C4 II - DPF/FAP

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
pri 143.000 km dao očistiti DPF u ovlašteni servis.
Bio je na 83% začepljenosti pa sam htio to srediti prije nego se počmu paliti lampice...
Zar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto? :unsure:
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Zar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto? :unsure:
Nijedna regeneracija neće ukloniti svu čađ iz filtera. Uvijek će ostati jedan mali dio koji nije uspio sagorjeti i otići van. Tako se postupno filtar zaštopa i potrebno ga je kemijski i vodom pod visokim pritiskom očistiti…
Na novom filteru je rok zamjene do nekih 180.000 km, ali to ovisi o načinu vožnje (gradska ga ubija).

Inače, sustav očitava tzv. kratkotrajno začepljenje (postotak zaštopanosti između dvije regeneracije) i kad ta kratkotrajna dođe na cca 90% BSI pokreće regeneraciju.
No, u sustavu je prisutan i podatak dugotrajnog začepljenja (ono što regeneracija ne uspije očistiti) i kad to dođe na 90% javlja se upozorenje o skoroj zaštopanosti DPFa i potrebi zamjene (čišćenja).
 

Mirage

Well-known member
Ali i te regeneracije su blesave dan prije ga vozim 400 km na otvorenoj cesti u sutradan idem s posla 5 km vožnje i kad sam ga ugasio skužim da je radio regeneraciju.

Ja sad već po zvuku znam kada radi regeneraciju a i uvijek upali ventilator motora pa se i po tome skuži ova fora s ledicom je zakon.

Može malo detalja oko toga?
 

pokra89

Well-known member
Može se dijagnostikom namjestiti da ti očitava trenutnu potrošnju UKLJUČIVŠI i onu količinu goriva kad je regeneracija u tijeku. Inače je, po defaultu, to izgaseno. Puno se lakše skuži je li regeneracija u procesu ili ne. Također, jedan od lakih načina provjere je i otvoriti prozor i dodirnuti vanjski retrovizor. Kad je regeneracija u tijeku, retrovizor je vreo jer su, između ostalog, uključeni i grijači.
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
...ova fora s ledicom je zakon.
Može malo detalja oko toga?
Jednostavno je.
Ja sam kupio 12V LEDicu, skinuo staklo retrovizora i dobio pristup žicama grijača. Na njih sam priključio + i - od LEDice (svijetlit će samo ako pogodiš polaritet) i nakon toga svaki put kad se uključe grijači retrovizora (a da nisam ja stisnuo tu tipku) - znači da se odvija proces regeneracije. Tada se uključuju sva električna trošila kako bi se povećalo opterećenje alternatora odn. motora te BSI šalje više nafte u komore, što povećava temperaturu motora, a time i ispuha (treba biti nekoliko stotina ºC u DPFu da bi se pročistio)...
Kod mene je regeneracija i na P407 i sad na DS5 bila "bezosjećajna" - po ničemu nisam mogao skužiti da je ona u tijeku pa mi je ta LEDica odlično rješenje!
:cool:
PS: Nisam znao za ovu foru namještanja pokazivanja povećane potrošnje u Diagboxu! pokra89 pokra89: može malo detalja oko toga?
 

Prilozi

pokra89

Well-known member
Pod BSI, Driver information.

Sad je prilikom regeneracije trenutna potrošnja DRASTIČNO veća,dok prije nije bilo razlike, iako je autonomija jako brzo opadala.

Sad kad je regeneracija u tijeku, idem recimo nizbrdo i pustim gas, prije bi nakon 2 sekunde trenutna potrošnja bila 0.0. Sad se vrti oko 4 l/100 km. Pri ikakvom dodirivanju gasa, odlazi na preko 10 1622571474856.jpg

P. S. Mislim da prilikom regeneracije opterećenje motora nije nimalo veće od normalnog. Čini mi se da je Milosh Milosh stavljao one grafikone i krivulja opterećenja se nije nimalo mijenjala prije, za vrijeme i nakon regeneracije.

