C4, 1.4 VTi, by Cutac

Cutac

Prèkaroš
"Nahebo sam se ko francuska sobarica i dobio hipotermiju, ali GRIJE!

Nači, prvo sam otpojio akumulator, zatim ispustio antifriz na odušnik za kabinu, onda skinuo crijevo sa dna hladnjaka("kilera"), tada sam krenuo unutra.
Prvo se skine filc iznad papučica, zatim se iščupa plastični panel desno od papučice gasa. Dođemo do cijevi za grijanje, skinemo osigurače(najlakše je sa zakrivljenim kombinirkama) sa cijevi, stavimo (veliki) ručnik ispod cijevi i iščupamo donju iz kilera.
Dok se to cijedi, psujemo francuze i odvrćemo šarafe sa papučice gasa. Kad odvrnemo šarafe, deremo se dok susjed ne pita šta je, a kada susjed ode, nastavljamo čupati konektor sa papučice, što nam otežava osovina/šipka volana.
Kad ga iščupamo, naguramo ga negdje da se ne smoči. Onda skidamo dva vijka sa plastičnog nosača cijevi kabine. Donji vijak ide lagano, gornjem hebemo majku. Kad to skinemo, iščupamo gornju cijev iz kilera. Izvučemo kiler, jedva i bacimo ga nekud da ga ne vidimo.
Vrijeme je za novi kiler. Gurnemo ga do pola, zatim zapne, pa ga udaramo dok ne sjedne.
Zavrnemo 4 vijka koja smo odvrnuli prije vađenja kilera. Dok ih zavrćemo, psujemo.
Kad montiramo kiler, skinemo kamene gumice sa cijevi i stavimo nove. Cijevi nabijemo u kiler i učvrstimo novim osiguračima, koji su došli sa kilerom.
Vratimo papučicu, vratimo plastični nosač cijevi, psujemo, po mogućnosti grob isusov jer ste taman udarili glavom o hebenu papučicu od kočnice, u koju ste udarili već 10 puta.
Onda idemo u motorni prostor, vraćamo crijevo na dno kilera(zapravo, to napravimo čim iscuri sve iz njega, ali ne da nam se prepravljati tekst), odvrnemo odušak za kabinu i sipamo litru antifriza, litru i pol vode. Prolijevamo okolo.
Onda antifriza do vrha ekspanzione. Rashladna je već krenula curiti na odušak kabine, zavrnemo ga. Odvrnemo odušak termostata(koji je smeće, hebemo talijansko francusku kombinaciju), stavimo krpu na čep ekspanzione, puhnemo. To napravimo još jednom i tada palimo auto. Ostavljamo ekspanzionu i odušak odvrnute i čekamo. Nakon 10 minuta nam dopizdi pa sve zavrnemo i malo gazimo auto po kvartu.
Vratimo se, opet odvrnemo. Sada previše odvrnemo odušak pa iscuri antifriza dosta. Skužimo da je sve dobro, zavrnemo odušak. U procesu nam preskoči šarafciger i ne znamo jel oglodan vijak ili navoj. Zategnemo ravnim šarafcigerom i boga molimo da nije preskočio vijak.
Zavrnemo ekspanzionu i gotovi smo.
Plastike u unutrašnjosti ostavljamo skinute dan, dva da se osiguramo da cijevi na kileru brtve.
Narednih 7 dana redovno gledamo odušak na termostatu da provjerimo da ne gubi rashladnu na njemu.

Imam i nekih slika, ali nije mi se dalo drkati po mobitelu na -2, pa nema neki foto vodič."

To je moj post iz 1. mjeseca kad sam to radio
 

dinko1981

Well-known member
Ma to je kamilica, ja sam na staroj thaliji morao rastavljat kompletnu armaturu, 3 dana posla kad radis prvi put. Mada bi to danas drugacije izveo jer je cijeli postupak nuzan samo zato jer su francuzi stavili fiksna plasticna koljena na kiler koja idu u motorni prostor i onemogucavaju da se jednostavno izvuce, da sada to radim jednostavno bi zarezao i savio lim izmedju motora i kabine i izvukao kiler van, sat posla max.
 

Cutac

Prèkaroš
220 kuna novi brisači, montiranje na pljusku iza Tokića - neprocjenjivo.
85 centimetara brisač bok te :cenzura::cenzura::cenzura:eek: ko da scaniu vozim.
 

Cutac

Prèkaroš
Bosch AeroTwin. Imao sam Valeo Silencio i baš su smeće, trajali su mi tri mjeseca. Ovi Bosch koje sam skinuo su trajali 3 godine, no dosta bitna je činjenica da preko zime stavim stare brisače da ih ne uništavam na led.
 

dinko1981

Well-known member
Ja imam Bosch koji su sad malo preko 1g i jos su ok, a ne kuzim ovo sa starim brisacima preko zime. Ok ostetit ce se na zaledjenoj sajbi ako se ne pazi ali onda opet imas losije stare brisace na autu kad su mozda i najpotrbniji
 

Cutac

Prèkaroš
Ok ostetit ce se na zaledjenoj sajbi ako se ne pazi ali onda opet imas losije stare brisace na autu kad su mozda i najpotrbniji
Nikad kad je snijeg nisam imao dovoljno odmrznute brisače da stanje gume čini razliku, uvijek mi po snijegu svi loše brišu.
 

diegos

Well-known member
Hm da, sjecam se po snijegu sa C3 kad sam svako toliko spricao onaj sprej za odleđivanje po brisacima... Pomogne na kratko, ali kad se nakupi snijega, leda, onda opet isto :) Ma vjerujem da ce ti Bosch trajati i nakon zime. Živjeli auti s grijanom šajbom :)
 

dinko1981

Well-known member
Zaista mi nije jasno zasto svaki auto nema el. grijanje prednje sajbe, barem u podrucju brisaca. Pa to je izuzetno jednostavno, jeftino i korisno a rijetko.
 

Milosh

Test
85 centimetara brisač bok te :cenzura::cenzura::cenzura:eek: ko da scaniu vozim.
LOL LOL LOL

Nikad kad je snijeg nisam imao dovoljno odmrznute brisače da stanje gume čini razliku, uvijek mi po snijegu svi loše brišu.
Potpuno se slažem i isto radim, zimi stare, na proljeće nove.

Èudi me da ne postoje neki aftermarket grijači šajbe koji bi se nalijepili na šajbe da griju samo onaj pojas kod brisača.
 
Na vrh