Zar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto?pri 143.000 km dao očistiti DPF u ovlašteni servis.
Bio je na 83% začepljenosti pa sam htio to srediti prije nego se počmu paliti lampice...
Zar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto?pri 143.000 km dao očistiti DPF u ovlašteni servis.
Bio je na 83% začepljenosti pa sam htio to srediti prije nego se počmu paliti lampice...
Trebao bi u normalnim uvjetima korištenja dizela, ali puno kratkih vožnji i ne stigne obaviti regeneracijuZar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto?
Nijedna regeneracija neće ukloniti svu čađ iz filtera. Uvijek će ostati jedan mali dio koji nije uspio sagorjeti i otići van. Tako se postupno filtar zaštopa i potrebno ga je kemijski i vodom pod visokim pritiskom očistiti…Zar se DPF ne bi trebao sam regenerirati? Kako je uopće došao do 84 posto?
ECU uključi velika trošila da optereti alternator.Zašto su prilikom regeneracije uključeni grijači retrovizora??
Jednostavno je....ova fora s ledicom je zakon.
Može malo detalja oko toga?
Zanimljivo rijesenje, nisam znao da to tako ide!ECU uključi velika trošila da optereti alternator.
Ako je to to, užasno iritantno i suvišno. Brat ima to na Fordu Mondeu, taj Ford Eco i onda imaš zelenu strelicu kad bi trebal prebacit u višu. Već iznad 1300 sugerira šaltanje. DMF by bye opcija."Presence of a gear indicator recomended" je ono da ti na istrument tabli pokaze kada da presaltas u visu/nizu brzinu?
možda misli da ju ocjenjuje tijekom vožnje. I još sretna, nikad ne dobije 1A žena garant i ne zna šta to znači.
Pa VAG grupacija isto s dpf-om ima problema od 200-250 tisuća.
A ja sam gledao kako se softverski isključi i samo ga nekom sajlom kroz ispušnu granu probuše i to je to.
Sve od euro V na više ne ide na eko test samo na dijagnostiku.
Euro6 ne ide na ekotest već na komp. Ako komp baci grešku onda ide ne ekotest.otkad to? Meni je na Picassu prošle godine radilo i jedno i drugo
Ma sve mi je jasno to sa regeneracijom da uzima vise goriva mozda i ubrizgava onaj aditiv, ali ako je vec cist. Zasto radi regeneraciju?Treba ga spojiti na Diagbox pa vidjeti točne vrijednosti i ev. greške...
Po ovim tlakovima izgleda da je skroz očišćen.
A to skakanje potrošnje može biti zbog regeneracije koja je u tijeku (pa injektori ubrizgavaju više goriva u cilindre)...