Prisilna regeneracija je druga stvar.
 

gambler072

C5 enthusiast
Sorry, samo jedan kratki off. "Presence of a gear indicator recomended" je ono da ti na istrument tabli pokaze kada da presaltas u visu/nizu brzinu? Ako je tako, zna li neko da li svaki C5 ima tu opciju, ili je dolazila samo uz odredjene pakete opreme? Kod mene je nema, nije ni da mi nesto treba, nego ako se moze dodati preko lexie, ukljucio bih to :)
 

zdeslav1967

šofer
Donator foruma
"Presence of a gear indicator recomended" je ono da ti na istrument tabli pokaze kada da presaltas u visu/nizu brzinu?
Ako je to to, užasno iritantno i suvišno. :) Brat ima to na Fordu Mondeu, taj Ford Eco i onda imaš zelenu strelicu kad bi trebal prebacit u višu. Već iznad 1300 sugerira šaltanje. DMF by bye opcija. :)
 

Milosh

Test
Tako je na svim autima koji to imaju, i na mom Volvu. Prerano sugeriše višu brzinu. Kad sam vozio Passata B7, 2.0 TDI, idem 60 u 4. i on govori da prebacim u 5. Ja prebacim a on radi na 1200 obrtaja i osjeti se da blago podrhtava, a plivajući trpi..
 

Mirage

Well-known member
Ma ja taj indikator i ne gledam nema to veze s pameti na berlingu već na 1800 okretaj hoće da prebacim ajde u nižima još nekako ali kada ode u 5 samo se umrtvi kada se prebaci po njegovom. A žena garant i ne zna šta to znači.
 

Memphis

Active member
Pa VAG grupacija isto s dpf-om ima problema od 200-250 tisuća.

A ja sam gledao kako se softverski isključi i samo ga nekom sajlom kroz ispušnu granu probuše i to je to.

Sve od euro V na više ne ide na eko test samo na dijagnostiku.
otkad to? Meni je na Picassu prošle godine radilo i jedno i drugo
Euro6 ne ide na ekotest već na komp. Ako komp baci grešku onda ide ne ekotest.
 

koc

New member
Pozdrav ekipa,
DPF/FAP ociscen u nonCarbon-u.
Mogu reci da mi auto nekako kao da bolje diše, također bolje vuče i kao da je dobio na snazi.
Na dijagnostici su ocitali da je u njemu 0.08 g čađe, sto dijagnostika nije kakti mogla izravnati u postotcima pa je ispisala 0%

Prilazem sliku ciscenja.

Rekli mi da bi trebao mijenjati diferencijalni senzor tlaka FAPa jer on ne ispisuje normalne vrijednosti s obzirom da je filter cist, bila je na 5 (ne mogu se sjetiti cega).

Samo mi je malo čudno sto mi na putnom računalu/radiu ispisuje malo čudnu potrošnju nakon ciscenja do tada bilo u redu..zna se popeti i do 17 l
Pa se spusti do 3/4...pa opet skace do 7/8 pa se spusta na neku normalnu vrijednost. Nisam siguran je li to može biti zbog toga sezona ili je lambda popizdila.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Treba ga spojiti na Diagbox pa vidjeti točne vrijednosti i ev. greške...
Po ovim tlakovima izgleda da je skroz očišćen.
A to skakanje potrošnje može biti zbog regeneracije koja je u tijeku (pa injektori ubrizgavaju više goriva u cilindre)...
 

koc

New member
Treba ga spojiti na Diagbox pa vidjeti točne vrijednosti i ev. greške...
Po ovim tlakovima izgleda da je skroz očišćen.
A to skakanje potrošnje može biti zbog regeneracije koja je u tijeku (pa injektori ubrizgavaju više goriva u cilindre)...
Ma sve mi je jasno to sa regeneracijom da uzima vise goriva mozda i ubrizgava onaj aditiv, ali ako je vec cist. Zasto radi regeneraciju?
 
Na vrh