C4 II - DPF/FAP

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ma sve mi je jasno to sa regeneracijom da uzima vise goriva mozda i ubrizgava onaj aditiv, ali ako je vec cist. Zasto radi regeneraciju?
Ako je senzor diferencijalnog tlaka neispravan, tj. daje krive vrijednosti, onda BSI "ne zna" da je FAP čist te da ne mora raditi regeneraciju?
 

Mrki5

Well-known member
Pozdrav ekipa,
DPF/FAP ociscen u nonCarbon-u.
Mogu reci da mi auto nekako kao da bolje diše, također bolje vuče i kao da je dobio na snazi.
Na dijagnostici su ocitali da je u njemu 0.08 g čađe, sto dijagnostika nije kakti mogla izravnati u postotcima pa je ispisala 0%

Prilazem sliku ciscenja.

Rekli mi da bi trebao mijenjati diferencijalni senzor tlaka FAPa jer on ne ispisuje normalne vrijednosti s obzirom da je filter cist, bila je na 5 (ne mogu se sjetiti cega).

Samo mi je malo čudno sto mi na putnom računalu/radiu ispisuje malo čudnu potrošnju nakon ciscenja do tada bilo u redu..zna se popeti i do 17 l
Pa se spusti do 3/4...pa opet skace do 7/8 pa se spusta na neku normalnu vrijednost. Nisam siguran je li to može biti zbog toga sezona ili je lambda popizdila.
Ispitati sam senzor bez diagbox-a . Unimer u ruke i videti koje napon ima sa signalne žice i da li ima napon na senzor (referentni). Instalaciju i kontakte obavezno pregledati.
 
Na vrh