C4 II - DPF/FAP

koc

New member
Pozdrav ekipa,
zanimaju me iskustva i mišljenja za čišćenje DPF/FAP-a strojno, odnosno u nonCarbon-u.

Čišćenje se obavlja koliko sam skužio u nekoj zatvorenoj komori pod pritiskom vode i dodatkom nekih tekućina te kasnije sušenje, daju certifikat da je filter tada čist barem do 90%.

Pitam da se riješim problema sa filterom, naime čišćenje je obavljeno prisilno u servisu prije 2 godine i nova tekućina za filter.
Pojavila se lampica za rizik od začepljenosti filtera i uspio sam ju ugasiti jer sam se tada nalazio na autoputu "srećom" (vožnja u 4 do 3000 obrtaja 20 minuta) do tada nisam primjetio neke promijene u radu motora niti se palili ventilatori kao pokazatelj regeneracije.

Stavio dodatno onaj aditiv sto ima za kupiti u rezervoar i dotankao gorivo i ponovio sve od Zagreba do Karlovca i natrag, bilo je u redu sve mjesec dana ali ponovno se upalila lampica i ispisala poruka na navigaciji, ali se ugasila nakon nekog vremena i rad ventilatora kada sam se vratio kući.

Ovo mi se čini kao najbolja solucija, bez gašenja i probijanja filtera.

Auto ima 208t km.

Unaprijed hvala na odgovoru.
 

dinko1981

Well-known member
Koliko sam uspio vidit po internetu to je dosta uspjesna metoda ali ja osobno da vozim dizela bi se raspitao za fizicku i softversku eliminaciju istog. Sve je to divno i krasno imati stock tvornicki auto i voditi brigu o ekologiji ali te danasnje moderne ekoloske tehnologije su van svake pameti
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
DPF mogu samo fizički pregledati... ako kompjuter ne baca grešku i (prazno) kućište je gore, nema frke
 

koc

New member
Zbog takvih stvari i pitam; prolaska na tehničkom posebno ako naletim na nekog nadobudnoga koji lomi zaštitu između šajbe i haube u potrazi za VIN brojem, sumnjam da ne bi čupao i DPF da vidi kakav je :D

Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova, tako da bih ostavio taj OEM osjećaj za auto pa makar i čišćenje.

A to veselje bi me izašlo oko 1800 kn zajedno sa skidanjem, čišćenjem i ponovnim stavljanjem.
 

Milosh

Test
Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova
Koliko ja znam, ako je sve napravljeno kako treba, ne može biti nikakvih problema. A motor će ti lakše disati. To ti je kao i nama sad kad dišemo sa maskom pa onda skineš masku i oduševiš se. 😁
 

visaluteju

Well-known member
Ja čistio na svom c4II prije 2 godine. Od tad sve uredno. očistili ga i kao nov. I ja sam razmisljao o uklanjanju ali sve nesto razmisljao o tom tehnickom pregledu.
 

Profiler07

Well-known member
Ja opet imam informaciju od majstora da skidanje fap-a i nije neko rjesenje jer vremenom stradaju dizne i bucnije auto radi.Rekoh: pa jel rjesenje cistit ga,kae:nie,opet za 1g pocne javljat gresku.Rekoh: pa znaci treba ga prodat kad pocnu problemi,kae: pa opet ces uzet nesto sto ces ili cistiti ili skidati ili prodati...

Znaci benzin+plin i dobit cete razglednicu iz africke zemlje safari...ZBOGOM ŽOHARIIII
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ja opet imam informaciju od majstora da skidanje fap-a i nije neko rjesenje jer vremenom stradaju dizne i bucnije auto radi.
Zašto, koja je uzročno posljedična veza?

Načuo sam da prilikom skidanja nakon nekog izvjesnog vremena dolazi i do ostalih kvarova, tako da bih ostavio taj OEM osjećaj za auto pa makar i čišćenje.

Post iznad i ovaj tvoj upisu su mi prvi glasovi. Ja samo kontra informacije imam, a dpf najviše mrzi turbina.


A ono zacrnjenje koje vam mjere, jel to nije količina čađi u gasovima?
Na novim generacijama ni ne mjere, euro5 ima granicu srednjeg do mislim 0,5. Uredan motor bez dpfa bez pardona ide ispod 0,1.
 

Milosh

Test
bjelivuk bjelivuk To što si ti C/P nema veze sa čišćenjem koje se pominje u prvom postu. A po meni ima dosta gluposti u tome što si C/P.

Zašto, koja je uzročno posljedična veza?
Znaš koja je jedina moguća: nestručno uklanjanje dpf-a i podešavanje mape i parametara.

Moraću otvoriti posebnu temu da napišem svoje iskustvo sa HHO (imao ga ugrađenog u auto).
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
@
bjelivuk
bjelivuk To što si ti C/P nema veze sa čišćenjem koje se pominje u prvom postu. A po meni ima dosta gluposti u tome što si C/P.
Shvatio sam odmah nakon što sam objavio, ali bilo je kasno. Htio sam staviti tekst o onom "Genijatoru" i kako se to rasplelo. Meni se ne čini da ima dosta gluposti za HHO. ;)
 

Mirage

Well-known member
Pa VAG grupacija isto s dpf-om ima problema od 200-250 tisuća.

A ja sam gledao kako se softverski isključi i samo ga nekom sajlom kroz ispušnu granu probuše i to je to.

Sve od euro V na više ne ide na eko test samo na dijagnostiku.
 

koc

New member
Ekipa hvala vam... Zato i postoje ovakvi forumi da se moze raspitati i vidjeti iskustva. To sto "majstor" kaze svasta kaze. Nisam rekao da sam mu povjerovao. 🙂

Svasta bih mogao reci za ljude sa tehnickog, ali sutiti cu.


Za "Genijator" bas i ne vjerujem u njegovu ucinkovitost, ali vrijedilo bi i ta iskustva saznati. 😃
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja sam na svom P407 2,0 HDi (Euro4) pri 143.000 km dao očistiti DPF u ovlašteni servis.
Bio je na 83% začepljenosti pa sam htio to srediti prije nego se počmu paliti lampice...
Ugl, DPF su skinuli, tretirali nekim specijalnim sredstvom za to, zatim ispirali pod visokim pritiskom i osušili.
Učinak je bio 27% začepljenosti nakon toga. Ja zadovoljan! Godinu dana poslije se popeo na 34%.
Nadolili su i 2L aditiva i sve to skupa me koštalo 1.500 kn.
Auto je lakše disao nakon tog zahvata, a ja sam imao jednu brigu manje!
Bio sam mu ugradio i špijunsku LEDicu u retrovizor, da znam kad obavlja regeneraciju (pa da ga ne gasim dok nije gotov)...
:cool:
 

Prilozi

Na vrh