ih orginalnim gumenim i "zadovoljan" sam.

Ovjes:

Ovjes je u redu. Ulje nigdje ne curi osim što ga je falilo 2.5 litre za hidrauliku :eek::eek::eek::eek: toliko o brizi za uljem.
Plus ide što je nazad i naprijed sve zamjenjeno tako da to ne moram ( seleni itd ).

Jedino što moram zamjeniti je prednja lijeva spona sto je vec narucena i ceka da se stavi.

Motor:

Što se tiče motora bio je relativno suh. Tamo di je pustalo to sam uz pomoc kolege s foruma rijesio. Ostalo je jos koja sitnica ali to nije potrebno. Isto tako svirlo je bilo zavezano s zicom tako da sam zamijenio s novim.Na motoru je vidljivo da je stavljen novi alanser. To je što se tice motora i sto sam mijenjao.

Radovi koje sam na njemu obavio do sada:
1. zamjenjeno svirlo
2. zamjenjeo zadnje lijevo stop svjetlo
3. poravljena udubina na vratima
4. zamijenjeno unutarnje ogledao ( stavljeno samozatamnjujuce )
5. zamijenjen cijela armatura s pepeljarom jer je bila "potrgana" ( nisu zubci hvatali da se zakaci )
6. sajle od ručne
7. zamijenjena je tipka putnog racunala
8. truba ( jedan je falila druga nije radila )
9. napravljen cijeli servis ( svi filteri i ulje )

Potrebni radovi:
1. zamjeniti klapne ventilacije

Sveukupno:

Prilikom pregleda auta receno je da je zamijenjeno kvacilo, zamanjasnjak, sve vezano uz podvozje te da bi trebalo napraviti servis, tipka racunala te da se sajla rucne kocnice otkvacila. Ono sto nije recno su klapne, truba, grijanje zadnjh stakala ( sto se mogu trenutno sjetit ). Da se razmemo ja se ne ljutim uopce sto mi nije recno ali kad sam pitao i rekao da ga uzimam i da neodustajem neka mi se kaze sve sto treba zamjeniti.
Ne ljutim se vec smatram da nije korektno. Da li se znalo ili nije sad je manje bitno.

Ono što sam ja do sada uradio i koliko me kostalo je sljedece:
1. svirlo 250 kn
2. klapne 600 kn ( ruke su 600 kn ) to moram sada napraviti
3. rucna kocnica - materijal plus ruke 700 kn
4. zadnje stop svijetlo 200 kn
5. armatura s pepeljarom 100 kn
6. truba 60 kn
7. unutarnje ogledalo 100 kn ( mjeano jer je staklo bilo za piiiip xD )
8. rucica mjenjaca 200 kn
9. lijeva spona, nosac motora 300 kn
10. tepisi 250 kn
11. promjenio sam i prednje brisace plus metlice cca 200 kn

I za kraj moj hir da si stavim armaturu s navigacijom i svime ostalim cca 3000 kn xD

eto mali osvrt, vjerovatno ce biti dopuna :)

imalo je ulaganja i nije da su me kostala puno. ne smeta me sto sam u to ulozio vec sto nije receno stvarno stanje. neki bi popizdili al eto ja nisam. S obzorim da sam gledao iskljucivo takav model auta jedini od njih 10 je imao minimalna ulaganja. Da li ce se ko naljuti na mene jer kazem kako je iskreno kog briga :)
 

toma

Active member
Evo napokon uhvatio vremena da sredim unutrašnjost kako spada. Uspio sam skinuti svu "masnoću" s cjelokupne armature. Izgubio sam cijeli dan jer sam pola auta rastavio xD

Evo par slika kako je izgledalo prije a kako poslije tretmana:

ovdje se vidi kako je sva ta armatura izgledala



ovdje se vidi kako izgleda čisto a kako je bilo prije


a ovako sada izgleda :)



i za kraj sam se pozabavio s ovim =)
 

toma

Active member
Evo da malo nadopunim vezano uz moje C5 - ice. C5 2.0 hdi kako i piše je na kraju otišla i bila je zamijenjena s C5 2.2 hdi te je i ona otišla te sam ostao samo na jednoj C5 2.2 hdi koja mi je ostala od tate. Iako sam puno uložio i složio svoj 2.2 hdi odlučio sam ga prodati jer mi je ostao tatin 2.2 hdi koji ima 165 000 km nasprem mojeg s 280 000 km i bez obzira na kilometražu nisam htio prodati tatinu C5 - icu.

