C4 II - DPF/FAP

koc

New member
Pozdrav ekipa,
zanimaju me iskustva i mišljenja za čišćenje DPF/FAP-a strojno, odnosno u nonCarbon-u.

Čišćenje se obavlja koliko sam skužio u nekoj zatvorenoj komori pod pritiskom vode i dodatkom nekih tekućina te kasnije sušenje, daju certifikat da je filter tada čist barem do 90%.

Pitam da se riješim problema sa filterom, naime čišćenje je obavljeno prisilno u servisu prije 2 godine i nova tekućina za filter.
Pojavila se lampica za rizik od začepljenosti filtera i uspio sam ju ugasiti jer sam se tada nalazio na autoputu "srećom" (vožnja u 4 do 3000 obrtaja 20 minuta) do tada nisam primjetio neke promijene u radu motora niti se palili ventilatori kao pokazatelj regeneracije.

Stavio dodatno onaj aditiv sto ima za kupiti u rezervoar i dotankao gorivo i ponovio sve od Zagreba do Karlovca i natrag, bilo je u redu sve mjesec dana ali ponovno se upalila lampica i ispisala poruka na navigaciji, ali se ugasila nakon nekog vremena i rad ventilatora kada sam se vratio kući.

Ovo mi se čini kao najbolja solucija, bez gašenja i probijanja filtera.

Auto ima 208t km.

Unaprijed hvala na odgovoru.
 

dinko1981

Active member
Koliko sam uspio vidit po internetu to je dosta uspjesna metoda ali ja osobno da vozim dizela bi se raspitao za fizicku i softversku eliminaciju istog. Sve je to divno i krasno imati stock tvornicki auto i voditi brigu o ekologiji ali te danasnje moderne ekoloske tehnologije su van svake pameti
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
DPF mogu samo fizički pregledati... ako kompjuter ne baca grešku i (prazno) kućište je gore, nema frke
 

koc

New member
Zbog takvih stvari i pitam; prolaska na tehničkom posebno ako naletim na nekog nadobudnoga koji lomi zaštitu između šajbe i haube u potrazi za VIN brojem, sumnjam da ne bi čupao i DPF da vidi kakav je :D

Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova, tako da bih ostavio taj OEM osjećaj za auto pa makar i čišćenje.

A to veselje bi me izašlo oko 1800 kn zajedno sa skidanjem, čišćenjem i ponovnim stavljanjem.
 

Milosh

Test
Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova
Koliko ja znam, ako je sve napravljeno kako treba, ne može biti nikakvih problema. A motor će ti lakše disati. To ti je kao i nama sad kad dišemo sa maskom pa onda skineš masku i oduševiš se. 😁
 

visaluteju

Well-known member
Ja čistio na svom c4II prije 2 godine. Od tad sve uredno. očistili ga i kao nov. I ja sam razmisljao o uklanjanju ali sve nesto razmisljao o tom tehnickom pregledu.
 

Profiler07

Active member
Ja opet imam informaciju od majstora da skidanje fap-a i nije neko rjesenje jer vremenom stradaju dizne i bucnije auto radi.Rekoh: pa jel rjesenje cistit ga,kae:nie,opet za 1g pocne javljat gresku.Rekoh: pa znaci treba ga prodat kad pocnu problemi,kae: pa opet ces uzet nesto sto ces ili cistiti ili skidati ili prodati...

Znaci benzin+plin i dobit cete razglednicu iz africke zemlje safari...ZBOGOM ŽOHARIIII
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja opet imam informaciju od majstora da skidanje fap-a i nije neko rjesenje jer vremenom stradaju dizne i bucnije auto radi.
Zašto, koja je uzročno posljedična veza?

Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova, tako da bih ostavio taj OEM osjećaj za auto pa makar i čišćenje.

Post iznad i ovaj tvoj upisu su mi prvi glasovi. Ja samo kontra informacije imam, a dpf najviše mrzi turbina.


A ono zacrnjenje koje vam mjere, jel to nije količina čađi u gasovima?
Na novim generacijama ni ne mjere, euro5 ima granicu srednjeg do mislim 0,5. Uredan motor bez dpfa bez pardona ide ispod 0,1.
 

Milosh

Test
bjelivuk bjelivuk To što si ti C/P nema veze sa čišćenjem koje se pominje u prvom postu. A po meni ima dosta gluposti u tome što si C/P.

Zašto, koja je uzročno posljedična veza?
Znaš koja je jedina moguća: nestručno uklanjanje dpf-a i podešavanje mape i parametara.

Moraću otvoriti posebnu temu da napišem svoje iskustvo sa HHO (imao ga ugrađenog u auto).
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
@
bjelivuk
bjelivuk To što si ti C/P nema veze sa čišćenjem koje se pominje u prvom postu. A po meni ima dosta gluposti u tome što si C/P.
Shvatio sam odmah nakon što sam objavio, ali bilo je kasno. Htio sam staviti tekst o onom "Genijatoru" i kako se to rasplelo. Meni se ne čini da ima dosta gluposti za HHO. ;)
 

Mirage

Active member
Pa VAG grupacija isto s dpf-om ima problema od 200-250 tisuća.

A ja sam gledao kako se softverski isključi i samo ga nekom sajlom kroz ispušnu granu probuše i to je to.

Sve od euro V na više ne ide na eko test samo na dijagnostiku.
 

koc

New member
Ekipa hvala vam... Zato i postoje ovakvi forumi da se moze raspitati i vidjeti iskustva. To sto "majstor" kaze svasta kaze. Nisam rekao da sam mu povjerovao. 🙂

Svasta bih mogao reci za ljude sa tehnickog, ali sutiti cu.


Za "Genijator" bas i ne vjerujem u njegovu ucinkovitost, ali vrijedilo bi i ta iskustva saznati. 😃
 

MacSlavko

Active member
Ja sam na svom P407 2,0 HDi (Euro4) pri 143.000 km dao očistiti DPF u ovlašteni servis.
Bio je na 83% začepljenosti pa sam htio to srediti prije nego se počmu paliti lampice...
Ugl, DPF su skinuli, tretirali nekim specijalnim sredstvom za to, zatim ispirali pod visokim pritiskom i osušili.
Učinak je bio 27% začepljenosti nakon toga. Ja zadovoljan! Godinu dana poslije se popeo na 34%.
Nadolili su i 2L aditiva i sve to skupa me koštalo 1.500 kn.
Auto je lakše disao nakon tog zahvata, a ja sam imao jednu brigu manje!
Bio sam mu ugradio i špijunsku LEDicu u retrovizor, da znam kad obavlja regeneraciju (pa da ga ne gasim dok nije gotov)...
:cool:
 

Prilozi

Na vrh