El si to ispolirao far na C4?
Nisam ja, majstor je
Crystal lightning

Puno sretnih km od srca ti želim
P.S. nemoj napuhat preko 0,5
Neću, neću, išao sa c5 na pivu hehe
Hvala, hvala
Sretno i neka dobro služi
Hvala!
čestitam Cutac, da te dobro sluzi
čekaj je to isto kao kod mene IQ LED Matrix ili ima druge fore...spustanje odnosno prilagoðavanje svetlosti prilikom nadolazecih auta je stvar koji bi morao imati svaki auto
Hvala, hvala
Jes, matrix. Adaptivna duga, praćenje ceste, vidjet ću u petak više kad ga budem vozio doma navečer. Zanima me baš kakvi su farovi.
Sem toga, okej auto.
- Sjedala nisu neudobna (danas odvezao 100 km), ali nisu fotelje kao u c4
- Vozačka pozicija također, vrlo je švapska sa kratkom šajbom, navikao sam na c4 i VTS koji imaju dugački kokpit i šajbu i daju jako dobar osjećaj prostora i izoliranosti
- Ovjes je udoban i jako tih, motor se ne čuje, uhvatim se da sam u drugoj na 4000 okretaja u normalnoj vožnji jer ga naprosto ne čujem. Gume su relativno glasne, ali je pitanje koliko je to subjektivno radi jako tihog motora. Na 100 na sat se doslovno ne čuje razlika ako je kvačilo spojeno ili ga pustim u ler
- Audio sustav je tako tako, moram se igrati sa postavkama, ali za sada beživotan u odnosu na Alpine u c4 i JBL u VTS
- Preglednost dobra, kontrole intuitivne i jako ugodne pod prstima/rukama
- Farovi ne znam kakvi su, ostatak opreme isto, nisam stigao ništa drkati, ali i nema ništa posebno
- Virtualni kokpit/ekran je fora, ne zaostaje za VW-ovim ništa posebno
- Kvačilo, mjenjač, kočnice su totalno beživotni, nikakav osjećaj niti išta, ne znam šta radim i gdje sam
- Motor je super. Tih je i ne bih nikad rekao da je 1.0 turbo, ide dosta bolje nego c4 npr., sa puno manje truda i nikakvog gaženja. S druge strane, u odnosu na VTS ne treba ga razvrtavati, ali ne nudi onaj osjećaj moći pod desnom nogom. Na VTS na kojim god okretajima (iznad 2000 istinabog) stisneš gas, imaš osjećaj da nikada neće prestati vući (i onda vuče do skoro 8000 okretaja, linearno).
Ovaj je još frišak, tako da nema punog gasa, o tome kasnije.
Sve u svemu, čini se sasvim solidnim na prvu.
Zasad imam ove slike s parkinga ispred zgrade. Baš mrzim držati aute pred zgradom...
Ide ona u Sisak u garažu dok ne riješim parking u ZG.
E i btw. super mi je što je u popisu opreme pisalo da nema senzor za kišu, osim u Monte Carlo opremi (koja ima sportska sjedala i ovjes...), no danas na kiši se pokazalo suprotno, ima senzor
Inače, ovo je prijevoz za ZG, koji nema problema sa parkingom