Kako u prvom postu stoji auto je kupljen za 5000€ s 49000 km. Od tada nije imao nikakvih kvarova samo redoviti servisi (ulja, filteri itd ). Prije 5-6 mjeseci napravio sam sljedeće na njemu:

1. veliki + mali servis (set zupčastog, pumpa voda, kanalni remen, remenica kanalnog remena, rolica kanalog remena, natezač kanalnog remena, remenica alternatora, antifriz, ulj, filter zraka, filter goriva, filter ulja)
2. prednji i zadnji seleni vilica + kugle
3. unutarnja kvaka
4. vakum od zaklopki usisne grane - "svirlo"
Ti dijelovi koštali su me cca 2800 - 3000 kuna a ruke za cijeli taj posao došle su me 1200 kuna.

I kako to već biva došlo vrijeme da se mijenja sljedeće:
1. prednje kočione čeljusti
2. zadnje kočione čeljusti
3. sajla ručne + vodilice
4. prednji diskovi i disk pločice
5. zadnji diskovi i disk pločice
6. dvomaseni zamašnjak i kvačilo
7. mali servis (ulje filteri)
8. posuda (ili kako se to već zove) od filtera goriva mi je pukla
Cijena svim tim dijelovima je 15.223,00 kn dok će mene izaći 9.134,00 kn. Ruke za ovaj posao su mi 900-1000 kuna te još 500 kuna nešto vezano uz klimu (nosač remene
tako nešto). Osim toga moram još riješiti frabanje prednjih i zadnjih branika kao i cijela lijeva strana jer ju ne neki pametnjaković oštetio - povukao ključem po dužini - to me ne košta ništa.

Kada to napravim razmišljam da si ugradim onaj joying radio. To bi me izašlo maksimalno 3000 kuna.

I kako sam u jednoj temi rekao vjerovatno se selim pa ću najvjerovatno uzimati c5 3.0 v6 te ugraditi plin.

To je od prilike to za sada :D
 

Cutac

Prèkaroš
Kako u prvom postu stoji auto je kupljen za 5000€ s 49000 km.
To ovaj tatin i na njemu si sve to radio?

Osim toga moram još riješiti frabanje prednjih i zadnjih branika kao i cijela lijeva strana jer ju ne neki pametnjaković oštetio - povukao ključem po dužini - to me ne košta ništa
Ima u Sisku jedan dobar za to :D :D
 

toma

Active member
Btw, zašto moraš mijenjati kočione čeljusti?
Nakon što sam zamijenio kugle i selene išao sam na špur. I kada sam auto uzeo išao sam za Varaždin i na autoputu mi se volan počne tresti i stanem sa strana i ono dimi iz prednjeg lijevog kotača. Izgleda da je lik jako potegnuo ručnu te je došlo do nekog oštećenja tamo di se zakači sajla od ručne (moram vratit 1-3 cm rukom kada dignem i spustim ručnu). Nakon toga sam razgovarao s mehaničarom i rekao mi je da bi trebao reparirati čeljust ali ako to već radim da napravim obje (na prvim kotačima). On ima nekog svog koji traži 300-tinjak kuna po kotaču ali ne znam iskreno što točno sve mijenja pa sam zvao ovog svog da mi kaže koliko košta nova (nova repariran iz tvornice s garancijom od 12 mjeseci s popustom košta 500 kn). Tako da kad već radim prvu lijevu onda ću i desnu. A zadnje mi cvile kada kočim i vidio sam u povijesti da je tako od samog početka i to za vrijeme garancije nisu riješili pa ako su i zadnje otišle i onda bi i njih promijenio. A onda bi mjenjao i sajle i vodilice. Možda je samo i do njih. Ionako dobim dijelove pa koje koristim te platim.

To ovaj tatin i na njemu si sve to radio?
Pa da trebalo je radit veliki servis jer je prošlo preko 100 000 km od kada je rađen bio kada je imao 49 000 km. A ovo ostalo sam mijenjao jer nije nikad mjenjano a kvaka mi ostala u ruci kada sam izlazio :D

Ima u Sisku jedan dobar za to
susjed mi je autolimar, lakirer i to mi radi za ništa ili za 100 kn.
 

toma

Active member
Ne radi mi ventilacija unutar auta. Da li je moguće da je otišao onaj potenciometar ili kako se već zove što stoji ispod suvozačevih nogu?
 

toma

Active member
Ne radi nista. Nabavio sam otpornik stavio on radi. Stari sam skinuo i vidio da je lem otisao. To cu sada dolemiti i staviti u auto da vidim jel radi. Uslikat cu pa cu stavit kasnije.
 
Na vrh